Citat:
Ursprungligen postat av Rektangel
Du svarade på fel fråga...Hur var det med den erövrade dieselmotorn från en sovjetisk ubåt?
Huruvida det flöt blod eller ej är lite "over the top" och det var faktiskt inte jag tog upp det.
Ett påstående.....
Huruvida det flöt blod eller ej är lite "over the top" och det var faktiskt inte jag tog upp det.
Ett påstående.....
Dieselmotorn, eller bensinmotorn (även detta har nämnts vill jag minnas) är en i sammanhanget ganska oviktig detalj.
Det ter sig förvisso ganska osannolikt att det skulle vara en sovjetisk ubåtsmotor i ett läger i Polen, men det är väl inte chans noll?
I en så stor sak som ett världskrig finns det säkerligen MASSOR med betydligt mycket mer osannolika saker. MASSOR!!
Har då, med tanke på dessa inte WW2 ägt rum??
Ta bara japanen i historiedelen som kapitulerade årtionden senare.
Det är väl osannolikt att någon, trots att hans far och bror var där och försökte berätta att kriget var slut, inte skulle ge upp så långt efteråt?
Din reaktion borde väl då på samma vis bli att kriget mellan USA och Japan är en bluff.
Du hakar ju upp dig på en motors ursprung och tycker att detta är så viktigt i sammanhanget.
Angående blodet så var det det som dök upp när jag tittade på din video på den tidpunkt som du angav.
Runt 03:50 in i filmen är det Eichman som är på tapeten.
Revisionisterna brukar ta Eichmans uttalande om fontäner (gejsrar) av blod som ett bevis för att han ljuger och därmed även ljuger om ALLT annat.
Dessutom brukar de säga, precis som det sägs i din film, att Eichman måste ha blivit torterad.
Utan några som helst bevis eller ens indikationer på att så är fallet.
I själva verket är det väl så att Eichman är en revisionists värsta mardröm.
En person som var med och skapade hela processen och som berättar om massgasningar.
Då måste man ju göra något och tortyr är väl en av få saker (har läst om andra påhitt också) man kan ta till, även om det inte finns något som belägger detta.
/VV