Citat:
Ursprungligen postat av
MrAndres
Om han blir släppt nästa år. Hoppas jag verkligen att han kommer tillbaka till Linköping! För då jävlar!
Jävlar vad ? Han är ute och finns i en håla nära dig. Så trött på alla dessa människor och deras tro på en vedergällning som aldrig kommer. Självklart finns undantag , som hagamannen, fick han vad han förtjänade ? Inte en chans enligt mig.
Men annars flyttar många av gärningsmännen hem efter deras straff, dock under annat namn. Händer något ? Nope.
Finns en kille från Linköping som knivmördade en kvinna under en bro, hon hade ett barn. Han är också ute. Lever i Linköping. Bytt namn. Vad har hänt med honom sedan han kom ut ? Nada.