2010-07-14, 18:13
Medlem
Chevrons avatar
Vet inte om tråden passar bäst här, men nåväl.

Jag håller på och filar med ett enkelt intro i Adobe Premiere CS3. Till det har jag en låt som jag vill ska tonas ner och tystas ut obemärkt, och för att göra detta har jag placerat ut keyframes:

Bild

Det blir ett litet knäppande ljud vid den sista keyframen trots att den ligger på 0 DB... Hur åtgärdar jag detta?

Tack
Citera
2010-07-14, 18:16
Medlem
buskebuskages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chevron
Vet inte om tråden passar bäst här, men nåväl.

Jag håller på och filar med ett enkelt intro i Adobe Premiere CS3. Till det har jag en låt som jag vill ska tonas ner och tystas ut obemärkt, och för att göra detta har jag placerat ut keyframes:

Bild

Det blir ett litet knäppande ljud vid den sista keyframen trots att den ligger på 0 DB... Hur åtgärdar jag detta?

Tack

Lyssna på låten (på full styrka) och se om den har något slag precis där, alternativt flytta keyframen någon frame framåt/bakåt?
Senast redigerad av buskebuskage 2010-07-14 kl. 18:16. Anledning: felstavning
Citera
2010-07-14, 18:18
Medlem
Chevrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buskebuskage
Lyssna på låten (på full styrka) och se om den har något slag precis där, alternativt flytta keyframen någon frame framåt/bakåt?
Det är ett tyst parti precis där. Det är slag precis innan, och dessa hörs man väldigt svagt. Knäppandet överröstar detta trots att det kommer efteråt, så jag antar att något annat är fel. Har inte testat rendera filmen än eftersom den är lång, det kanske bara hör till Premiere?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in