Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-19, 15:48
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmaren
Mycket mycket möjligt, allt ser ju likadant ut på sådana ställen. Vad det på gatan jag visade tidigare? Thai med slöjja där inne? Ganska litet inne men kallt o behagligt, disken direkt till höger när man kom in.


Tillägg

En av kusinerna köpte också Valium för cirka 3000 bath, hon ringde då sin boss för att fråga om priset så hon minns de absolut 100%.

Det jag undrar exakt är vad de gula tabletterna (Bör vara Stanozolol/Anavar) är och MG , och sen de vita 5 kantiga är någonting hon i stort sett sa att det var bra att ta samtidigt och MG.

Grymmt schysst att du ägnar tid åt detta.

Thai kartor suger ju som alltid. Hälften av gatorna är ju inte med men som jag förstått det ligger denna shop på Rimmad rd som inte är skyltat någon stans utan alla gator har soi nr. Huvudvägen den stora som löper genom hela Kamala är Soi 8 och om jag ska tro din karta rätt heter gatan Soi 9 dock fanns inte någon shop där utan den enda Friendly shopen ligger som på din karta på Rimmad Rd innan fyrvägskorsningen där du har 7/11 25m innan (soi okänd)

Där inne fanns disken till högeroch en dam med slöja som fattade nada av vad jag snackade om. Hon sa har du inte burkarna kan det vara 5 det kan vara 10. De säljer inte i lösvikt och hennes kunnade om bola är lika med noll. Fick en bunt papper med prepp som hon tyckte jag kunde bläddra lite i, Visade även korten på ditt prepp utan framgång.
Känns som att du allt får ta och slänga hela kitten. Om du inte vill köra overdose. Sorry men mer än så kan jag inte göra.

PS: det är bra bit att gå från rimmad rd till soi 9 är du säker på att shopen verkligen ligger där för då måste jag missad shopen utlöst. Och i så fall på vilken sida ?? och hur långt upp på soi 9 från stora huvudvägen ?
Citera
2010-07-19, 16:35
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashcash
Thai kartor suger ju som alltid. Hälften av gatorna är ju inte med men som jag förstått det ligger denna shop på Rimmad rd som inte är skyltat någon stans utan alla gator har soi nr. Huvudvägen den stora som löper genom hela Kamala är Soi 8 och om jag ska tro din karta rätt heter gatan Soi 9 dock fanns inte någon shop där utan den enda Friendly shopen ligger som på din karta på Rimmad Rd innan fyrvägskorsningen där du har 7/11 25m innan (soi okänd)

Där inne fanns disken till högeroch en dam med slöja som fattade nada av vad jag snackade om. Hon sa har du inte burkarna kan det vara 5 det kan vara 10. De säljer inte i lösvikt och hennes kunnade om bola är lika med noll. Fick en bunt papper med prepp som hon tyckte jag kunde bläddra lite i, Visade även korten på ditt prepp utan framgång.
Känns som att du allt får ta och slänga hela kitten. Om du inte vill köra overdose. Sorry men mer än så kan jag inte göra.

PS: det är bra bit att gå från rimmad rd till soi 9 är du säker på att shopen verkligen ligger där för då måste jag missad shopen utlöst. Och i så fall på vilken sida ?? och hur långt upp på soi 9 från stora huvudvägen ?

Det var en dam med slöja, snackade kass engelska men om man snackar kass engelska tillbaka fattade hon ganska bra. Anavar i Thailand kallas oftas Stanozolol. Det vet hon definitivt vad det är. Varför kusinerna inte minns burkarna är pga hon hällde ut dem i andra tomma burkar hon hade typ Fish oil etc.

Om du berättar att det var 2 svenskar som handlade valium 350 st tabs och steroider gula anavar 100 tabs (runda utan tryck) och milk thistle och tiger balsam. För cirka 5 dagar sedan måste hon minnas. (Kanske tror du är någon slags civil spanar polis?). Båda 2 av dessa förpackningar låg i fina små burkar innan jag la in de i plastpåsar här i Sverige (tog ut dem ut fish oilen).

De köpte också vita tabletterna som var 5 kantiga (50 st), som en "femkantig stjärna" rekommenderade av henne och sa "use everyday under kuren" så hon vet definitivt vad det är. Sen de gula var Anavar som de köpte i 100 tabs burkar.

http://maps.google.com/?ie=UTF8&ll=7...,0.013797&z=16
De kom gående ifrån restaurangen Rock Fish (På Kartan Resort Kamala Beach Hotel), sen trodde dem 99% att det var Rim Rat, men om det är som du säger att alla vägar inte finns så kan det ha varit en väg till som var en gata mer norr.

