Flashback bygger pepparkakshus!
2011-10-10, 07:58
Medlem
Howl!s avatar
Efter solfall kommer regnsken!
Citera
2011-10-10, 08:10
Medlem
Cambijaos avatar
Silence is golden
Citera
2011-10-10, 23:47
Medlem
arton56s avatar
Att man ska vara riktigt jävla extremt försiktig med vilka personer man litar på. I slutet kommer många inte tveka på att hugga dig i ryggen oavsett vad ni gått igenom.

OCH

Ta vara på dom som tar vara på dig!
Citera
2011-10-11, 00:06
Medlem
Det ÄR faktiskt roligare att vara sig själv, inte för att man får mer brudar eller cred - men bara för att det är ÄNNU sämre att låtsas vara nån annan, inte respektera sig själv, och allmänt känna att ens personlighet inte är unik utan är copy-paste från vad man uppfattat som efterfrågat.

Det är sjukt jobbigt att försöka vara nån annan... även om man förstår sig på den "rollen" mycket väl
Citera
2011-10-11, 00:22
Medlem
Laertess avatar
Om jag var tvungen att radera alla värdefulla insikter jag gjort men fick behålla endast en så skulle jag behålla insikten om värdet av att ta ansvar. Om man förstår värdet av att ta ansvar så förstår man även vilken kontroll det medför. Det är först då man griper makten över sitt liv och antar tronen som sin egen Gud.
Citera
2011-10-11, 00:23
Medlem
Lostinasias avatar
Var man skapar sin egen lycka

Sluta aldrig att strava efter dina drommar

Spela aldrig kort med kvinnor som har knivar tatuterade pa underarmarna
Citera
2011-10-12, 23:30
Medlem
Pissmadames avatar
Denna värld är inte rättvis, naturen är naturligt inte sjyst mot nån - så följ inte ett romantiserat exempel utan var egoist, bortom egoist - följ inte nån person eller konformalitet, gör inget för nån annan än dig själv, sträva efter makt och självuppfyllelse utan att ha empati, hänsyn eller solidaritet till nått annat väsen och försvara det som tillhör dig med sträng kraft.. Lär dig att betrakta människor som meningslösa ur alla aspekter - för ingen annan är som du, inse att du alltid är totalt ensam som existerande och har varit sedan universums födelse = du har inget ansvarsplikt.

Sluta betala skatt och infinna dig i den hjärntvättade samhällskarusellen - och ifall du nånsin blir i behov av traumatisk sjukvård dö hellre(ditt liv bortom denna ideologiska gräns blir konsekvent-fatalt), låt dom aldrig ta dig, lev det moderna livet fast efter primitiva ideal; Livet blir då en cirkus, en lek, ifall du samtidigt kan se verklighets-lögnen i kombination till detta - *överlev ifall du kan finansiera det, gör vad du känner för som fri individ..

Såvida du inte självmant vill befatta dig som slav, det vill säga..

Slutplädering av dylik aforism: "OH OH, TIME TO LET IT GO"
Citera
2011-10-12, 23:48
Medlem
Läste bara första sidan, så förlåt om detta redan skrivits men:

Jag har mest lärt mig att man inte ska bry sig så jävla mycket om allt, förr (när jag var i de lägre tonåren) var jag jämt orolig men senare när jag mognade har jag fått ett mycket mer avslappnat synsätt på livet.
Citera
2011-10-15, 10:33
Medlem
Pissmadames avatar
Det finns mycket att lära i denna vida gamla värld - men en sak som står som säkert är iaf; Att staten är inte tillräckligt intelligent för att egentligen kunna vara stat - den är inte intelligent i huvudtaget egentligen den är "virtuell-cock-son"-lame i hjärnan, den är störd naturligt i all sin enfallande existensprakt av kött och död, död åt staten bevara den fria naturen av kaos och moderjords kärlek åt varje levande människa för all evighet, det nya sverige kommer inte bli televiserat..

Så när du kommer till "the crossroads" vid ett vägskäl av din hela existensiella bildning och du ser en skylt och den skylten avbildar två riktvisande pilar som går åt motsatt håll och på ena står det "frihet" på den andra står det "mänskliga rasen", välj då för all del - den "MÄNSKLIGA RASEN" - för det är vad du är = en jävla reallie och slav.. HORA! NEGER! KOSSA! Och fortfarande vill dom att du ska betala skatt istället för att älska din nästa..

