2013-01-08, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123
Så jäkla dumt, när man flyttar ändras adressen på Ratsit och så dum kan väl ingen vara så de inte får tag i en människa om den inte har hemlig adress.

Jag känner ingen av de inblandade, men var det inte så att hon flyttade ner för Kevins skull, när det tog slut flyttade hon tillbaka till sina gamla hemtrakter igen.

Edit: denna tråden är pinsam i sin jakt på att smutsa ner mamman, fallet har varit i rätten och skulle mamman vara skyldig, skulle hon vara dömd också. Nu blir det bara tramsigt när vuxna människor (i alla fall över 18 år) inte kan lämna henne ifred. Ni borde skämmas!

Tack rättaresagt ja rymde för han misshandla mig med Theo i magen. Du har helt rätt i allt bugar å bockar sov gott
Citera
2013-01-17, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why123

Edit: denna tråden är pinsam i sin jakt på att smutsa ner mamman, fallet har varit i rätten och skulle mamman vara skyldig, skulle hon vara dömd också. Nu blir det bara tramsigt när vuxna människor (i alla fall över 18 år) inte kan lämna henne ifred. Ni borde skämmas!
Problemet är ju att mamman själv med jämna mellanrum är inne i tråden och skriver trots att alla ber henne ge fan i det och istället gå vidare med sitt liv. Det har inte skrivits nåt med substans på mycket länge och det är ingen som bryr sig längre. Tråden borde för länge sedan förpassas till Kriminalhistoria och glömmas.
Citera
2013-01-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vigil-Lante
Problemet är ju att mamman själv med jämna mellanrum är inne i tråden och skriver trots att alla ber henne ge fan i det och istället gå vidare med sitt liv. Det har inte skrivits nåt med substans på mycket länge och det är ingen som bryr sig längre. Tråden borde för länge sedan förpassas till Kriminalhistoria och glömmas.

Håller verkligen med. Varför ska tråden finnas kvar? Och mamman borde inte vara här och skriva om hon nu så gärna vill vara ifred som hon skriver överallt. Då är det ju inte direkt smart att sitta här och läsa och kommentera. Lås tråden och låt Theo sova i ro.
Citera
2014-07-31, 22:08
Medlem
Någon som vet hur det går för äcklet som mördade T? Var finns han?
Citera
2014-11-14, 07:39
Medlem
Flytt av grav

Citat:
Ursprungligen postat av Ssthlmss
Någon som vet hur det går för äcklet som mördade T? Var finns han?

Han är inte så äcklig som alla tro när mamma viste om det. Inom kort kommer man ta upp fallet igen. Och denna gången bevis mot mamman.

Och hur sjuk är mamman inte ???Som flytta graven. 👎🔫

Theo är döpt och begraven i Lerums kyrka låt honom vila i frid där.

Nej då flytta mamman honom fan så jävla sjukt.
Senast redigerad av 00snapphane00 2014-11-14 kl. 07:42. Anledning: Sjukt
Citera
2014-11-17, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 00snapphane00
Han är inte så äcklig som alla tro när mamma viste om det. Inom kort kommer man ta upp fallet igen. Och denna gången bevis mot mamman.

Och hur sjuk är mamman inte ???Som flytta graven. 👎🔫

Theo är döpt och begraven i Lerums kyrka låt honom vila i frid där.

Nej då flytta mamman honom fan så jävla sjukt.

Håller med dig. Har haft kontakt med mamman och hon är inte frisk . Jag hoppas att hon åtalas för hon har stor del i det som hände
Citera
2014-11-26, 17:04
Medlem
Vart flyttade hon graven? Jag umgicks lite med mamman när hon bodde i Floda när Theo var nyfödda tills hon träffade sin kille. Hoppas verkligen att fallet tas upp igen och hon blir medskyldig. Mer vanvårdat barn än den stackars grabben fanns ju inte.
Citera
2015-01-20, 21:05
Medlem
Finns det några bevis på att dom ska ta upp målet igen ? var har du hört/sett det?

Fick höra att gm har fått permissioner nu och kommer troligtvis släppas nästa år som jag förstod det!
Citera
2015-01-20, 21:59
Medlem
Finns det ingen fup?
Citera
2015-01-20, 22:20
Medlem
MrAndress avatar
Om han blir släppt nästa år. Hoppas jag verkligen att han kommer tillbaka till Linköping! För då jävlar!
Citera
2015-01-20, 22:55
Medlem
ska väl finnas en fup i tråden nånstans, annars så söker du på 2 åring mjölby här på forumet så finns den i samlings tråden för fupar
Citera
2015-01-20, 23:47
Medlem
fick även höra att GM ska ha tillgång till mobil och att han tydligen har tagit kontakt med ett ex.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in