• 1
  • 2
2010-07-16, 08:16
Bannlyst
varför är den så speciell? tycker alltid att morgoncigaretten är extra god.. samma med efter-måltid ciggen, etc.
Citera
2010-07-16, 08:20
Morgonciggen är väl extra god för att du har varit utan nikotin hela natten, och skapat dig ett litet sug. Efter maten-cigg gillar jag med, ingen aning varför faktiskt. Morgoncigg är jag inget större fan av dock.
Citera
2010-07-16, 08:29
Medlem
varstingdildos avatar
Morgonciggen är godast när man är nyvaken och varken har druckit eller ätit något. Då kommer niccokicken som en jävla feber.
Citera
2010-07-16, 08:40
Medlem
kallekulakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av varstingdildo
Morgonciggen är godast när man är nyvaken och varken har druckit eller ätit något. Då kommer niccokicken som en jävla feber.
Det är nog individuellt, kaffe till cigarretten är bästa frukosten.
Citera
2010-07-16, 08:47
Medlem
VVeeDs avatar
Finns ju ett tobaks forum.
Citera
2010-07-16, 08:49
Medlem
BenAsslicks avatar
Personligen tycker jag oftast att morgonciggen & eftermaten-ciggen är dom värsta
Citera
2010-07-16, 08:50
Medlem
Crossmacks avatar
Övrgt --> Tobak //Mod
Citera
2010-07-16, 09:00
Medlem
morgoncigaretten är den heligaste under hela dagen
Citera
2010-07-16, 09:04
Medlem
Blifullidags avatar
jag kedjeröker 5 cigg varje morgon med 3 koppar kaffe. så jävla gott.
Citera
2010-07-16, 10:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Blifullidag
jag kedjeröker 5 cigg varje morgon med 3 koppar kaffe. så jävla gott.

Yeeeeeeeeeeeeeeeeees! Så jag är inte den enda? Mmmm, enda anledningen till att jag i princip orkar gå upp på morgonen är för denna kombination. Ibland kan jag sitta två-tre timmar i sträck och kedjeröka ett halvt paket med gott kaffe med en liten gnutta mjölk, sen går morgonrutinen med datorn igång - kolla bloggar, Aftonbladet, om det kommit nya avsnitt av Judge Judy på Youtube och en runda med Nya Ämnen på FB. Som nu. Haha.

Jag ääääääälskar att röka med kaffe på morgonen och ha sin morgonrutin. Finns det fler som oss?
Citera
2010-07-16, 15:55
Medlem
G2rs avatar
morgonciggen är den bästa. Samt den efter middagen. Sen kan även kvällsciggen vara härlig närm an sen går och lägger sig belåten
Citera
2010-07-16, 22:11
Medlem
Jag både hatar och älskar morgonciggen, de beror på om man har den där äckliga tjocka andedräkten eller om man känner sig fräch i munnen... mitt mål varje dag är iaf morgoncigg, eftermiddagencigg och en cigg när man sitter ute på balkongen och kollar på solnedgången och bara njuter Annars gillar jag att sitta inne i soffan och röka framför tv:n
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in