2011-04-03, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rakii
Hände ju saker hela tiden, eller hur menar du?

Samma skit om och om igen, ingen variation.

Ingen Independence Day precis.
Citera
2011-04-03, 00:57
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tank77

Lite repetitiv är den men vägdes upp snyggt av actionsegmenten i min mening.
Citera
2011-04-03, 01:15
Medlem
SadEyess avatar
Citat:

Ingen Independence Day precis.

Jag gick ur biografen efter en timma när jag av någon outgrundlig anledning beslöt mig för att se Independence Day på bio. Med andra ord kan jag ta ditt ord på att denna film inte är något för mig?
Citera
2011-04-03, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SadEyes
Jag gick ur biografen efter en timma när jag av någon outgrundlig anledning beslöt mig för att se Independence Day på bio. Med andra ord kan jag ta ditt ord på att denna film inte är något för mig?

Vad tyckte du om District 9?
Citera
2011-04-03, 01:37
Medlem
SadEyess avatar
Citat:
Vad tyckte du om District 9?

Jag tyckte att den var väldigt underfyndig och bra till en början innan den gick ned sig i slutet med löjligt överdrivna actionscener när han hoppar in i den där roboten i slutet. Men på det hela taget en bra film.
Citera
2011-04-03, 15:22
Medlem
Håller med^ För mycket America Fuck Yeah! Ge oss en riktig "Aliens som invaderar och slutar i tragedi" film tack.
Citera
2011-04-03, 15:33
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iFrukt
Ge oss en riktig "Aliens som invaderar och slutar i tragedi" film tack.

Har du sett District 9?
Citera
2011-04-03, 19:11
Medlem
Medves avatar
Mycket skit filmen får, tycker den var väldigt underhållande bra med action också möjligen så var den lite seg dom 20 första men annars hade jag inga problem med den.

Ända minus jag kan säga är väll att utomjordingarna var lite fantasilösa, asså inte i deras agerande men hur dom såg ut.

Sen tycker jag att vissa farkoster var lite district 9 still.

Ser fram emot 2an om det blir av.
Citera
2011-04-04, 06:35
Medlem
jowals avatar
Såg nyss filmen, har velat se den länge då jag gillade trailern. Är jag besviken? Känner jag mig lurad? Tyckte jag att filmen levererade det jag förväntade mig?

Jo, jag är besviken. Främst för att det känns som om man inte lagt ner tid alls på utomjordingarna, i andra hand för att det känns som att dom inte har en betydande roll i filmen. Och ja, jag känner mig lurad, än en gång får man se en trailer som visar allt det häftiga.. fick samma känsla som när jag slutligen fick spela Force Unleashed 2 efter att ha älskat demot. Men slutligen är underhållningsvärdet i filmen rätt stort ändå, lite för mycket gråt och snyft för min egna del, men är playstationet sönder, datorn krashat och man tvunget måste ha lite panikaction så vikarierar filmen rätt bra för det.
Citera
2011-04-04, 17:52
Medlem
Fattar inte varför folk gnäller så på filmen, det är ju inget djupt deprimerande drama precis.

Nä jag hade bara hört talas om premisen till filmen, vägrade se trailers eller nått utan tänkte att jag kunde bli positivt överraskad.

Vilket jag faktiskt blev, kul att se ren action och gatustrider mot aliens. Speciellt aliens med lite intelligens och sympati för sina egna. När dom försöker dra bort sina skadade från fronten exempelvis.

Sen att karaktärerna inte utvecklades så mycket, fan det sket jag i, jag ville se action och åter action.

Ingen toppfilm men inte heller speciellt dålig utan underhållning i drygt 2 timmar. Jag ger dig 7 av 10 i betyg.

Vore kul med en uppföljare också som kan gå djupare in i det hela.
Citera
2011-04-04, 20:31
Medlem
techno_the_kings avatar
Jag ser fram emot denna film & hoppas verkligen att den kommer upp på biografen
var en av dom som uppskattade Skyline & tror nog att denna är snäppet bättre,
tycker att det släpps alldeles för få scififilmer & dom som visas på bio går man mer än gärna & ser.
Citera
2011-04-04, 20:35
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Jag ser fram emot denna film & hoppas verkligen att den kommer upp på biografen
var en av dom som uppskattade Skyline & tror nog att denna är snäppet bättre,
tycker att det släpps alldeles för få scififilmer & dom som visas på bio går man mer än gärna & ser.

Filmen har biopremiär den tjugonde april, men du kanske menade i din stad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in