Killar, har ni liksom jag ngon gng fantiserat om att f knulla kvinnor i olika lnders folkdrkter?
D grna medans de joddlar fr kung och fosterland alternativt sjunger kcka frlegade visor med vidppen hungrig mun. (Serist menat ven om det lter tveksamt)
Har ven varit inne p tanken att en kvinna vars identitet hlls hemlig, fr i uppdrag att gra hembesk vid hgtiderna hos en man ikldd en tajt sidendrkt med enbart sm ppningar fr munnen och fittan.
Hon ska under uppdragets hela fas aldrig f se vem hon blir knullad av, och mannen ska i sin tur alltid frbli ovetande med sina gissningar betrffande hennes utseende och identitet.
Hade varit grymt upphetsande fr min egen del om sdana lyxiga paket gick att bestlla p exempelvis julafton.
Behver ju inte ndvndigtvis handla om prostitution, utan kan ju vara en organisation dr man bara byter tillrckligt mycket information fr att skapa tillit och trygghet mellan tv anvndare.
Finns det liknande funderingar kring det hr s vill jag grna lsa dem.
Tjejer, skulle ni kunna tnka er att frverkliga sdana hr fantasier? Om inte, vilken sorts sexuella (eller andra) belningar hade ftt er p bttre tankar?