2010-08-12, 20:43
Medlem
Det måste nästan vara SHM... Delar av truppen har ju iaf spelat tidigare år. Det skulle vara totalt jävla underbart om dom spelade!..

Kan inte folk skriva vilken stad dom kommer ifrån så kanske man hittar folk i närheten som oxå ska ner. Jag börjar!

Katrineholm
Citera
2010-08-12, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enrundfyrkant
Varför har ni fått för er att där ska komma en till? Har jag missat något?
Förra året var där också fem stycken - Morten Breum, Ericke E, Tocadisco, Mr White & Ingrosso back-to-back med Axwell

Det står på hemsidan att det ska bli ett extranummer som dom avslöjar inom en snar framtid!
Citera
2010-08-12, 21:54
Medlem
val00ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Force-Walker
Kanske SHM?

Tror det blir SHM
Citera
2010-08-12, 22:25
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snowfreak
Det står på hemsidan att det ska bli ett extranummer som dom avslöjar inom en snar framtid!

Det hade jag helt missat faktiskt. Tack Snowfreak!
Ja isåfall verkar husmaffian trolig!

Citat:

Kan inte folk skriva vilken stad dom kommer ifrån så kanske man hittar folk i närheten som oxå ska ner. Jag börjar!

Katrineholm

Malmö. Bortskämd som man är så behöver man bara ta ett tåg och hela resan tar cirka 30 minuter.
Citera
2010-08-13, 14:20
Medlem
mattpolancos avatar
Hej allihopa,

Både ni som jag ska gå på Sensation och jag blir skogstokig på MC Gee som förstör alla jävla sets.
Och när Eric Prydz ska lira så tål jag fan inte att han ska förstöra det setet med, det hade varit okej om det var en bra MC.

Försöker vara lite rebellisk och göra en facebook grupp, joina och invite era vänner:
http://www.facebook.com/group.php?gid=105660182826155&ref=search#!/group.php?gid=105660182826155

När vi fått lite medlemmar, skickar jag vidare gruppen till Sensations management.
Citera
2010-08-13, 19:03
Medlem
thompos avatar
Har nu införskaffat en biljett för första gången. Hur är det egentligen man gör med biljetterna? Ska jag printa ut det, hur gjorde man föra året? hjälp en noob!
Citera
2010-08-13, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thompo
Har nu införskaffat en biljett för första gången. Hur är det egentligen man gör med biljetterna? Ska jag printa ut det, hur gjorde man föra året? hjälp en noob!

Du får biljetterna på posten
Citera
2010-08-13, 20:07
Medlem
thompos avatar
Citat:
Du får biljetterna på posten

Okey, vart lite fundersam när det stod "Download ur E-ticket"

EDIT: En till fråga, vi är några polare som hade tänkt åka ner, jag trodde att tåg var billigast? men en klass 2 biljett kostar runt tusenlappen. Hur kommer vi ner billigast? Finns det någon billigt tåg-alternativ? Jävla massa frågor haha... men satan så taggad man är!

mvh
Senast redigerad av thompo 2010-08-13 kl. 20:21.
Citera
2010-08-13, 20:26
Medlem
Citat:
Okey, vart lite fundersam när det stod "Download ur E-ticket"

EDIT: En till fråga, vi är några polare som hade tänkt åka ner, jag trodde att tåg var billigast? men en klass 2 biljett kostar runt tusenlappen. Hur kommer vi ner billigast? Finns det någon billigt tåg-alternativ? Jävla massa frågor haha... men satan så taggad man är!

mvh

Hmm.. ok... Beställde du på bilettlugen.dk eller från Sensations hemsida?
Jag beställde iaf från den danska sidan o får dom på posten.. men "e-ticket" låter ju som att man ska skriva ut den...

Jag tror nog att tåg blir billigast.. beror ju på vart du bor..
Citera
2010-08-14, 00:50
Medlem
thompos avatar
Citat:
Hmm.. ok... Beställde du på bilettlugen.dk eller från Sensations hemsida?
Jag beställde iaf från den danska sidan o får dom på posten.. men "e-ticket" låter ju som att man ska skriva ut den...

Jag tror nog att tåg blir billigast.. beror ju på vart du bor..

Sensation hemsida dessvärre.

i stockholm
Citera
2010-08-14, 17:31
Medlem
Enrundfyrkants avatar
Citat:
Sensation hemsida dessvärre.

i stockholm

Verkar ju hur praktiskt som helst att beställa från sensations hemsida istället då? Skriver mycket hellre ut min biljett och slipper alla extrakostnader som billetlugen lägger på för att skicka hem biljetten!
Citera
2010-08-14, 19:30
Bannlyst
Fan vad mäktig

ska nog dra ditt om jag får med några polare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in