• 1
  • 2
2010-07-17, 01:50
Medlem
Negerfans avatar
Hej alla,

Ber om ursäkt om jag skrivit i fel tråd, är inte så hemma här. Är lite stressad och måste snart ha ett svar på min fråga. I eftermiddags köpte jag en femma tjack som (har jag hört det här förr?) skulle vara riktigt, riktigt bra.
När jag kom hem och skulle dra ett par linor upptäckte jag att tjacket inte alls var i den fina pulverform jag var vad vid utan liknade mer kletig lera. Helt omöjligt att få ut något pulver av den kletiga geggan. Med ett fruktansvärt tålamod och ett vasst rakblad lyckades jag dock skära bort lite mindre bitar, kanske 2x3mm i storlek. När jag fått ihop en rejäl hög snortade jag som vanligt men fan vad svårt det blev att hålla kvar det på rätt plats i snoken. Antingen ramlar de ner i matstrupen eller så kommer det inte tillräckligt långt in i kranen med risk för att det ramlar ut igen. Men tjacket verkar vara av ganska bra kvalitet trots allt.

Så, ni som vet, vad gör man med klettjack med en konsistens av någon otroligt seg och klibbig lera. Ska man slita bort en bit och bomba skiten eller hur ska jag göra. Föredrar dock att sniffa då jag tycker det ger avsevärt bättre effekt. Tacksam för alla tips för jag är helt rådvill. Klettjack finns ju uppenbarligen men hur är det tänkt att intas? Och hur är den generella inställningen till klettjack? Oanvändbart, Skit, OK i brist på annat, Riktigt bra. Det bästa du kan få? Eller vad?

Många stora tack på förhand

MVH//G
Citera
2010-07-17, 02:00
Medlem
99stoffe99s avatar
Bomba skiten.. Vill du snorta så blanda ut det lite grann med dextropur eller annat lämpligt pulver för att få en mer "pulvrig" konsistens.. Du kan också prova och lägga det i frysen så blir det kanske lite lättare att hacka sönder om du vill snorta... Have fun.
Citera
2010-07-17, 02:48
Medlem
bomba det
Citera
2010-07-17, 04:35
Medlem
TS;
Jag satt i samma bekymmer förra veckan med klet tjack
Föredrar också att snorta. Blev ändå att jag fick bomba dom bitar som lossnade lätt. Annars satt det som klister i påsen! Försökte först att gnugga ut det ur påsen men det blev bara slöseri. Sämre doser och endel spill.
Det var så kletigt att tillslut så slet jag bort delar av zippåsen löste upp det i vatten och drack. Gav mycket bättre effekt än bomberna tyckte då jag iaf.
Finns garanterat mycket bättre sätt att göra det pä men det fick funka för mig och nästa ggn ska jag göra så redan från början
Citera
2010-07-17, 04:50
Medlem
StigHails avatar
Det går att lägga på toalettpapper så pappret suger åt sig det fuktiga och efter en stund har du fint pulver, visst är det mycket mindre men det är det värt för att få i sig pulvret genom den riktiga vägen...
Ät upp toapapperet efteråt.
Mitt jävla tjack jag har hemma försvinner av lite värme, har du det i handen så försvinner det och blir en vätska. Vet inte hur mycket som har "försvunnit" på några dagar, köpte en 5:a i Onsdags och den 'r typ slut nu! Förvånar mig inte om nära hälften har försvunnit till ingenstans!
Citera
2010-07-17, 12:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negerfan
Hej alla,

Ber om ursäkt om jag skrivit i fel tråd, är inte så hemma här. Är lite stressad och måste snart ha ett svar på min fråga. I eftermiddags köpte jag en femma tjack som (har jag hört det här förr?) skulle vara riktigt, riktigt bra.
När jag kom hem och skulle dra ett par linor upptäckte jag att tjacket inte alls var i den fina pulverform jag var vad vid utan liknade mer kletig lera. Helt omöjligt att få ut något pulver av den kletiga geggan. Med ett fruktansvärt tålamod och ett vasst rakblad lyckades jag dock skära bort lite mindre bitar, kanske 2x3mm i storlek. När jag fått ihop en rejäl hög snortade jag som vanligt men fan vad svårt det blev att hålla kvar det på rätt plats i snoken. Antingen ramlar de ner i matstrupen eller så kommer det inte tillräckligt långt in i kranen med risk för att det ramlar ut igen. Men tjacket verkar vara av ganska bra kvalitet trots allt.

