2015-03-20, 12:59
Medlem
liddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyllskalle
Har läst lite här i tråden och jag tror jag är en sån som ni flesta hatar
Jag har 49,5% vinster 4000-5000 matcher.

Nej då, det tar ungefär så många mactcher och få koll på det här spelet. Problemet är folk med 20k+ matcher som ställer sig bakom arty i sin E 75 när de är top tier och liknade idiotier.

Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Jag börjar undra om inte många spelare helt enkelt spelar så här jävla dåligt bara för att sabba för andra..

Tror jag inte, Hanlon's Razor:
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Citera
2015-03-20, 22:06
Medlem
[quote=lidden|52716931]Nej då, det tar ungefär så många mactcher och få koll på det här spelet. Problemet är folk med 20k+ matcher som ställer sig bakom arty i sin E 75 när de är top tier och liknade idiotier.

Ja så korkad är inte ens jag
Har precis härom dagen köpt min första Tier IX en E75.
Jag förlorar ju pengar även om mitt lag vinner matchen
Möjligen kan jag gå lite + i pengar om jag gör en riktigt bra match men knappt ens då.
Man drar sig för att spela med den nu när jag bara har 500K kvar.
Citera
2015-03-21, 01:19
Medlem
knypplarNs avatar
Citat:
]Nej då, det tar ungefär så många mactcher och få koll på det här spelet. Problemet är folk med 20k+ matcher som ställer sig bakom arty i sin E 75 när de är top tier och liknade idiotier.

Möjligen kan jag gå lite + i pengar om jag gör en riktigt bra match men knappt ens då.
Märkligt att du förlorar krediter när du lirar tier 9. En normal T10 match går jag 20-30k plus. Du får helt enkelt se till att göra mer dmg.
Citera
2015-03-21, 01:28
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knypplarN
Märkligt att du förlorar krediter när du lirar tier 9. En normal T10 match går jag 20-30k plus. Du får helt enkelt se till att göra mer dmg.
Har inte E75 själv, men heavies är ju rätt dyra. Nu vet jag vad du spelar för tanks preferable knypplarn och meds är väl en lägre kostnad på? Sen brukar man tjäna mer när man ligger och taktar på 2k wn8 gissar jag på iomed att du får varje skott att räknas.
Citera
2015-03-21, 10:14
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Märkligt att du förlorar krediter när du lirar tier 9. En normal T10 match går jag 20-30k plus.
Kör jag mest tier X en hel kväll så går jag i snitt back c:a 100-200k skulle jag tro. Taskigt rng och jag kan säkert dubbla siffran. Kör mest Heavys/TDs och går oftast över på premiumbulor när jag hamnar F2F. Tyvärr inträffar ju den typen av låsning/strid på nästan alla banor, iaf för Heavys. Snålar jag och läge finns att skjuta mest ap så kanske jag kan gå upp mot 30k plus, men det kan knappast räknas som en "normalfajt" för mig.

Eftersom jag sålt av alla mina premiumkärror var det länge sedan jag gick plus i någon större omfattning i WOT. Det är Pay2Play som gäller för min del.
Citera
2015-03-21, 12:46
Medlem
perineums avatar
Citat:
Du har inte premium va?
Utan det så går man inte mycket plus när man spelar högre tiers!
Citera
2015-03-21, 13:22
Medlem
Citat:
jag går plus på tier 8, knappast på 9 (har bara 2) sällan på tier 10. det händer kanske var 5:e match eller nått sånt.

det är nog du som är duktig knypplarn.
Citera
2015-03-21, 13:45
Medlem
Nej jag har inte premium för tillfället. Håller på och renoverar hemma så jag kan inte spela så mycket som jag vill. Frugan blir så sur om jag lirar för mycket Det blir ju så klart stor skillnad om man har premium.
Citera
2015-03-21, 23:00
Medlem
xyklopfs avatar
M56 Scorpion US premium TD video. Kommer till patch 9.7:
https://www.youtube.com/watch?v=HBHnrOykuE0
Citera
2015-03-22, 05:48
Moderator
Arne.Ankas avatar
Hur blir det med fv4202, ska den göras till premium eller? skulle vilja göra en "T34"om det går, få premiumvagn gratis.
Citera
2015-03-22, 09:13
Medlem
xyklopfs avatar
Den här ska tydligen ersätta VK 4502B. Vad tror ni om den? Känns surt att förlora Vk´n, personligen gillar jag den mer och mer. Sen förstår jag inte heller varför en "papperstank" ska ersättas med en annan?!

http://www.worldoftanks-wot.com/tanks/mauschen-characteristics-armor/
Citera
2015-03-22, 12:21
Medlem
Ace Venturas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xyklopf
Den här ska tydligen ersätta VK 4502B. Vad tror ni om den? Känns surt att förlora Vk´n, personligen gillar jag den mer och mer. Sen förstår jag inte heller varför en "papperstank" ska ersättas med en annan?!

http://www.worldoftanks-wot.com/tanks/mauschen-characteristics-armor/

Finns få vagnar jag hatar som VK45B. Spelets värsta jävla trollpansar. Faktiskt till den gräns där det inte är kul ens. Det är fan löjligt att dra en premiumbula med t.ex. en E100 in i kulsprutehålet från 25m och få en bounce bara för att rng skickar skottet några centimeter off. Bort med skiten!

------

Ok. Dagens kluring.

Träffade på den här jeppen idag:

http://www.noobmeter.com/player/eu/phenomenw/505659520/

En re-roll clown naturligtvis men det jag inte fattar är följande. Han dök upp i en Obj 416, i en tier VIII match. Den var lila i xvm så den var inte nyinköpt. Hur i helvete har han fixat det efter bara 656 matcher? Kollade på hans WOT-sida och där finns inga spår av att han kört mer än de 656 matcher han är reggad för (visst visar WOT-portalen alla matcher för tanksen, inte bara random?)

Edit: Faktum är enligt WoT-portalen så äger han inte ens en Obj 416?
Senast redigerad av Ace Ventura 2015-03-22 kl. 12:39.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in