SVERIGE ÄR ETT SINNESSJUKARE LAND ÄN USA.. - DÄRFÖR att; VI HAR HÖGRE SKATTER HÄR....t.ex... grisslavar som är barn åt samma horfader!!!..

Åh herre gud, vart har jag egentligen hamnat, måste jag vara en del av alla er måste jag verkligen behöva vara i detta loser-land..?.. Varför kunde man inte bara ha fått varit fri?..

Den viktiga LÄRDOMMEN: Att i ett land av slavar och vampyrer under en besvärjelse av högst naturlig hjärntvätt-av-förintelserasens-sanning, så är du nog absurt-mycket-ensam ska du se = du kan göra precis vad fan du vill, dö imorgon.. tro mig = det är en lögn.. och om du nånsin spottar på friheten - så är det pissslickande monster som mig som du får på halsen - anarkister från helvetet..

... Jag tänker fel, så därför ska du tvingas att göra som mig....
OBEY MR-COWS WHIP, LIVE MY LIFE AS I DESIGN - FOLLOW MY SYSTEM OF EXISTENSE BECAUSE I AM A SLAVE, LIVE FROM THE MESSEGE OF ONE AND ONLY FASCIST-PRIESTS.. DONT BE A RULER BE RULED...

P.S Ta bort denna posten för all del moderator.......
Senast redigerad av Pissmadame 2011-10-15 kl. 11:02.
Citera
2011-10-15, 10:35
Bannlyst
Att ingenting är enkelt! och att det finns en mening med det.
Citera
2011-10-15, 11:35
Medlem
Kaninhelvetes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmadame
Det finns mycket att lära i denna vida gamla värld - men en sak som står som säkert är iaf; Att staten är inte tillräckligt intelligent för att egentligen kunna vara stat - den är inte intelligent i huvudtaget egentligen den är "virtuell-cock-son"-lame i hjärnan, den är störd naturligt i all sin enfallande existensprakt av kött och död, död åt staten bevara den fria naturen av kaos och moderjords kärlek åt varje levande människa för all evighet, det nya sverige kommer inte bli televiserat..

Så när du kommer till "the crossroads" vid ett vägskäl av din hela existensiella bildning och du ser en skylt och den skylten avbildar två riktvisande pilar som går åt motsatt håll och på ena står det "frihet" på den andra står det "mänskliga rasen", välj då för all del - den "MÄNSKLIGA RASEN" - för det är vad du är = en jävla reallie och slav.. HORA! NEGER! KOSSA! Och fortfarande vill dom att du ska betala skatt istället för att älska din nästa..

SVERIGE ÄR ETT SINNESSJUKARE LAND ÄN USA.. - DÄRFÖR att; VI HAR HÖGRE SKATTER HÄR....t.ex... grisslavar som är barn åt samma horfader!!!..

Åh herre gud, vart har jag egentligen hamnat, måste jag vara en del av alla er måste jag verkligen behöva vara i detta loser-land..?.. Varför kunde man inte bara ha fått varit fri?..

Den viktiga LÄRDOMMEN: Att i ett land av slavar och vampyrer under en besvärjelse av högst naturlig hjärntvätt-av-förintelserasens-sanning, så är du nog absurt-mycket-ensam ska du se = du kan göra precis vad fan du vill, dö imorgon.. tro mig = det är en lögn.. och om du nånsin spottar på friheten - så är det pissslickande monster som mig som du får på halsen - anarkister från helvetet..

... Jag tänker fel, så därför ska du tvingas att göra som mig....
OBEY MR-COWS WHIP, LIVE MY LIFE AS I DESIGN - FOLLOW MY SYSTEM OF EXISTENSE BECAUSE I AM A SLAVE, LIVE FROM THE MESSEGE OF ONE AND ONLY FASCIST-PRIESTS.. DONT BE A RULER BE RULED...

P.S Ta bort denna posten för all del moderator.......

Du snurrar ut lite ibland så det blir svårt att förstå vad du menar.. Men tydligen tycker du det är fel att betala skatt, är väl förståeligt eftersom Sverige har relativt höga skatter. Men skatt ger frihet och trygghet, utan skatt skulle du vara en slav mot enskilda människor och företag istället för mot staten som är kollektivet.

Iaf det viktigaste jag lärt mig i livet är nog att det kan ändra riktning när som helst. En liten incident kan förändra allt och om du mår dåligt så kan slumpen göra så att du helt plötsligt mår bra genom oförutsägbara händelser.
Citera
2011-10-15, 11:44
Medlem
r0starNs avatar
Att det mesta går med vilja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in