Så, ni som vet, vad gör man med klettjack med en konsistens av någon otroligt seg och klibbig lera. Ska man slita bort en bit och bomba skiten eller hur ska jag göra. Föredrar dock att sniffa då jag tycker det ger avsevärt bättre effekt. Tacksam för alla tips för jag är helt rådvill. Klettjack finns ju uppenbarligen men hur är det tänkt att intas? Och hur är den generella inställningen till klettjack? Oanvändbart, Skit, OK i brist på annat, Riktigt bra. Det bästa du kan få? Eller vad?

Många stora tack på förhand

MVH//G
hej!är rätt ny inom detta med tjack men första gången det var klet så ja det e ju skillnad då jag föredrar iv men när de vilar så tar jag en bomb eller som någon sa la ut det på en platt skiva och ett drist på rakblad ett kontokort och hacka det men det tog ju sin stund typ tio minuter kände inte så mycke av linan så jag utgick från att det var sämre kvalle på det men väl hemma så en dos iv det sved men var bra bland det bättre sen rätt länge.bomba för mig ger ingen direkt efekt av i början löste jag upp i vatten och drack men blev så sjuk.överdoserad fick jag senare veta.det e lätt hänt sägs det när man dricker det.det var iallafall som sas till mig.nu blev det en del info mest om mig men du har säkert redan fått i dig det.ha en bra lördag.mvh G
Citera
2010-07-17, 17:29
Bannlyst
Klettjack är enligt mig smidigast att IV:a eller administrera rektalt. Men jag har inte speciellt svårt att hacka upp och torka det, blandar inte med dextropur för jag förstår inte vitsen att blanda ut ytterligare. Fungerar bra med frysen som sagt, om man vill snabba på processen.
Citera
2010-07-17, 17:32
Medlem
SexMurderArts avatar
Frys ned skiten så blir det mumma att hacka och dra in .
Citera
2010-07-17, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexMurderArt
Frys ned skiten så blir det mumma att hacka och dra in .

Bomba om du ska ha den som klet , snorta då får du ta typ 20 min med blandning av antigen dexto eller kreatin dom funkar bäst =)

Verkar vara en hel del klet tjack ute just nu , gillar kvaliten men tycker de mycket mer bekvämt med pulverform då jag oftast snortar
Citera
2010-07-18, 15:51
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ughen
Bomba om du ska ha den som klet , snorta då får du ta typ 20 min med blandning av antigen dexto eller kreatin dom funkar bäst =)

Verkar vara en hel del klet tjack ute just nu , gillar kvaliten men tycker de mycket mer bekvämt med pulverform då jag oftast snortar

Tycker om att köpa klet av såna man inte känner så bra... eftersom de är svårare att banka ut det och få det att se bra ut fortfarande. men annars har ju lukt,konsistens och sånt lite att göra med om det är potent eller inte, de bästa jag testat var vitt nästan luktfritt hel torrt pulver.

Men till frågan, ät med sked (hårdast ) eller IV:a (skönast )

Edit; varför inte ställa såna här frågor i "tjackfrågetråden" ?
Citera
2010-07-19, 00:35
Medlem
vad menas med bomba?
Citera
2010-07-19, 05:39
Bannlyst
Häll allt innehåll i påsen på en tallrik och hacka. låt stå framme några minuter och vips så kan du snortish de
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in