2010-08-15, 23:54
Medlem
Basilika77s avatar
Jag hoppas hoppas hoppas att *den de inte avslöjat än som också kommer* är Morten Breum!!

Han var BÄST 2009
Citera
2010-08-16, 00:36
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basilika77
Jag hoppas hoppas hoppas att *den de inte avslöjat än som också kommer* är Morten Breum!!

Han var BÄST 2009

Helt klart, men jag tror inte han är stor nog för att Sensation skulle göra honom till en överraskning.
Citera
2010-08-16, 14:22
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Basilika77

Han var BÄST 2009

Ja, eller Tocadisco. Hans skärande musik och lite mdma i kroppen blev ett perfekt avslut sist!
Citera
2010-08-18, 02:16
Medlem
Trammiss avatar
Åker ner med fem polare två dagar innan.
Vi hade tänkt att spendera lite tid i Christiania dagen innan så det skulle vara väldigt trevligt ifall några andra flashbackare hängde på!
Citera
2010-08-18, 12:05
Medlem
Vilka åldrar är det på sensation? Kollat igenom ett par videos på youtube och där verkar det som alla är 25 + är det sant ?
Citera
2010-08-18, 12:42
Medlem
Amsterdaims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar
Vilka åldrar är det på sensation? Kollat igenom ett par videos på youtube och där verkar det som alla är 25 + är det sant ?

Nja. Jag tyckte det var otroligt blandat. Var ju folk mellan 18 och uppåt. Fanns ju vissa som var 30-40 år. Men jag tror väl att det ligger på 20-25 i snitt. Vild gissning.
Citera
2010-08-18, 16:36
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av konstapel-einar

Absolut inte. Men de som kommer med på filmerna/fotona är oftast de som blev bra på bild (inte såg svettiga ut), och de verkar vara runt 20-25 år ja.

Men där är folk i verkligen alla åldrar. Vid insläpp såg jag två tjejer som inte kan ha varit mer än 14 år och de kom ändå in. Väl inne på Sensation såg jag även folk som skulle vara gamla nog att vara mina mor/far-föräldrar.
Men majoriteten utgörs ändå av folk från 18-25 år

EDIT: Om det är videos från Sensation Amsterdam du har kollat på så kan det vara intressant att veta att snittåldern på deltagarna där är högre än i Danmark - Det är iaf så jag har upplevt det när jag varit i Holland.

Ta dig en titt på denna istället http://www.youtube.com/watch?v=Ep5CXnzX4do&feature=channel
Senast redigerad av Enrundfyrkant 2010-08-18 kl. 17:02.
Citera
2010-08-18, 17:43
Medlem
Okej tackar båda för era svar =) Fyller nämligen 19 den 13 november så planerna blir nog att dra ditt
Citera
2010-08-20, 19:16
Medlem
Brossys avatar
Fan om det visar sig att SHM blir överraskningen tror jag nog fan att jag åker till CPH istället för Düsseldorf som planerat. Fast då kommer väl karma bita mig i röven och göra så Tiesto kommer till Düsseldorf.
Citera
2010-08-20, 22:46
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy
Fan om det visar sig att SHM blir överraskningen tror jag nog fan att jag åker till CPH istället för Düsseldorf som planerat. Fast då kommer väl karma bita mig i röven och göra så Tiesto kommer till Düsseldorf.

Ja även jag har lite orimliga förhoppningar om att vi ska få se en trance-dj göra ett framträdande på Sensation i Köpenhamn. Inser ju själv att det inte kommer hända så därför är husmaffian the second best thing.

Har skaffat mig en biljett nu. Lite smått taggad är man allt
Citera
2010-08-20, 22:51
Medlem
Brossys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Ja även jag har lite orimliga förhoppningar om att vi ska få se en trance-dj göra ett framträdande på Sensation i Köpenhamn. Inser ju själv att det inte kommer hända så därför är husmaffian the second best thing.

Har skaffat mig en biljett nu. Lite smått taggad är man allt

Tycker faktiskt nästan SHM är snäppet bättre än Tiesto eftersom SHM är svenskar.

När man får veta sista artisten då? Så man hinner köpa biljetter och planera.

Citat:
Ursprungligen postat av Amsterdaim
Ja, eller Tocadisco. Hans skärande musik och lite mdma i kroppen blev ett perfekt avslut sist!

Hade du det med dig eller är det lätt att köpa där inne?
Senast redigerad av Brossy 2010-08-20 kl. 23:36.
Citera
2010-08-21, 00:46
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brossy

När man får veta sista artisten då? Så man hinner köpa biljetter och planera.

Den 17 augusti gjorde Sensation den här uppdateringen på facebook:
DENMARK !! Everybody is speculating - but who would be YOUR ultimate final act? (all will be revealed soon)

Så antagligen lär vi få veta det inom kort!
Folks kommentarer på den uppdateringen, dvs deras gissningar är bland annat: Avicii, David Guetta, SHM, DeadMau5 och Armin Van Buuren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in