Flashback bygger pepparkakshus!
2010-07-23, 02:41
Medlem
Me0ws avatar
Tänder din fru på det här (klart hon tänder på att knulla men alltså att få "förnedra dig") eller är hon bara glad för att hon får knulla runt?

Du säger att du gillar förnedringen men finns det inte "vettigare" sätt att förnedras på? Lite klassisk BDSM eller något. Tycker bara det verkar sorgligt på något sätt att sitta och titta på medan någon sätter på ens partner.
Citera
2010-07-24, 19:53
Medlem
Kul tråd, schysst att du bjuder på dig själv (och din fru )

Mina frågor är:

Vad får killarna göra med din fru. Vad går hon med på? Komma i munnen, svälja? Analt?

Hur många killar har din fru varit med som mest samtidigt? Har hon provat dubbelmacka?

Är det hon eller du som bestämmer när det är dax för knull med andra?

Hur ser din fru ut? Är hon smal och snygg eller fet och ful? Kanske du kan lägga upp en bild på kroppen och dimma för ansiktet?

Vem tror du njuter mest av detta, du eller din fru? Gör du det för hennes skull eller vice versa?

När kom ni på att ni skulle börja med dessa aktiviteter? Vems initiativ var det från början?

Tacksam för svar på alla frågorna!
Citera
2010-07-24, 22:18
Medlem
Kul tråd!

Har du och din fru vanligt "random"-sex också? Alltså, händer det att ni typ sitter och kollar på TV och så faller lusten på, eller är det bara sånt här?

Ser du din fru som din härskarinna/ser hon dig som din slav? Har ni ett dominant/undergiven förhållande?
Citera
2010-07-25, 11:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234

Mina frågor är:

Vad får killarna göra med din fru. Vad går hon med på? Komma i munnen, svälja? Analt?

Hur många killar har din fru varit med som mest samtidigt? Har hon provat dubbelmacka?

Är det hon eller du som bestämmer när det är dax för knull med andra?

Hur ser din fru ut? Är hon smal och snygg eller fet och ful? Kanske du kan lägga upp en bild på kroppen och dimma för ansiktet?

Vem tror du njuter mest av detta, du eller din fru? Gör du det för hennes skull eller vice versa?

När kom ni på att ni skulle börja med dessa aktiviteter? Vems initiativ var det från början?

Ja dom kommer i munnen på henne. Ja, hon sväljer och ja hon har testat analt med vissa.

Som mest har hon haft tre stycken samtidigt och dom testade dubbelmacka men det funkade inte. Men alla tre låg med henne och hon njöt av det.

jag tror att vi båda njuter lika mycket. Från börjar var det jag som tog upp det hela och berättade att jag tände på hennes otrohet och på den vägen är det.
Citera
2010-07-25, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixias
Kul tråd!

Har du och din fru vanligt "random"-sex också? Alltså, händer det att ni typ sitter och kollar på TV och så faller lusten på, eller är det bara sånt här?

Ser du din fru som din härskarinna/ser hon dig som din slav? Har ni ett dominant/undergiven förhållande?

Ja vi har vanilj-sex också. det är inte bara sånt här

Nej vi har inte den typen av cuckold-relation att vi ser på varandra på slav/härskarinna. Inte har vi ett dom/ug förhållande heller.
Citera
2010-08-02, 22:08
Medlem
Om du och din fru inte hade börjat med cuckold, tror du att ni hade varit tillsammans ändå idag?
Eller hade hon lämnat dig?
Citera
2010-08-04, 15:20
Medlem
Har du något att säga till om i hennes val av killar eller struntar hon fullständigt i vad du tycker om de hon skall ha sex med?

Har hon haft sex med någon kille du verkligen inte tyckt varit lämplig för henne? Kan tänka mig att svartsjukan stegras några steg om du verkligen ogillar valet av kille..

Får du alltid vara med när hon knullar eller träffar hon andra när du inte är med också?, berättar hon isåfall alltid för dig alla detaljer? Upplever själv att fantasin som kommer fram av ovisshet kan vara väldigt upphetsande..

Gör hon saker med killarna som hon nekar dig att göra? Tex analsex eller annat kul?

Hur förnedrar hon dig när ni är tillsammans alla tre förutom att tvinga dig att suga hans kuk? Slicka hans röv? Ligga underst i en 69:a medans hon blir knullad? Hur ställer sig isåfall killarna till detta?

Många frågor blev det, men ett intressant ämne som fler än man tror tänder på!
Citera
2010-08-13, 12:12
Medlem
Fritz29s avatar
Ja ämnes författarens sex liv påminner en hel del om mitt o fruns och för er som undrar så ser hon riktigt bra ut och hon gör en del roliga saker när hon knullar andra som jag inte får göra med henne, samt att hon brukar örfila/smiska upp mig framför killen som hon ska knulla med..
Citera
2010-08-20, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritz29
Ja ämnes författarens sex liv påminner en hel del om mitt o fruns och för er som undrar så ser hon riktigt bra ut och hon gör en del roliga saker när hon knullar andra som jag inte får göra med henne, samt att hon brukar örfila/smiska upp mig framför killen som hon ska knulla med..

Berätta mer!
Citera
2010-08-20, 14:35
Medlem
Fritz29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av balletralle1234
Berätta mer!

Ja vad vill du veta, vi har vanilj sex hon och jag medans hon har mera hård knull med andra.. Jag får knappt slicka på hennes stora bröst medans hon går med på det mesta när hon blir knullad FRAMFÖR mig...
Citera
2010-08-20, 17:36
Medlem
RuinationIPAs avatar
Oj, hon gillar verkligen att trampa på dej....

Citat:
Ursprungligen postat av Fritz29
Ja vad vill du veta, vi har vanilj sex hon och jag medans hon har mera hård knull med andra.. Jag får knappt slicka på hennes stora bröst medans hon går med på det mesta när hon blir knullad FRAMFÖR mig...
Citera
2010-08-20, 17:38
Medlem
RuinationIPAs avatar
Vi blev uppraggade av ett par på en pub för ganska länge sedan. Vi for hem till paret, drack lite whiskey och sedan satt jag i soffan och tittade på då paret hade sex med min fru. Sexigt. Då paret var klara satte jag också på henne, för då var jag rejält kåt. Mysigt att titta på....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in