Citat:
Ursprungligen postat av Steampunk-asshole
Hej bre.
Jag anvnder Flouxetin (anti depp) och serotonel (smn) dagligen. Tror ni att dessa preparat kan pverka trippen p ett negativt stt?
Och r det viktigt att inte ta mediciner ngon vecka fre trippen?
Samt en 'minifrga':
r en tripp en stor omvldigande effekt? En slags fantasi/drm/det inre undermedvetandet, eller r det bara en "ok frvridande" psykologisk effekt som Cannabis?
Om ni kan stta fingret p just hur kraftigt en psykedelisk drog r(fr jag har nmligen aldrig insett hur psykedelier pverkar en)? Var skulle ni stta det? Lika kraftig som en mardrm? Fint som cannabis? Etc
Tack fr alla svar!
Tack
Det gr inte att beskriva en LSD tripp. Jag tog LSD igr och ven om jag skulle anvnda alla ord i vrlden fr att beskriva vad jag upplevde, r det inte ens i nrheten hur det faktiskt var.
Jag hade en underbar tripp, men jag vgar inte ens tnka p hur en sne tripp skulle vara. LSD r en drog du
mste respektera. Jag har en kompis som har sneat p LSD, och han sger att han inte hade nskat sin vrsta fiende en sne tripp p acid.
Och som svar p din frga "lika kraftig som en mardrm?" Du kan inte ens frestlla dig hur en snetripp r, inte jag heller fr den delen, men utifrn hur min polare sg ut och upptrdde flera veckor efter, avrder dig frn att frska dig p det om du gr p anti depressiva mediciner.