Hejsaaan allihoppa<3
det är såhär att jag har ett problem med min dumma cam som inte vill fixas
jag använder en HP mini till dator, o man kan inte ha cd i den. Plus att jag har tappat bort cd skivan till installationen för camen.
Problemet nu är, jag vill använda camen men kan inte instrallera den

jag har redan en cam inbyggd i datorn men jag vill inte använda den, för det går inte och flytta den, vill helst ha en som jag lägger vart jag vill.
Min cam är denna, en Logitec Quickcam :
http://www.logitech.com/en-au/suppor...?WT.z_sp=Model
och jag hittade den här beskrivningen om hur jag ska instrallera den : men det går inte fast jag följde alla steg

när jag kör nerladdningen, står det såhär: För denna produkt krävs en bildskärmupplösning på minst 800x600 och 16-bitars färg eller mer. Ändra skärminställningarna innan du börjar om installationen.
och jag hade redan 1024x576 och 32-bitar. så det borde ju ha funkat? och sen ändrade jag till 16 bitar och testade alla möjliga storlekarna, det stog fortf samma sak

!
och så gjorde jag samma installation på mammas gamla dator, som har hur stor skärm som helst, och då stog det ett annat problem, något med att programet inte kan instralleras för att den kanske innehåller virus, och massa andra anledningar vad det KANSKE beror på. så det var ingen speciell anledning.
jag vill verkligen avända den på min dator

snääääääälllllla någon hjälp mig

!!!