Jag antar att ni ännu inte upptäckt denna ljuvliga dator, men jag tycker lite synd om er som fortfarande dras med sega mac, mac-fel, green-screen, omformatering, program som laggar mm mm .
Byt till PC så slipper ni allt. Så kan vi bli en enda stor och lycklig PCfamilj!!
Blir skroten direkt imorgon bitti med Mac-helvetet, sedan till El-Giganten för att köpa en super-Asus med 800 Gb HDD och åttadubbel quad-processor med fyra miljoner GHz. Och 10 USB-portar. Viktigt.
Blir skroten direkt imorgon bitti med Mac-helvetet, sedan till El-Giganten för att köpa en super-Asus med 800 Gb HDD och åttadubbel quad-processor med fyra miljoner GHz. Och 10 USB-portar. Viktigt.
Du glömde minneskortsläsaren för femtioelva olika format.
Skärpning! Du köper en burk med fyra miljoner GHz, och trycker bara i en 800GB disk?! Trodde du snackade om en über-PC! Vi behöver ju minst några PB för att det ska vara värt! Några TB DDR19-minnen skulle inte sitta fel heller, och så en 108000p SuperBluRay läsare. Och flytande väte kylning! Som pricken på i:et så kör vi med en Okta-SLI grafikkortsuppsättning!
Senast redigerad av Old Insight 2010-07-16 kl. 00:21.
Jag antar att ni ännu inte upptäckt denna ljuvliga dator, men jag tycker lite synd om er som fortfarande dras med sega mac, mac-fel, green-screen, omformatering, program som laggar mm mm .
Byt till PC så slipper ni allt. Så kan vi bli en enda stor och lycklig PCfamilj!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!