2015-03-22, 12:41
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ace Ventura
... (visst visar WOT-portalen alla matcher för tanksen, inte bara random?)

Edit: Faktum är enligt WoT-portalen så äger han inte ens en Obj 416?

Stongholds och team battles räknas inte in i statisiken. (IIRC)
Citera
2015-03-22, 13:38
Medlem
Salorms avatar
Det finns ju något sätt att nolla sin statistik också har jag hört. Vet dock inte hur man gör
Citera
2015-03-22, 14:41
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Det finns ju något sätt att nolla sin statistik också har jag hört. Vet dock inte hur man gör
Du får börja om från början men behåller dina premiumvagnar. Dvs, du tappar alla besättningar, moduler och alla träd blir återställda.
Citera
2015-03-22, 15:44
Medlem
VagDags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Har läst lite här i tråden och jag tror jag är en sån som ni flesta hatar
Jag har 49,5% vinster 4000-5000 matcher. Jag fattar ingenting om röda tomater? Wn8, vad är det? WR tror jag är winrate? Jag går in och kör efter bästa förmåga, har blivit anklagad för att sakna hjärna bland annat ha ha. Försöker förbättra mig men ser det ändå bara som ett datorspel som det faktiskt är. Ber om ursäkt till alla "seriösa" WOT gamers

Välkommen i klubben, jag pendlar mellan 49,3-49,8, och jag spelar bara random battles, får också ta en hel del skit speciellt när man är ute med E100, hur man än gör så kör man åt fel ställe hela tiden hahaha enligt någon medspelare, det lustiga är att spelar man samma karta flera gånger så åker man alltid fel oavsett vad men gjorde gången innan, för nu är det någon ny med åsikter om var man ska vara på kartan, och nej, jag campar aldrig utan försöker vara i fronten och vara spjutspetsen och ta stryk för andra...
Citera
2015-03-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VagDag
Välkommen i klubben, jag pendlar mellan 49,3-49,8, och jag spelar bara random battles, får också ta en hel del skit speciellt när man är ute med E100, hur man än gör så kör man åt fel ställe hela tiden hahaha enligt någon medspelare, det lustiga är att spelar man samma karta flera gånger så åker man alltid fel oavsett vad men gjorde gången innan, för nu är det någon ny med åsikter om var man ska vara på kartan, och nej, jag campar aldrig utan försöker vara i fronten och vara spjutspetsen och ta stryk för andra...

åsikter är som skithål, alla har dem...

spelar ingen roll vad man gör precis som du säger så är det alltid nån jävel som har någon "kreativ" kommentar...

hur ofta ser man inte heavys och med stå och leka peekaboo på fel ställe då de egentligen borde backa för att få arty support.... och sen dör de och säger "fucking artu didnt support"
Citera
2015-03-22, 20:25
Medlem
Slutspelat för idag. Omöjligt att få till bra spel när resten av laget sitter och runkar.
Citera
2015-03-22, 20:42
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
Du får börja om från början men behåller dina premiumvagnar. Dvs, du tappar alla besättningar, moduler och alla träd blir återställda.
Åh fy fan. Orka...

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Slutspelat för idag. Omöjligt att få till bra spel när resten av laget sitter och runkar.
Ha ha!
Citera
2015-03-23, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN

jag gissar att alla xp försvinner oxå? dvs, alla inköp man gjort för free xp och sånt?

vad skall det vara bra för att nolla allt egentligen? är det någon som ens gjort detta?

jag menar, det finns ju bara nackdelar
Citera
2015-03-23, 13:38
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plastdunkk
jag menar, det finns ju bara nackdelar

Få bättre wn8 vilket behövs för vissa klaner, och det är lite bättre än att starta en ny användare. Inte för att jag tänker göra det men det går långsamt att öka wn8 när bland de 10k första matcherna cirka hälften var passiv scout.
Citera
2015-03-23, 17:41
Medlem
thechosenones avatar
Om ni stridsvagnspellar är intresserade av Warships så är betan öppen för registrering.

http://worldofwarships.eu/

Brantoine och ni, se till att hoppa på!
Citera
2015-03-23, 18:54
Medlem
Ubbe66s avatar
Fick invitation direkt!

Så här ska testas Skepp o hoj!
Citera
2015-03-23, 18:56
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thechosenone
Om ni stridsvagnspellar är intresserade av Warships så är betan öppen för registrering.

Det är redan slut på platser igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in