Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-07-22, 05:33
Medlem
Den här typen av trådar verkar ju populära. Kanske finns det någon som vill fråga mig nånting också

Jag svarar gärna på alla sorters frågor om hur det är att se sin fru få KUK av andra och sen rengöra efteråt.

Lite kort info. Jag är mellan 28-35 år. Min fru likadant. Vi har varit tillsammans i tio år och gifta i fem år.

Hon har legat med andra män i sex år och jag har tittat på i kankse 3-4 år.

Ställ frågor. Skicka gärna PM om allt möjligt.
Citera
2010-07-22, 05:39
Medlem
baron-brazils avatar
Härligt å grattis!
Har inga frågor eftersom jag inte tycker att det är nå konstigheter med detta
Citera
2010-07-22, 05:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sitter-bredvid
Den här typen av trådar verkar ju populära. Kanske finns det någon som vill fråga mig nånting också

Jag svarar gärna på alla sorters frågor om hur det är att se sin fru få KUK av andra och sen rengöra efteråt.

Lite kort info. Jag är mellan 28-35 år. Min fru likadant. Vi har varit tillsammans i tio år och gifta i fem år.

Är hon snygg? Var bor ni? Har hon några specifika preferenser?

Nej, seriöst. Svartsjukedelen är ju det man intresserar sig för. Får du inte lust att explodera och ge dig på samtliga inblandade parter med nävarna ibland?
Var drar du gränsen? Får hon knulla en neger? Någon med bamsepenis?
Låt höra...
Citera
2010-07-22, 07:15
Medlem
Youngboyss avatar
Citat:

Hm. Får du ha sex med din fru eller får du bara slicka upp satsen?
Citera
2010-07-22, 11:47
Medlem
RuinationIPAs avatar
Är du med då hon raggar män, eller låter du hon glida ut på raggarstråt själv? Eller har ni försett er med en fast uppsättning påsättare?

De första årens knullarunt då du inte tittade på. Kom hon hem direkt för att du skulla få lapa sagge, eller fick du vänta till morgonen efter?
Citera
2010-07-22, 11:53
Medlem
zBr9s avatar
Vad menar du med att "rengöra efteråt"? Torkar du av henne när hon knullat färdigt?

EDIT: Ok googlade runt och fick svar på den frågan

Men en ny fråga då, tänder du på killar?
Citera
2010-07-22, 14:50
Medlem
ad kul med era frågor

Sorry, har ej lärt mig hur man citerar

"Nej, seriöst. Svartsjukedelen är ju det man intresserar sig för. Får du inte lust att explodera och ge dig på samtliga inblandade parter med nävarna ibland?
Var drar du gränsen? Får hon knulla en neger? Någon med bamsepenis?
Låt höra...

Kan väl börja med att säga att jag tänder enormt på blandningen av svartsjuka och förnedring. Jag blir svartsjuk av det, men på ett upphetsande sätt om man kan säga så. Jag tänder alltså på. Ibland kan jag till och med må lite dåligt av det hela efteråt när kåtheten lagt sig. Jag kan faktiskt ånga mig och känna att jag bara vill ha henne för mig själv så visst blir jag svartsjuk också .

Tittar jag på så har jag träffat killen/mannen/gubben tidigare så jag blir inte sur och aggressiv nej. Jag vet vem han är och i det ögonblicket är jag bara så jävla kåt.

Ja hon har knullat mörkhyade och det tänder mig enormt. Och ja ...ju STÖRRE kuk desto bättre. Det höjer förnedringen. Det är ju just det jag tänder på , att jag inte kan tillfredsställa min fru tillräckligt. "Tyvärr" har jag rätt stor kuk själv....en äkta cuckold ska väl ha en mini-kuk

Hm. Får du ha sex med din fru eller får du bara slicka upp satsen?

Det är olika, men vår cuckold-fetischism är inte sådan att jag ska sitta bunden och se dum ut i ett hörn, utan jag sitter och runkar bredvid, ibland klädd i kvinnokläder vilket lär extra förnedrande, ibland naken. Det är lite vad hennes partner önskar. Oftast knullar jag henne direkt efter att någon annan lagt satsen i henne eller så slickar jag rent hennes fitta eller så hånglar vi om mannen kommit i munnen på henne.

Är du med då hon raggar män, eller låter du hon glida ut på raggarstråt själv? Eller har ni försett er med en fast uppsättning påsättare?

De första årens knullarunt då du inte tittade på. Kom hon hem direkt för att du skulla få lapa sagge, eller fick du vänta till morgonen efter?

Ibland är jag med ute på krogen till exempel, men oftast är det män hon träffat genom sitt jobb, som tex sin chef eller andra kollegor och då bestämmer hon själv. Jag kan ju säga att det jag tänder mest på är män/gubbar som jag egentligen inte konkurrerar med, tex äldre fula och feta.....fast det blir inte så ofta eftersom hon givetvis måste tända på de hon knullar med

De allra första åren var hon otrogen bakom ryggen på mig. Det är en lång historia.

Men en ny fråga då, tänder du på killar?

Absolut INTE på egen hand, men i detta sammanhanget så tänder jag på förnedringen i att suga en kuk framför henne. Konstigt kanske....

Mycket tror jag bottnar i en hos mig dålig självkänsla och kanske till och med ett själv-hat i viss mån så gör att jag njuter av att utsätta mig för detta. Låter säkert knepigt men så är det. Jag tänder alltså på själva förnedringen och skammen i det hela.

Fler frågor eller PM
Citera
2010-07-22, 15:04
Medlem
RuinationIPAs avatar
Jamen aj! Låter som en usel start på ett förhållande av detta slag...

Citat:
De allra första åren var hon otrogen bakom ryggen på mig. Det är en lång historia.

Citera
2010-07-22, 15:35
Medlem
Confuseacats avatar
Hur känns det om du stöter på männen som knullar din fru i affären / på gatan etc? Eller till och med i sociala sammanhang, säg att ni hade träffats hos en gemensam bekant på en tillställning och kanske blir "tvungna" att småprata lite i en mingelsituation. Hur känns såna möten? Eller undviker du såna situationer?
Citera
2010-07-22, 15:38
Medlem
Det har enbart hänt med hennes chef, Han bor ganska nära. det är okej. Ibland känns det knepigt när man inte alls är på humör. Ibland blir jag nästan tänd av det. Oftast finns inga av de mön hon får KUK av i närheten, vad jag vet i alla fall.
Citera
2010-07-22, 23:29
Medlem
marreKannas avatar
Du säger att du gillar att bli förnedrar. Gillar du att din fru bli förnedrad oxå?
Hur känns det i dej när din fru är ute ensam o raggar snubbar?
träffar hon snubbar själv när inte du e med?

Är du inte rädd att hon ska lämna dej för en bättre älskare som den ultimata förnedringen?
Citera
2010-07-23, 02:26
Medlem
zBr9s avatar
Varför skriver du ordet "kuk" i versaler så ofta?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in