2016-02-05, 20:21
Medlem
SveaBunkerns avatar
Googlade på den där Kevin och hittade denna tråd.

Ser att han blivit nämnd flera gånger.

Han dömdes i tisdags för tre olika brott.

Källa: http://www.exponerat.net/domd-for-valdtakt-och-grov-kvinnofridskrankning-forsokte-dra-ut-sambons-spiral/

Han försökte dra ut en spiral från sin tidigare sambo. Jävla galning!
Senast redigerad av SveaBunkern 2016-02-05 kl. 20:31.
Citera
2016-02-11, 23:02
Medlem
Theos mamma Zanna verkar vara gravid igen. Någon som vet va för skön lirare hon blivit ihop med denna gången?
Citera
2016-08-05, 21:32
Medlem
Snabel-as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrAndres
Om han blir släppt nästa år. Hoppas jag verkligen att han kommer tillbaka till Linköping! För då jävlar!

Jävlar vad ? Han är ute och finns i en håla nära dig. Så trött på alla dessa människor och deras tro på en vedergällning som aldrig kommer. Självklart finns undantag , som hagamannen, fick han vad han förtjänade ? Inte en chans enligt mig.

Men annars flyttar många av gärningsmännen hem efter deras straff, dock under annat namn. Händer något ? Nope.

Finns en kille från Linköping som knivmördade en kvinna under en bro, hon hade ett barn. Han är också ute. Lever i Linköping. Bytt namn. Vad har hänt med honom sedan han kom ut ? Nada.
Citera
2016-08-05, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snabel-a
Jävlar vad ? Han är ute och finns i en håla nära dig. Så trött på alla dessa människor och deras tro på en vedergällning som aldrig kommer. Självklart finns undantag , som hagamannen, fick han vad han förtjänade ? Inte en chans enligt mig.

Men annars flyttar många av gärningsmännen hem efter deras straff, dock under annat namn. Händer något ? Nope.

Finns en kille från Linköping som knivmördade en kvinna under en bro, hon hade ett barn. Han är också ute. Lever i Linköping. Bytt namn. Vad har hänt med honom sedan han kom ut ? Nada.

Ari har bytt namn (kommer inte ihåg till vad), men han bor inte i Linköping.
Citera
2016-08-05, 21:42
Medlem
Snabel-as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Ari har bytt namn (kommer inte ihåg till vad), men han bor inte i Linköping.

Inte ? Var bor han då ? Vet personer som har sett honom . Och jag har hört att han är skriven eller åtminstone var det i stan.
Citera
2016-08-05, 21:54
Medlem
Merwinnas avatar
"Jag mötte Lassie". Känner en kvinna som var klasskamrat med denne man på högstadiet. Har för mig att det var i en skola i Linköping. Hon säger att det var mycket problem med honom redan då, han skolkade, vandaliserade, bråkade, flickorna var rädda för honom. Men inget hände...
Citera
2016-08-05, 21:57
Medlem
Citat:
Inte ? Var bor han då ? Vet personer som har sett honom . Och jag har hört att han är skriven eller åtminstone var det i stan.

Kevin Bergyard (http://www.ladda-upp.se/bilder/bimkruiqwzeklh/), som han heter idag, har skyddad identitet och står inte skriven någonstans. Inte öppet i alla fall, så jag tror att du har hört fel/lögner. Svenskarna i Linköping skulle troligtvis inte göra något, men jag vet att kurderna var mycket arga på honom när det väl hände och de skulle gott och väl (kanske inte döda) piska på honom så att det kändes. Han har dock släkt kvar i Linköping som är väldigt lika, så det kan vara därför man tror att man har sett honom.
Om jag inte missminner mig så ska han ha hökat i Sollentuna/Sollefteå/något annat på Soll, men jag kan ha helt fel. Jag är dock 110% säker på att han inte bor i Linköping längre.
Citera
2016-08-05, 22:03
Medlem
Snabel-as avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrGreenT
Kevin Bergyard (http://www.ladda-upp.se/bilder/bimkruiqwzeklh/), som han heter idag, har skyddad identitet och står inte skriven någonstans. Inte öppet i alla fall, så jag tror att du har hört fel/lögner. Svenskarna i Linköping skulle troligtvis inte göra något, men jag vet att kurderna var mycket arga på honom när det väl hände och de skulle gott och väl (kanske inte döda) piska på honom så att det kändes. Han har dock släkt kvar i Linköping som är väldigt lika, så det kan vara därför man tror att man har sett honom.
Om jag inte missminner mig så ska han ha hökat i Sollentuna/Sollefteå/något annat på Soll, men jag kan ha helt fel. Jag är dock 110% säker på att han inte bor i Linköping längre.

Ingen som tror att de sett honom, utan personer som vet vem han är. Och vad han gjort. Gått förbi honom på en gångbana i ett område i Linköpings ytterkant.
Citera
2016-08-06, 11:26
Medlem
MrAndress avatar
Citat:

Om han nu är ute så kan du ju säga vart han finns? Vad han heter idag om han bytt namn?
Citera
2016-08-06, 15:17
Medlem
micro113s avatar
Patric Seavers dömdes den 20 september till tolv års fängelse för mord - han frihetsberövades i mitten på juli 2010.
Patric sitter alltså inlåst till juli 2018 och har inte släppts än.
Citera
2016-08-06, 16:39
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Patric Seavers dömdes den 20 september till tolv års fängelse för mord - han frihetsberövades i mitten på juli 2010.
Patric sitter alltså inlåst till juli 2018 och har inte släppts än.

Dom diskuterar Ari, mannen som knivhögg en ung småbarnsmamma o psykologstudent, till döds i en gångtunnel i Linköping.
Citera
2016-08-06, 17:08
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Dom diskuterar Ari, mannen som knivhögg en ung småbarnsmamma o psykologstudent, till döds i en gångtunnel i Linköping.
Är Kev*n Berhyard och Ari H*ror* samma person men med nytt namn?
*=i
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in