2010-07-19, 17:30
Medlem
lovejoys avatar
Nu behöver jag hjälp med att hitta sommaröppna barer och restauranger i Stockholm. På lördag är det nämligen dags att tokfira en nära vän och vi har hittat på en massa roliga aktiviteter. Men från klockan 16-19 är det tomt på schemat och tanken är att vi ska ta en barrunda från korsningen Odengatan/Sveavägen till Humlegården. Frågan är nu vilka ställen som har öppna och som inte är för sunkiga. Vi är främst ute efter goda drinkar, inte så mycket öl och vin.
Citera
2010-07-20, 15:34
Medlem
Inte för att jag vet om det är öppet, men en bra start är väl La Habana om man gillar rom. Ligger nära korsningen Sveavägen och Odengatan.
Citera
2010-07-21, 10:00
Medlem
lovejoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomashjelmberg
Inte för att jag vet om det är öppet, men en bra start är väl La Habana om man gillar rom. Ligger nära korsningen Sveavägen och Odengatan.

Tjoho, ett svar! La Habana var ett bra förslag, hade totalt glömt bort dom, måste ringa och kolla om dom har öppet. Sedan tänkte vi även kila upp till Vimmel på Surbrunnsgatan, de har jäkligt goda drinkar där.

Så nu har vi kommit en bit på vägen, ska bara fortsätta mot norra Hummlegården. Fler tips mottages tacksamt!
Citera
2010-07-21, 11:16
Medlem
Kan ju alltid dra vidare från La Habana till Anchor. Är alltid soft där.
I norra humlegården har ni nyöppnade debaser.
Citera
2010-07-21, 11:22
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorka
Kan ju alltid dra vidare från La Habana till Anchor. Är alltid soft där.
I norra humlegården har ni nyöppnade debaser.

TS efterfrågade drinkar, det är inte Anchors specialitet.
Kolla om Olssons Skor är öppet, de brukar göra goda drinkar.
Citera
2010-07-21, 17:37
Medlem
lovejoys avatar
Ja alltså, Anchor är nog inte stället vi letar efter

Olssons är ju bra, kan ju också kolla med Storstad om de har öppet. Så nu har vi kommit en bit på väg. Debaser är ju ett smart sista stopp. Finns det något ställe där emellan som funkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in