2012-06-02, 14:37
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Har du spelat IS-8? Den är verkligen inte top-notch om man säger så. Har dock bara kört någon match (mindre än 10 tror jag) men utan dess kanon är den ruskigt dålig och det är absolut inte en vagn man fruktar att möta.
En marder2 kan slå ut is-8 framifrån...inget pansar att tala om så det enda den har till sin fördel är kanon och manöverbarhet.

Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Fick dock stryk av en is-4 i går i is-7
Du ser nä tyckte inte om is-7 när jag hade den under beta'n, hamnade mitt i skiten alldeles för snabbt med den pga farten sen tyckte jag den kändes mjukare alternativt mer kulmagnet än is-4.
Citera
2012-06-02, 16:06
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Har du spelat IS-8? Den är verkligen inte top-notch om man säger så. Har dock bara kört någon match (mindre än 10 tror jag) men utan dess kanon är den ruskigt dålig och det är absolut inte en vagn man fruktar att möta.

det är för korkade hillbillies kör den som om det var en E-100 för ett år sedan :P
som med tiger och tiger 2 är det väll en sniper tank ?

löjligt med alla högpennade kanoner som finns ute nu, är som ett jäkla dagis, behövs ingen skill alls, är som när man kör isu152, oj där är en tank, höger klick, vänta, pang, 700 plus skada, upprepa :P
Citera
2012-06-02, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
det är för korkade hillbillies kör den som om det var en E-100 för ett år sedan :P
som med tiger och tiger 2 är det väll en sniper tank ?

löjligt med alla högpennade kanoner som finns ute nu, är som ett jäkla dagis, behövs ingen skill alls, är som när man kör isu152, oj där är en tank, höger klick, vänta, pang, 700 plus skada, upprepa :P
Och när jag sade samma sak blev jag idiotförklarad...
Citera
2012-06-02, 20:28
Medlem
Spelade förut och hade en del mods.. men sen slutade jag, och nu började jag, så kan någon förklara hur man installerar mods? Och kanske någon som kan rekommendera en bra reticle mod kanske?

Jag har för mig att man gör det på ett nytt sätt så om någon orkar förklara eller kan länka en Guide? (uppdaterad)
Citera
2012-06-02, 20:32
Medlem
Jag blir så frustrerad ibland. När jag kör Löwe och skjuter någon så dingar det. När jag kör den maskinen som jag dingade Löwe med och möter en Löwe blir jag one-shottad. När jag kör T59 har jag problem att döda någon innan jag blir dödad medan inte så tvärtom.

KV(nr 1 - 5) är impotent i mina händer, samma vagn i annans hand är ett dödligt monster.

Sen undrar jag vilka kanoner jag ska använda. 85 mm eller 120 mm? Jag verkar ju inte träffa med 120 mm och siktet blir ohyggligt stort också.
Citera
2012-06-02, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
Spelade förut och hade en del mods.. men sen slutade jag, och nu började jag, så kan någon förklara hur man installerar mods? Och kanske någon som kan rekommendera en bra reticle mod kanske?

Jag har för mig att man gör det på ett nytt sätt så om någon orkar förklara eller kan länka en Guide? (uppdaterad)

http://worldoftanksguide.com/
Citera
2012-06-02, 20:37
Medlem
DoubleWoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
?

jo e75 var den sista tanken tyskarna hade som inte hade rövknullats helt, men nu har ryssarna fått det dom vill ha, super pen och super bounsiga tanks och andra motståndare suger.nu helt
Jaha. Betyder det att jag valde galet som satsade på Pz IV istf KV-1 eller T-34?
Citera
2012-06-02, 20:38
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Jag blir så frustrerad ibland. När jag kör Löwe och skjuter någon så dingar det. När jag kör den maskinen som jag dingade Löwe med och möter en Löwe blir jag one-shottad. När jag kör T59 har jag problem att döda någon innan jag blir dödad medan inte så tvärtom.
Såvida du inte siktar åt helvete så fokuserar du nog mer på skotten du missar än skotten du träffar.
Citat:
Sen undrar jag vilka kanoner jag ska använda. 85 mm eller 120 mm? Jag verkar ju inte träffa med 120 mm och siktet blir ohyggligt stort också.
Beror på spelstil och vilka kanoner det gäller.
Citera
2012-06-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Såvida du inte siktar åt helvete så fokuserar du nog mer på skotten du missar än skotten du träffar.
Beror på spelstil och vilka kanoner det gäller.

Tar ju tid att sikta också när man ska ner på bästa förstoringen och så måste man stanna. Skjuta från höften fungerar inte så bra
Citera
2012-06-02, 20:44
Moderator
Arne.Ankas avatar
Skjuta från höften går rätt bra med en del kanoner, sen finns det både moduler och perks/skills som förbättrar oddset för att träffa.
Citera
2012-06-02, 21:28
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoubleWood
Jaha. Betyder det att jag valde galet som satsade på Pz IV istf KV-1 eller T-34?
vid så låg level så är det inga problem att switcha, men jag hade inte gått på tysk om jag vill ha heavy som det ser ut nu
Citera
2012-06-03, 21:26
Medlem
Vad är logiken i elitade T14 med mindre pansar och lika stora granater som samma nations T1a som inte är elitad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in