2018-07-16, 14:18
Medlem
270215s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skelet
Should Och du kör väl inga addons?

Finns ingen anledning att installera om, bara delete configfilerna.

Arnes alt+enter funkar så jag väntar o ser om nästa micro patch kan fixa mitt lilla problem.

Vad det gäller mods så har jag QB´s mod pack för funktionerna man får i garaget så inte så mycke problem att klara sig utan om det skulle vara mod konflikt, och jag har testat o köra utan och det är samma problem.
Citera
2018-07-18, 17:27
Medlem
liddens avatar
Någon som har Buffon? Går det att byta nation på honom efter att man valt första gången?

Är det någon ny svensk linje på gång? Funderar på att sätta honom i en svensk medium och hoppas på att det kommer en svensk medium-tia i en inte allt för avlägsen framtid.
Citera
2018-07-19, 10:39
Medlem
perineums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lidden
Någon som har Buffon? Går det att byta nation på honom efter att man valt första gången?

Är det någon ny svensk linje på gång? Funderar på att sätta honom i en svensk medium och hoppas på att det kommer en svensk medium-tia i en inte allt för avlägsen framtid.
Buffon är ju en legendar inom italiensk fotboll, så att byta nationalitet på honom går nog inte!

Någon som har OBJ 277?
Är den nåt att ha?
Citera
2018-07-19, 14:28
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Hoppas du får kul i den. Vad heter du ingame? Så jag kan virtuellvåldta dig.

Heter samma som här. Min lille Lef står redo att musta dig

Citat:

Jag har honom, missade helt de uppdragen (eller vad det nu var) för att få honom. Upptäckte bara rätt vad det var när jag grindade lågtier-italienare och köpte en ny som jag skulle peta i den gamla crewen i, att han fanns tillgänglig. Hade inte fått 6th sense än så blev ju överlycklig över att få en crew member med färdig 100% first skill. Tror att jag fick träna om honom till commander dock.

Men jag avskyr honom och hans röst - låter som en karaktär direkt tagen ur Tjuren Ferdinand med rösten, "Åh Mammmma Miiiia!" typ. Har annars "default röster" på crewen så kör samma engelska i varje vagn oavsett nation. Men den där djävla Buffon, går ju knappt att höra vad han ens säger

Har inte testat att träna honom till annan nation men som perineum redan påpekat så tror jag nog inte att det går.
Citera
2018-07-19, 15:45
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perineum
Buffon är ju en legendar inom italiensk fotboll, så att byta nationalitet på honom går nog inte!

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Har inte testat att träna honom till annan nation men som perineum redan påpekat så tror jag nog inte att det går.

Så här ser det ut när man rekryterar honom. Ser ut som det ska gå att rekrytera honom till svensk tank.

(bildlänken dör efter en vecka)
Citera
2018-07-19, 15:51
Medlem
Citat:
Heter samma som här. Min lille Lef står redo att musta dig

Jag håller koll efter dig, Stalpanter heter jag.

Förresten jag märker att jag möter leffes på mina 7tiers TD,LT,HT och medium men aldrig på min G.W Panther. Skumt?
Citera
2018-07-19, 15:59
Medlem
franges avatar
Citat:
Så här ser det ut när man rekryterar honom. Ser ut som det ska gå att rekrytera honom till svensk tank.

(bildlänken dör efter en vecka)

Ofaan? Well jag fick som sagt upp honom till de italienska och det var där jag behövde en 100% commander, så prövade inte något annat....

Citat:
Ursprungligen postat av Hs187
Jag håller koll efter dig, Stalpanter heter jag.

Förresten jag märker att jag möter leffes på mina 7tiers TD,LT,HT och medium men aldrig på min G.W Panther. Skumt?

Gört!

Vet inte om det har med lite "hemlig" matchmaking att göra. Som LT hamnar man ju betydligt oftare i botten-tier mot 2 högre - betydligt oftare än vad man gör med motsvarande MT eller HT.

Dessutom fick jag av någon anledning ALDRIG spela Udes (tror jag det var) på Himmelsdorf - och då menar jag verkligen aldrig - på hundratalet matcher. Strv S1 och 103orna är däremot "inte skonad" från Himmelsdorf. Kan vara inbillning men ändå. Man märker ju efter ett tag när någonting är annorlunda från "det vanliga"...
Citera
2018-07-19, 16:07
Medlem
Citat:
Ofaan? Well jag fick som sagt upp honom till de italienska och det var där jag behövde en 100% commander, så prövade inte något annat....

Gört!

Vet inte om det har med lite "hemlig" matchmaking att göra. Som LT hamnar man ju betydligt oftare i botten-tier mot 2 högre - betydligt oftare än vad man gör med motsvarande MT eller HT.

Dessutom fick jag av någon anledning ALDRIG spela Udes (tror jag det var) på Himmelsdorf - och då menar jag verkligen aldrig - på hundratalet matcher. Strv S1 och 103orna är däremot "inte skonad" från Himmelsdorf. Kan vara inbillning men ändå. Man märker ju efter ett tag när någonting är annorlunda från "det vanliga"...

WG för inte personliga statistik på banor men man kan själv kolla upp genom söka sökord på namn på banor i reply mappen så kanske man märker att vissa vagnar ser aldrig vissa banor.
Citera
2018-07-19, 16:27
Medlem
Fin session idag. 26 matcher spelade 73% winrate och 3673 Wn8.

Ett bra kontrast mot kaosmatcherna man hade dem senaste 3 dagarna. det finns liksom inget mellanläge.
Citera
2018-07-19, 16:46
Medlem
Citat:

Tycker inte MM är olika beroende på typ av vagn man spelar, men att man är bottomtier 70-80% av gångerna oavsett absolut. Och Tier 8 ska vi inte prata om
Citera
2018-07-19, 18:05
Medlem
liddens avatar
Kamrat Buffon gick med i Röda Armen. Det går inte att träna om honom till en annan nation.

Jag kom på att jag har Sabaton besättningen, hade jag inte haft den så hade han fått bli svensk.
Citera
2018-07-19, 19:39
Medlem
Citat:
Kamrat Buffon gick med i Röda Armen. Det går inte att träna om honom till en annan nation.

Jag kom på att jag har Sabaton besättningen, hade jag inte haft den så hade han fått bli svensk.

Borde vara lätt, bara låta honom åka tunnelbana så han får PUT.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in