2010-07-22, 10:57
Medlem
Roachburns avatar
Om vi tänker i drogväg alltså. Har det blivit mer knarkande än vanligt för er under sommaren?
För mig har det blivit ganska så mycket röka och mycket mer alkohol än vanligt, nästan haft mer onyktra än nyktra dagar under juni-juli känns det som.
Citera
2010-07-22, 10:59
Medlem
flumtracks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roachburn
Om vi tänker i drogväg alltså. Har det blivit mer knarkande än vanligt för er under sommaren?
För mig har det blivit ganska så mycket röka och mycket mer alkohol än vanligt, nästan haft mer onyktra än nyktra dagar under juni-juli känns det som.
Har inte blivit mycke droger alls. Brukar bli mer när skolan börjar för att palla.
Citera
2010-07-22, 11:05
Bannlyst
Har aldrig rökt så mycket mixar,som ja gjort denna sommar...
Fick dock ta små pauser emellanåt,då slem i halsen,och en orolig mage berodde på inhaleringen av dessa rökelser hihihi
Citera
2010-07-22, 11:06
Medlem
lol, vilken missvisande rubrik

Nåväl, har bara jobbat vilket har resulterat i:
Slutat snusa och har inte drucikt mer än typ 4 öl under hela sommaren...
Citera
2010-07-22, 11:21
Medlem
Jontishs avatar
I början av lovet så blev det mer än vanligt (för mycket), men nu har jag tagit ett uppehåll...
Citera
2010-07-22, 12:28
Medlem
Calle.s avatar
Mycket mer, såklart. Det är semester, ett ypperligt tillfälle att njuta ännu mer av diverse droger.

Jag har varit nykter ett par dagar sedan slutet av maj. Gräs och alkohol varje dag.
Kola, diverse benso och en del olika RC's, så som Mephedrone, Methylone och 4-FMA, kanske 2-5 gånger i veckan, samt lite MDMA utspritt över olika tillfällen.
Senast redigerad av Calle. 2010-07-22 kl. 12:31.
Citera
2010-07-22, 12:40
Medlem
Ráka sniffa insulin igár. Min gamla astma medesins dosa gick sőnder sá tánkte att det ár lika bra att passa pá. Inget att rekomendera nár man ár vilsen i Budapset(ungern) inte i sverige főr den delen heller. Hjártat ár főrstőrt i dag. Det liksom spánner och bara suger. Men hade kul igár dock. Svetades som fan. Men danska tjejer gillar tydligen sánt.
Citera
2010-07-22, 17:19
Medlem
Ganska lugn sommar. Enda drogerna att tala om är meph, JG, alkohol och tobak, i hyfsat små mängder
Citera
2010-07-22, 18:01
Medlem
det har sätt ut som vanligt för min del =)
Citera
2010-07-22, 18:25
Medlem
Cannabis dagligen! men nu är mina lungor totalt kvaddade så det blir en lång pause, kanske att någon brownie kommer slinka ner om suget beordrar!
Citera
2010-07-22, 18:28
Medlem
bbloms avatar
Rökt dagligen som vanligt, cannabis såsom mixar. Det sistnämnda har jag dock slutat med nu. Dessutom har det blivit methylone två gånger. En gång på studenten på kvällen och en gång sista kvällen på Peace and Love. Blir nog m1 en gång till i sommar.

Utöver det har det blivit någon fylla och en tripp på 2cb ute i skogen med tält och polare Blir att göra om samma sak imorgon fast då med svamp, cubensis istället. Efter sommaren blir det att ta sig i kragen dock. Universitet ni vet.
Citera
2010-07-22, 18:46
Medlem
moshomaniacs avatar
Har varit alldeles för lite på den fronten, har haft så mycket annat att göra eller så har man inte haft läge helt enkelt. Ska däremot leta upp och införskaffa lite röka snart. Hade även suttit fint att få dra i sig någon hallis men har inte haft något bra läge det senaste
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in