2011-09-04, 02:01
Medlem
hockexxs avatar
Ledsen att jag bara försvann grabbar, men vinet sa stopp. Det flödade ur mig och halsbrännan var utom dess like. Nu är det bra dock men antagligen för sent så jag passar på att slöläsa flashback.. Tack för speltiden Finkel/duke/och randomnisse. Jag gör gärna om det.
Citera
2011-09-04, 02:05
Moderator
Arne.Ankas avatar
Labor Day Twitter Giveaway Update
We've updated the method of our Labor Day Twitter giveaway based on player feedback.

Tankers, we've heard your concerns related to the recently announced Labor Day Twitter giveaway. We've listened and modified the promo code giveaway method based on that feedback.

The new method we will be using is much simpler for you, the players, and will increase fairness in chances of receiving a code tenfold.

To participate in the Labor Day Twitter giveaway, simply follow these steps:

1. Create a Twitter account here: https://twitter.com/signup
2. Visit World of Tanks on Twitter here: http://twitter.com/#!/worldoftanks
3. Click the "Follow" button

Already following us? No problem -- existing followers are eligible for the giveaway too.

On Monday, September 5, 2011 we will select 40 random followers. Each will receive a promo code valid on the North American and European servers. The promo code will grant the following to an account:

* 350 Gold
* 1 day of Premium account status
* PzKpfw 38H735 (f) Premium tank
* A free garage slot to accomodate the tank

No additional work is required on your part to participate in the event. Each code can only be used once, and there is a limit of one code per account that can be won through this event.

Winners will be contacted on Twitter by private message to receive their promo code.

http://game.worldoftanks.com/news/general_news/labor-day-twitter-giveaway-update
Citera
2011-09-04, 02:47
Medlem
hockexxs avatar
Har du gjort ett Twitter account Arne?
Skulle inte tro det.

Bra bonus dock, men fan heller.
Citera
2011-09-04, 02:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Jodå under mitt alias kalle anka

Hoppas fan de nerfar T-50 och T-50-2, fyhelvete va snabba de är, T-50-2 gör 70+ och svänger ett halvt varv innan man hinner reagera och släpper knappen :S
Citera
2011-09-04, 03:09
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jodå under mitt alias kalle anka

Hoppas fan de nerfar T-50 och T-50-2, fyhelvete va snabba de är, T-50-2 gör 70+ och svänger ett halvt varv innan man hinner reagera och släpper knappen :S
Vadå som T-28 men mindre profil? I så fall blir jag ledsen.
Citera
2011-09-04, 03:14
Moderator
Arne.Ankas avatar
T-28 är en långsam padda på valium i jämförelse...T-28 får T95 att verka snabb i jämförelse...
Citera
2011-09-04, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hockexx
Ledsen att jag bara försvann grabbar, men vinet sa stopp. Det flödade ur mig och halsbrännan var utom dess like. Nu är det bra dock men antagligen för sent så jag passar på att slöläsa flashback.. Tack för speltiden Finkel/duke/och randomnisse. Jag gör gärna om det.
Undrade väl vart du tog vägen(A)
jag sa ju att du skulle ta det lungt med vinet :P du bör jallfall inte dricka det mer :P Vi lär ju lira imorgon jallfall ? :S lite tråkigt att lira ensam :P Krya på dig BTW :P
Citera
2011-09-04, 03:37
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
T-28 är en långsam padda på valium i jämförelse...T-28 får T95 att verka snabb i jämförelse...

T-28, inte T28 :>

Jag är fortfarande här btw. Dricker vin fortfarande med. Ska titta nu om du är on einarx,.

Det var du inte. Fan, jag är från Norrland tror du lite stampat negersvett stoppar inte mig :>

Men ja, jag spelar gärna senare ikväll
Senast redigerad av hockexx 2011-09-04 kl. 03:42.
Citera
2011-09-04, 03:48
Medlem
Citat:
T-28, inte T28 :>

Jag är fortfarande här btw. Dricker vin fortfarande med. Ska titta nu om du är on einarx,.

Det var du inte. Fan, jag är från Norrland tror du lite stampat negersvett stoppar inte mig :>

Men ja, jag spelar gärna senare ikväll

haha sorry om du missupfattadet det men måste fan lägga mig :P var uppe ganska tidigt idag :P det ajg meande var om du villl lira lite imorgon (Idag lol) för är jävligt sugen :P
Citera
2011-09-04, 03:56
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einarx
haha sorry om du missupfattadet det men måste fan lägga mig :P var uppe ganska tidigt idag :P det ajg meande var om du villl lira lite imorgon (Idag lol) för är jävligt sugen :P

Missupfattade inte, Besitter bara dåliga grammatikkunskaper. Klart vi spelar senare ikväll! Sov gott!
Citera
2011-09-04, 03:59
Medlem
thechosenones avatar
Citat:
När fan köpte du din dator?
Mac? :> Haha

Det hemska är att min dator för 4700kr uptresterar en mac för över 12.000 i dagsläget.

Edit: förlåt Finkel för att jag försvann, men jag spydde som en gris. Äckel negerstampat vin...
Hade jag varit för full så hade jag fan inte kunnat skriva. Skitvin är vad det är.

Det lustiga är att det är en högpresterande dator. Allt flyter utmärkt förutom WoT. :>
Citera
2011-09-04, 04:12
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
Det lustiga är att det är en högpresterande dator. Allt flyter utmärkt förutom WoT. :>

WoT är grymt skumt, jag pressar ut mer FPS än vissa GTX460/560 datorer med I7.. Trots att min dator är bra mycket sämre. Jag drygade bara. Lösning har jag inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in