ad kul med era frågor
Sorry, har ej lärt mig hur man citerar
"
Nej, seriöst. Svartsjukedelen är ju det man intresserar sig för. Får du inte lust att explodera och ge dig på samtliga inblandade parter med nävarna ibland?
Var drar du gränsen? Får hon knulla en neger? Någon med bamsepenis?
Låt höra...
Kan väl börja med att säga att jag tänder enormt på blandningen av svartsjuka och förnedring. Jag blir svartsjuk av det, men på ett upphetsande sätt om man kan säga så. Jag tänder alltså på. Ibland kan jag till och med må lite dåligt av det hela efteråt när kåtheten lagt sig. Jag kan faktiskt ånga mig och känna att jag bara vill ha henne för mig själv så visst blir jag svartsjuk också .
Tittar jag på så har jag träffat killen/mannen/gubben tidigare så jag blir inte sur och aggressiv nej. Jag vet vem han är och i det ögonblicket är jag bara så jävla kåt.
Ja hon har knullat mörkhyade och det tänder mig enormt. Och ja ...ju STÖRRE kuk desto bättre. Det höjer förnedringen. Det är ju just det jag tänder på , att jag inte kan tillfredsställa min fru tillräckligt. "Tyvärr" har jag rätt stor kuk själv....en äkta cuckold ska väl ha en mini-kuk
Hm. Får du ha sex med din fru eller får du bara slicka upp satsen?
Det är olika, men vår cuckold-fetischism är inte sådan att jag ska sitta bunden och se dum ut i ett hörn, utan jag sitter och runkar bredvid, ibland klädd i kvinnokläder vilket lär extra förnedrande, ibland naken. Det är lite vad hennes partner önskar. Oftast knullar jag henne direkt efter att någon annan lagt satsen i henne eller så slickar jag rent hennes fitta eller så hånglar vi om mannen kommit i munnen på henne.
Är du med då hon raggar män, eller låter du hon glida ut på raggarstråt själv? Eller har ni försett er med en fast uppsättning påsättare?
De första årens knullarunt då du inte tittade på. Kom hon hem direkt för att du skulla få lapa sagge, eller fick du vänta till morgonen efter?
Ibland är jag med ute på krogen till exempel, men oftast är det män hon träffat genom sitt jobb, som tex sin chef eller andra kollegor och då bestämmer hon själv. Jag kan ju säga att det jag tänder mest på är män/gubbar som jag egentligen inte konkurrerar med, tex äldre fula och feta.....fast det blir inte så ofta eftersom hon givetvis måste tända på de hon knullar med
De allra första åren var hon otrogen bakom ryggen på mig. Det är en lång historia.
Men en ny fråga då, tänder du på killar?
Absolut INTE på egen hand, men i detta sammanhanget så tänder jag på förnedringen i att suga en kuk framför henne. Konstigt kanske....
Mycket tror jag bottnar i en hos mig dålig självkänsla och kanske till och med ett själv-hat i viss mån så gör att jag njuter av att utsätta mig för detta. Låter säkert knepigt men så är det. Jag tänder alltså på själva förnedringen och skammen i det hela.
Fler frågor eller PM