Man ska undvika Sony Ericsson numera. En alldeles för hög procent av deras modeller är rent skit som strular något förjävligt. Fråga vilken serviceverkstad som helst vad de anser om Sony Ericsson ( kassako ).
Har haft min i sedan i Nov, och den funkar hur bra som helst.
Enda problemet jag haft var Bluetooth handsfree lurarna men byttes på 2 dagar och har fungerat klockrent sedan dess.
Man ska undvika Sony Ericsson numera. En alldeles för hög procent av deras modeller är rent skit som strular något förjävligt. Fråga vilken serviceverkstad som helst vad de anser om Sony Ericsson ( kassako ).
Helt sant, SonyEricssons lurar innehåller komponenter som är så dåliga att de måste lagas/bytas flera ggr under telefonens livstid...Helt hopplösa telefoner
Jag har inte varit med om att min Aino buggar eller gått sönder, men den är så otroligt jävla seg! När man skickat ett sms eller lagt på efter ett samtal så tar det säkert 3-4 sekunder innan man kan göra nånting med telefonen. Och T9'n är helt dum i huvudet jämfört med Sony Ericssons gamla T9 där mellanslag var på #. Sen är det heller ingen "knapptryckningskö" som på förra modellerna, att man kunde snabbtrycka sig fram till typ inkorgen genom att trycka meny, 5 och 2 i snabb takt, utan här får man trycka meny, vänta på att den ska komma upp, trycka 5, vänta lite grann och sen trycka 2 för att komma till inkorgen. Ruggigt seg telefon och jag är inte alls nöjd med den. Att den sen inte har några märkvärda funktioner som en riktig smartphone tänker jag inte ens dra upp
köpte en aino i vintras.
fick byta den dagen efter pga att minneskortet glappade (gled ur).
den nya telefonen jag fick höll i två dagar, sen slutade touchen fungera.
Med något surt humör fick jag iaf en samsung jet istället.
(inte världens bästa telefon det heller...)
Har fått problem med min Aino nu. Det går inte att öppna smsen man får. Så man får ta och halv gissa vad det står.
Är det någon mera som har fått detta problem och vet om det går över efter ett tag eller måste jag lämna in mobilen?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!