Dock tror jag att du var på rätt ställe men hon inte riktigt förstog.

Ifrån Rock Fish restaurangen kommer först ett massage ställe, där tar man vägen in emot Kamala inte emot huvudgatan (emot phatong etc). Du följer den gatan (går längst stranden) tills vägen svänger höger. Ungefär där kommer 1 restaurang och 1 horbar. Det är också 2-3 indiska skräddare på den gatan. Fortsätt rakt fram en bit så kommer en 7-11. Gå förbi den sedan höger upp på en hyfsat stor gata (som slutar på kamala main street). Det är på den jag har för mig att shoppen ligger. I början av den gatan på motsatt sida av shoppen (kanske 50meter+- några meterinnan pharmaciet) ligger också en massage ställe med brudar utanför som roppar masaaage som vanligt. Jag tror du va på rätt ställe.

Juste hon ringde också sin boss för att se om de kunde få extra pris på valiumet på grund av mängden. Det minns hon nog.

Ber dig att försöka igen!
__________________
Senast redigerad av sthlmaren 2010-07-19 kl. 17:22.
Citera
2010-07-19, 20:18
  #15
Medlem
Om hon inte vill förstå eller inte förstår, kan du kanske fråga efter telefon nummer så ringer jag henne?
Ser helst att du sköter på plats för det är nog mycket simplare, men det är ju ett annat alternativ.

Tackar åter igen för din hjälp.
Citera
2010-07-19, 20:58
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sthlmaren
Om hon inte vill förstå eller inte förstår, kan du kanske fråga efter telefon nummer så ringer jag henne?
Ser helst att du sköter på plats för det är nog mycket simplare, men det är ju ett annat alternativ.

Tackar åter igen för din hjälp.

http://maps.google.com/maps?ll=7.950....panoramio.all

Den gatan ^

Det är på Rim Hat gatan. Hyfsat nära stora vägen. Borde varit där du var idag.
Citera
2010-07-20, 14:40
  #17
Medlem
Yes 100% säker på att det är rätt shop. En har ju koll

Okey kan bara råda dig till att spola ned grejerna, För hon har ingen direkt koll på AAS och det är sällan jag moral predikar men du har heller ingen koll på din kur. Hur kommer det sig att du helt glömt vilken kur du ska köra eller gjorde du bara en walk in och låter en thai musse bestämma vad du stoppar i dig. Eftersom du heller inte vet vad de vita skiten är råder jag dig till att läsa på om aas och sen bestämmer du vilka prepp och styrka du själv vill stoppa i dig.

Att försöka ringa eller på annat sätt få tag i kärringen och försöka få reda på vad du köpt ser jag som omöjligt. Helt ärligt så vet du ju hur thai folk funkar. Kärringen visste inte ens vilken gata hennes arbetsplats ligger på inte heller fattade vad jag pratade om, förklarade storryn tre gg och tills svars får man att du kan ju bläddra i brochyren och se vad vi säljer. typsik thai fattar nada så länge du inte vill köpa och spendera pengar du är allt möjligt och guld och gröna skogar, En thai musse är inte en person som brukar eller har brukar ass. Utan de enda som funkar är massage and fucking tuck tuck i det här landet,

Sorry men så är läget !!!!!!!!
Citera
2010-07-20, 14:48
  #18
Medlem
Nene kanske skrivit som en noob ang AAS men kan en hel del har 1 lyckad kur och en mindre lyckad kur (avslutades av speciell anledning). Jag tänkte köra 40-50mg/ED Anavar 60 dagar.

Hon i shoppen sa att de vita tabletterna var bra att ta varje dag så jag kusinerna köpte de för att de inte var dyra och skadade ingen.

Kusinerna frågade inte om de vita, de glömde ju att hon bytte burkar eftersom de bad henne.
Däremot vet de att anavaren var de gula tabletterna men MG har de inte.

Valiumet däremot var 10mg och funkar utmärkt.



Tillägg

Så min högsta önskan är ju att du kollar på burken där de gula anavaren finns (100tabs burken). Kollar märke och MG.

Sen samma sak med de 5kantiga vita.

Ber om mycket jag vet, men viktigt för mig!
__________________
Senast redigerad av sthlmaren 2010-07-20 kl. 14:50.
Citera
2010-07-20, 22:18
  #19
Medlem
Läs Private Message hittat hur de såg ut på en sida please.
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f1245418

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback