Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Enligt beslut i outlaw.
Ok, kan du länka riksdagsbeslutet?
Citat:
När det gäller trådar i laidback föreslår jag att du tar den diskussionen med moderatorerna i just laidback.
Menar du att jag ska starta en tråd i laidback, eller ska jag flytta diskussionen från ett öppet forum (där alla kan läsa och vara med och föra diskussion) till att diskutera med laidbacks admins i pm?
Citat:
Jag svarade i tråden för att peka på att diskussionen har varit uppe vid flertalet tillfällen innan och ifall du vill ha svar så är det bara att använda sökfunktionen. Jag svarade också på frågan ovan då det direkt rör ett av "mina" forum.
Var vänlig länka en tråd som tar upp samma sak som denna då, istället för att bara skriva "sök" som du gjort tidigare. Som jag pekat på återkommande gånger så har jag endast funnit diskussioner om varför inte trådar om enskilda substanser tillåts, vilket jag också finner fullständigt rimligt, eftersom det blir tårta på tårta.
Till sist: Kanon att du iaf uttalat dig nu. Diskussionen är däremot långt från över, tycker fortfarande inte vi fått någon hållbar förklaring varför vi inte ska få fortsätta snacka om rus i en tråd i laidback.
Var för vi diskussionen vidare? Varför svarar ingen annan moderator?