2010-07-18, 20:59
Medlem
KTMUSERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
Er sort har enbart skapat lidande i världen. Allt från massmord till miljökatastrofer. Kan inte beskriva er ondska. Men det slår allt med hästlängder. NI äro äckliga. Kort sagt.

Haha din dumme kamelknullare, du tänker inte längre än din spetsiga näsa räcker! Du begriper inte att utan den vite europén som du föraktar så hårt, så hade du INTE kunnat sitta vid din dator nu, uppkopplad mot internet, du skulle INTE kunna ta din BMW ner till arbetsförmedlingen för att hämta ut dina bidrag som även dom kommer från hårt arbetande européer. Vad du inte begriper är att världen vore inget utan europén, samhället hade sett ut som valfritt ställe i Afrika eller mellanöstern, du hade suttit i en grotta någonstans och halal-slaktat diverse djur. Det vet du om innerst inne, och det är därför du hatar oss, och det finns inget du kan säga som förändrar det faktumet...Vad har ni själva gjort för bra saker de senaste femtusen åren?
Citera
2010-07-18, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mujahid
Tidigare så kunde man knappast kalla mig för rasist. Jag var sekulär och drog mitt strå till stacken.
Men efter att ha hängt här på FB ett tag så har jag utvecklat fram en rasism mot just svenskar.
Och västerfolk i överlag. Er s.k kritik mot massinvandring(i själva verket dold rasism) har försatt mig i den här sitautionen. Er fientlighet är kontraproduktiv.

En vis man sade en gång: Hat föder hat. Jag är benägen att hålla med.

Ja, det är jävligt synd att du grundar din syn på svenskar efter FB...på samma sätt som att många här grundar sin syn på invandrare efter extremister.

Men jag måste få fråga, varför vänsterfolk? Vänstern brukar väl vara för invandring och högern tvärtom? Eller ser du SD som vänster?

Återigen, tråkigt att folk inte kan bedöma individen istället för att en grupp extremister ska förstöra allt.
Citera
2010-07-18, 22:34
Medlem
NyanNyans avatar
Man kan ju undra varför TS även är rasistisk mot Assyrier, också svenskarnas fel?
https://www.flashback.org/sp24299644
Citera
2010-07-18, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TantNerdSnusk
Ja, det är jävligt synd att du grundar din syn på svenskar efter FB...på samma sätt som att många här grundar sin syn på invandrare efter extremister.

Men jag måste få fråga, varför vänsterfolk? Vänstern brukar väl vara för invandring och högern tvärtom? Eller ser du SD som vänster?

Återigen, tråkigt att folk inte kan bedöma individen istället för att en grupp extremister ska förstöra allt.

västerfolk inte vänsternfolk, alltså folk i västvärlden.
Citera
2010-07-18, 23:14
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorKjell
När jag var femton år hade jag aldrig sett en färgad. Då var utlänningar något exklusivt - spännande. Under 70-talet ökade invandringen och det började kännas lite som en invation. Det var fortfarande ganska små problem. Sedan öppnades dammluckorna, och det vällde in invandrare. Jag blir alltmer rasistisk efter att ständigt bli trakaserad av invandrarungdomar både hemma och på mitt arbete i kollektivtrafiken. Ständigt behöva läsa om upplopp i våra invandrartäta förorter. Jag har ännu inte särbehandlat någon, men blir ständigt utsatt. Ja, jag börjar tröttna, och min historia är inte unik. Invandrare skapar rasism

Jag förstår vad du menar, men jag tror du använder ordet "rasist" på fel sätt - så som det inympats av multikulturalisterna att användas: Att ogilla invandringen. Jag tror inte du anser andra raser mindre värda per se. I sina egna habitat och sammanhang. Det som händer är att du, i likhet med många svenskar, känner en djup motvilja, nästan äckel, av i vissa sammanhang uppleva dig som en etnisk främling i ditt eget land. Och dessutom motarbets av de auktoriteter som du trodde verkade för landets bästa.
Citera
2010-07-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Man kan ju undra varför TS även är rasistisk mot Assyrier, också svenskarnas fel?
https://www.flashback.org/sp24299644

TS är ett troll, så förvänta dig inte att han följer någon som helst logik i det han säger.
Citera
2010-07-18, 23:25
Medlem
Abughosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M20
Förväntar du dig att vi ska acceptera all skit ni ställer till med i det här landet?

