2010-07-17, 02:29
Medlem
Klockan r alldeles fr mycket och olika funderingar kommer upp i mitt arma huvud.

Sitter hr hemma och ter smgodis och denna fundering dyker upp i mitt huvud.
Kan det vara s att 80-talister r mer ppna fr att kka svamp?
Sjlv har jag aldrig provat men nr jag tnker p det...

Vi har vxt upp med konstiga, frgglada svampar som "man" blir konstig av...

Om man till exempel tar Mario, han kkar svampar och fr alldeles frtrffliga egenskaper av detta.
Vi har godis (som fick mig i dessa tankebanor) som ser ut som svampar och man fr ett alldeles konstigt rus av detta, som man faktiskt fick ta nr man var fem.

Vet inte vad jag egentligen vill ha sagt med trden men var tvungen att dela med mig av mina funderingar.
Citera
2010-07-17, 02:32
Medlem
Bashflacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BedroomBazooka
Klockan r alldeles fr mycket och olika funderingar kommer upp i mitt arma huvud.

Sitter hr hemma och ter smgodis och denna fundering dyker upp i mitt huvud.
Kan det vara s att 80-talister r mer ppna fr att kka svamp?
Sjlv har jag aldrig provat men nr jag tnker p det...

Vi har vxt upp med konstiga, frgglada svampar som "man" blir konstig av...

Om man till exempel tar Mario, han kkar svampar och fr alldeles frtrffliga egenskaper av detta.
Vi har godis (som fick mig i dessa tankebanor) som ser ut som svampar och man fr ett alldeles konstigt rus av detta, som man faktiskt fick ta nr man var fem.

Vet inte vad jag egentligen vill ha sagt med trden men var tvungen att dela med mig av mina funderingar.

Lter ungefr som sna tankar jag kan flumma in i nr jag rkt riktigt jvla mycket.. Har tyvrr inget svar p din frga, men det knns rtt tveksamt. Jag menar, man kkar vl inte svamp vare sig fr att bli Super Mario eller fr att man tror att det ska smaka som godis-svampar?
Citera
2010-07-17, 11:20
Medlem
knuzlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BedroomBazooka

"Computer games dont affect kids. I mean if Pacman affected our generation as kids, wed all be running around in a darkened room, munching pills and listening to repetitive electronic music. "
Citera
2010-07-17, 15:28
Medlem
moshomaniacs avatar
Finns ju mer svampar n snna som ger ett rus Men det dr med Mario kan ju fan inte vara en tillfllighet? Snubben r ju hg som ett hus d han springer runt i en fantasivrld och kkar flugsvamp och exotiska blommor
Citera
2010-07-17, 16:13
Bannlyst
Jag r tidig 80talist s jag va intresserad redan d det va lagligt med svamp,2-cb osv..
Smartdrugstore hette den svenska sidan har jag fr mig som slde svamp, 2cb och mycket annat skit..
S jag r ppen, trippar bara kanske 1gng om ret nu. Ibland mer iofs men d r det allt som oftast
Ketamin som str p menyn. Vridet p ett helt annat sett n svamp/syra. Nr man vl varit i hlet vill
man bara tillbaka. Blir att man kr till nsan inte fungerar lngre.
Cannabis liberal behvs vl inte ppekas.

r sker p att inget av detta kan skyllas p Nintendo, inte i mitt fall iaf.

Mvh
Senast redigerad av auto407578 2010-07-17 kl. 16:16.
Citera
2010-07-18, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av auto407578
Jag r tidig 80talist s jag va intresserad redan d det va lagligt med svamp,2-cb osv..
Smartdrugstore hette den svenska sidan har jag fr mig som slde svamp, 2cb och mycket annat skit..
S jag r ppen, trippar bara kanske 1gng om ret nu. Ibland mer iofs men d r det allt som oftast
Ketamin som str p menyn. Vridet p ett helt annat sett n svamp/syra. Nr man vl varit i hlet vill
man bara tillbaka. Blir att man kr till nsan inte fungerar lngre.
Cannabis liberal behvs vl inte ppekas.

r sker p att inget av detta kan skyllas p Nintendo, inte i mitt fall iaf.

Mvh

Ketamin r ngot jag varit intresserad av en lngre tid, men jag har ftt fr mig att detta ska vara vldigt svrt att f tag p.. Stmmer detta eller r jag bara dligt uppdaterad?
Citera
2010-07-18, 13:48
Moderator
kvm3s avatar
Inte fan beror vl en ppenhet fr droger p ett TV-spel med flugsvampar i?

Tramstrd...
Citera
2010-07-18, 14:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av odugling
Ketamin r ngot jag varit intresserad av en lngre tid, men jag har ftt fr mig att detta ska vara vldigt svrt att f tag p.. Stmmer detta eller r jag bara dligt uppdaterad?

Har aldrig blivit erbjuden det i Sverige. Men i London dr polaren bor s brukar det alltid finnas.
Brukar vara snusktdyrt i Sverige 600-1000kr grammet har jag hrt.
Jag fr gratis om polaren fr lna soffan d han r i Sverige. Annars betalar jag 300kr grammet, kompispris s att sga.

mvh

Och skicka nu inte en jvla massa PMs till mig som det fan alltid grs nr jag skrivit ntt om Ketamin.
Citera
2010-07-18, 19:19
Medlem
Smash3rs avatar
Tror det r musiken bara som gr att man frsvinner in i en annan vrld.. sen att det finns grafik och knappar gr ju saken bara bttre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in