2010-07-27, 02:39
Medlem
Som rubriken lyder. Är det någon som provat x2 portion , såg att det gick att beställa från snus2.se.

Har tidigare provat beställa offroad, oden extra sterk, och smakat diversa andra sorter. Men jag har varit missnöjd med resultatet, allt har smakat som någon godis sörja blandat med gammal snus .

Så om någon provat x2 portion så berätta gärna hur den är, den var så billig så man får bara hålla tummarna att den skulle schmacka braaa . MVH
Citera
2010-07-27, 03:17
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najjten
Som rubriken lyder. Är det någon som provat x2 portion , såg att det gick att beställa från snus2.se.

Har tidigare provat beställa offroad, oden extra sterk, och smakat diversa andra sorter. Men jag har varit missnöjd med resultatet, allt har smakat som någon godis sörja blandat med gammal snus .

Så om någon provat x2 portion så berätta gärna hur den är, den var så billig så man får bara hålla tummarna att den skulle schmacka braaa . MVH

Annars kan jag rekommendera Knox portion! fint som snus! =)
Citera
2010-07-27, 03:53
Medlem
knapers avatar
Instämmer angående Knox. Lite som en blandning av grov och general, dock lite torrare.
Citera
2010-07-27, 04:06
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knaper
Instämmer angående Knox. Lite som en blandning av grov och general, dock lite torrare.

Första knoxprillan jag tog smakade sådär (väldigt annorlunda) , men nu älskar jag den!
Citera
2010-07-27, 05:52
Medlem
Jo brukar snusa knox ibland, men är en trogen tjänare till kronan^^ , Här vart jag bor är knoxen 5 kr dyrare än kronan, alltså 50 kronor dyrare per stock. x2 kostar 160 per stock, och som fattig student så får man snåla helt enkelt
Citera
2010-07-27, 13:22
Medlem
För er som gillar lite starkare snus rekommenderar jag varmt Thunder, helt underbar i mina ögon och den finns på snus2.se.
Citera
2010-07-29, 18:56
Medlem
carliuzs avatar
helt okej snus enligt mig, värt att testa är det !
Citera
2010-07-30, 11:35
Medlem
bluemoons avatar
Köpte 3 stockar x2 förra månaden.

Ingen direkt smak på dom, väldigt anonymt i munnen
Lukten är okej
Storleken på snusarna är rätt stora så det tar en tid att vänja sig
Priset är ju det största fördelen
Snuset i påsen är bra fördelat

Finns ingen EAN-kod på dosan alls. Men det känns som det kvittar bara det är bra saker.

Betyget får bli 3 prillor av 5 möjliga. Hade smaken varit lite mer närvarande hade det stigit
Citera
2010-08-12, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bluemoon
Köpte 3 stockar x2 förra månaden.

Ingen direkt smak på dom, väldigt anonymt i munnen
Lukten är okej
Storleken på snusarna är rätt stora så det tar en tid att vänja sig
Priset är ju det största fördelen
Snuset i påsen är bra fördelat

Finns ingen EAN-kod på dosan alls. Men det känns som det kvittar bara det är bra saker.

Betyget får bli 3 prillor av 5 möjliga. Hade smaken varit lite mer närvarande hade det stigit

okej tack för tipset, då kanske jag skickar iväg en beställning Jag är lite såld på det dära billigt och bra. Snusat kronan i 2 år , första kronan prillan jag tog tyckte jag var vidrig, nu är den min själsfrände. Det gäller bara att vänja sig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in