Skit? Sluta ät kebab då din jävel.
Vi som får skit utan att ha gjort något har faktist gjort saker som inte skulle göra Sverige till vad det är idag (Bra saker).
Citera
2010-07-18, 23:33
Medlem
M20s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost
Vi som får skit utan att ha gjort något har faktist gjort saker som inte skulle göra Sverige till vad det är idag (Bra saker).

Ni ställer mest till med skit. Jag äter inte kebab.
Citera
2010-07-18, 23:52
Medlem
Behovstyrds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abughost

Va fan har du gjort för Sverige din lilla parasit?

Det enda du har gjort är att koppla in din bidragssnabel i det svenska välfärdssystemet och lutat dig tillbaka. Du är en oönskad böld i röven på det svenska folket och det svenska samhället. Det "Bra saker" du skulle kunna göra är att packa magväskan, boka en flyktingbiljett och sen dra så långt åt helvete det bara går.
Citera
2010-07-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konkurrent
västerfolk inte vänsternfolk, alltså folk i västvärlden.

Västra Europa eller västra vad?? Sverige ligger i norr såvitt jag vet...
Citera
2010-07-18, 23:59
Medlem
BrownEyedBoys avatar
Håller med TS,

En annan vis man sa att man skulle vända andra kinden till.

Många här på fb som sitter och bekräftar varandra in absurdum och kallar sig invandringskritiker, att jag sen får jag lätt uppfattningen att de går i gymnasiet eller jobbar på lager är en annan sak.

Om man är så kritisk till invandring och har så mycket att säga, varför utbildar man sig inte ordentligt i ämnet så man faktiskt kan göra en förändring?

Jag har pratat med många soc-arbetare och fältassistenter mm. De har givetvis mycket större erfarenhet av invandringens konsekvenser än vad "invandrar-kritikerna" på fb har.

Det jag finner intressant är att jag aldrig träffat någon socinom som delar "FB-invandringskritikernas" åsikter men det måste ju bero på att de gått på all falsk propaganda de exponerades för under sin utbildning
Citera
2010-07-19, 00:04
Medlem
neontigers avatar
jag var inte rasist och är det inte heller nu, men när jag hör invandrare vråla te oss svenskar att vi är rasister och dom känner oss inte. vad tror du man blir då? snäll å ger dom kakor och saft? nej du. dom får en liten skudmissil uppstucken nånstans.. tänk själv var. -.- är trött på folk som inte kan bete sig. blev heligt fly förbannad när ja fick höra dom´kallar oss för svennar. ush. och så har dom mage att klaga när några nazister vrållar svartskallar , invandrare är ju inte ett dugg bättre själva. jag gillar inte nazister som skriker glåpord åt invandrare ja försvarar ingen, men fråga dig själv vem börja kalla vem för rasist först.. där har du anledningen till den största rasismen i sverige. orättvist att bli kallat rasist när man inte är det. blev kallad de av en klasskompis när jag gick i fyran. jätte snällt tycker ni inte? hon var dessutom adopterad från srilanka eller nått. jag reagerar lika kraftigt mot svenskar som inte kan bete sig heller, jag behandlar alla lika, i mina ögon är alla lika inför lagen oavsett hudfärg eller religion. men säger nån till mig att jag är rasist eller otrogen hund för att jag inte är muslim så blir ja ju förbannat eller hur. jag lämnade svenska kyrkan för just den sakens skull att religion föder krig. det är ju därför alla i grund å botten bråkar så innibänken. orka!
är fett trött på alla orättvisor vi svenskar utsätts för utan anledning för en idiot råkar vråla blatte så får hela svenska folket skit för det TACK DÅ!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in