2011-12-11, 01:55
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabsuger
nu vet jag inte om du bara kör maus eller e 100

men att köra så närma en is4 så siktet blir ¤ litet över förarluckan så måste man bara 20 meter ifrån, annars dingar man 20 av 25 skott :P

aldrig testat skjuta på maskingevären, den fula äckliga kassa m3 lee har väl 6 eller 8 maskingevär förutom sin kanon ;O

I stadsbanor kan man ju skjuta förarluckan på IS-4 utan problem. Brawla är man ofta tvingad till i vilket fall då. Spelar ingen roll om du har tiger/KT eller någon annan sniper så kan du inte stå och snipra på avstånd om du är "top-dog" då man i regel måste ta lite hits åt dom vekare tanksen.

Men att penna is-4 med KT är inte allt för jobbigt upp till 300~ meter, så länge dom inte är för anglade
Citera
2011-12-11, 04:17
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
I stadsbanor kan man ju skjuta förarluckan på IS-4 utan problem. Brawla är man ofta tvingad till i vilket fall då. Spelar ingen roll om du har tiger/KT eller någon annan sniper så kan du inte stå och snipra på avstånd om du är "top-dog" då man i regel måste ta lite hits åt dom vekare tanksen.

Men att penna is-4 med KT är inte allt för jobbigt upp till 300~ meter, så länge dom inte är för anglade
men.se det så här. du dingar ditt skott, kommer is4 dinga din kt? ej troligt...
en stor chance tycker jag, missar man så e man kokt i bajs....

är det värt chancen att tappa en hel turn?
Citera
2011-12-11, 16:57
Medlem
Skulle inte Leopard vara en bra lätt vagn. Den svänger ju sämre än en medelvagn och rör sig inte speciellt snabbt heller, eller är det bara att jag inte forskat fram rätt drivband och motor än?
Citera
2011-12-11, 17:20
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattep74
Skulle inte Leopard vara en bra lätt vagn. Den svänger ju sämre än en medelvagn och rör sig inte speciellt snabbt heller, eller är det bara att jag inte forskat fram rätt drivband och motor än?

Tycker den rör sig OK för att vara tysk. Har en elitad som jag bränner runt med i bland.
Citera
2011-12-11, 18:32
Medlem
vrooms avatar
Har nu uppgraderat min T20 fullt ut. Dags att börja grinden på 100 000 xp till Pershing.
Tror jag nöjer mig med M26 Pershing sen. M26 verkar vara en skapligt allsidig medium, så den ser jag fram emot. Hoppas det kommer några 5X xp dagar framöver...

Likadant som med Ferdinand. Tycker den räcker bra, så JagdTiger får vänta.
Citera
2011-12-11, 19:15
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
står i wiki det e bästa teir 4, stämmer i, toppar typ 45kmh med långsamt ax, nerför backe kommer dwn upp i 65 och kan behålla farten ok

men t 50 äger den. leoparden är som ryssarna t-34, matchmaking säger de är scouts. jag tycker dw är det
Citera
2011-12-11, 20:00
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:

Är man van vid T-50n är den slö. Däremot så tål den mer än T-50n, vilket man inte har nytta av i en högre tier match, men vilket är trevligt i lägre Tiermatcher.
Citera
2011-12-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cardiac
Är man van vid T-50n är den slö. Däremot så tål den mer än T-50n, vilket man inte har nytta av i en högre tier match, men vilket är trevligt i lägre Tiermatcher.

Jag har följade i light just nu. A20, T50 och Leopard. När man rusar runt i 70 km i de två första blir man lite missnöjd med 30 km på Leopard.
Citera
2011-12-11, 20:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Den är skräp ouppgraderad med dålig besättning, uppgraderat med bra besättning är den lite bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av vroom
Har nu uppgraderat min T20 fullt ut. Dags att börja grinden på 100 000 xp till Pershing.
Tror jag nöjer mig med M26 Pershing sen.
Pershing tyckte jag aldrig om för den hade bl.a slö motor, patton däremot är mycket mer spelbar.

Citat:
de sämsta skall ju inte kunna vinna enligt mig, bättre glappet tas bort helt i så fall, nano sekunden det slår 100% så skall det så fall vara över.
Va då sämsta? de som fångar flaggan är ju de bästa och de som vinner oavsett vad.
Citera
2011-12-11, 20:56
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
men.se det så här. du dingar ditt skott, kommer is4 dinga din kt? ej troligt...
en stor chance tycker jag, missar man så e man kokt i bajs....

är det värt chancen att tappa en hel turn?

Man kör ju peek-a-boo. Hamnar man helt ensam mot en IS-4 med en KT är det helt annnat, man bör ju undvika det. Det innebär inte alltid döden, men mot en bra spelare är man i regel körd då IS-4 är en mycket bättre brawler.

Men ja det är rätt ofta dom dingar om man har rätt läge för det. Täcker man lower front plate och har god angle är det rätt stor chans att dom dingar. Man skall inte låta dom sikta in dock.
Citera
2011-12-11, 21:44
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Man kör ju peek-a-boo. Hamnar man helt ensam mot en IS-4 med en KT är det helt annnat, man bör ju undvika det. Det innebär inte alltid döden, men mot en bra spelare är man i regel körd då IS-4 är en mycket bättre brawler.

Men ja det är rätt ofta dom dingar om man har rätt läge för det. Täcker man lower front plate och har god angle är det rätt stor chans att dom dingar. Man skall inte låta dom sikta in dock.
kör he så fort jag ser is4
har dingat en e 100 i sidan mellan tracksen med.den.kanonen

och hur kollar du så du har lower plate där dom ej kan skjuta, har testat ställa.mig så bara tornwt syns men då man.kan.eb skjuta
Citera
2011-12-11, 21:46
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Den är skräp ouppgraderad med dålig besättning, uppgraderat med bra besättning är den lite bättre.

Pershing tyckte jag aldrig om för den hade bl.a slö motor, patton däremot är mycket mer spelbar.

Va då sämsta? de som fångar flaggan är ju de bästa och de som vinner oavsett vad.
som indianerna gjorde i little big horn?

om dom är döda(sämsta) så skall man ej kunna vinna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in