2010-07-13, 23:34
Medlem
Hardflameboys avatar
Tja jag vet att det redan finns mnga trdar angende morning glory men so what. Har haft en pse med 100 gram frer liggandes lnge nu och inte frrn nu fr ca 20 min sen prvade jag det fr frsta gngen. vad jag har lst hr s r 15o frer en rimlig nybrjardos s det r vad jag har tryckt i mig.
Knner inte av ngot nnu men vad br jag frbereda mig p? :P. har dock fst i mig ett par groggar vid skrivande stund
Citera
2010-07-13, 23:36
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardflameboy
Tja jag vet att det redan finns mnga trdar angende morning glory men so what. Har haft en pse med 100 gram frer liggandes lnge nu och inte frrn nu fr ca 20 min sen prvade jag det fr frsta gngen. vad jag har lst hr s r 15o frer en rimlig nybrjardos s det r vad jag har tryckt i mig.
Knner inte av ngot nnu men vad br jag frbereda mig p? :P. har dock fst i mig ett par groggar vid skrivande stund

150 frn br ge dig lite vlmende, men ge det lite tid. Tar tid fr dessa frn att brja verka, speciellt om du nyligen kkat?
Citera
2010-07-13, 23:39
Medlem
hokoris avatar
Citat:

15frer rcker lngt och skulle nog sga att 10 r nybrjardos.
Du kommer nog snart brja knna dig lite trg och sedan frste fter en 4 timmar kickar det in ordentligt. Du kan ven vnta dig illamende om du glmde att ta bort skalen.
Citera
2010-07-13, 23:50
Medlem
Hardflameboys avatar
Okej just nu knner jag bara en vanlig fylla men gonen r dock lite sega har en polare hr som nyss har tatt samma dos och ngra fruntimmer som kan hlla reda p oss. Jag har hrt att man kan f rejl afterglow av detta stmmer det?
Citera
2010-07-13, 23:56
Medlem
HentaiMannens avatar
Allts, har du tagit 15 eller 150 frn?

15 kommer inte ge dig ett skit. Hokori's inlgg frvirrar mig.
Citera
2010-07-14, 00:02
Medlem
Hardflameboys avatar
som jag skrev frn brjan 150 har jag tagit
Citera
2010-07-14, 00:24
Medlem
Hardflameboys avatar
Fortfarande ingen kick bara grymmt ont i magen! frsker hlla uppdate s lnge jag klarar
Citera
2010-07-14, 01:16
Medlem
HentaiMannens avatar
Tog du det p tom mage? Tar du andra mediciner?
Citera
2010-07-14, 13:58
Medlem
Hardflameboys avatar
Nej jag hade tit rejlt innan p dagen. N jag tar inte ngra andra mediciner, dr blev ingen tripp hll men vaken ca 5,5 timme efter frtring?. Jag vet inte om frerna kan bli gamla? har haft dom liggande i en tt zippse i ca 1 r?
Citera
2010-07-14, 14:57
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Nej jag hade tit rejlt innan p dagen. N jag tar inte ngra andra mediciner, dr blev ingen tripp hll men vaken ca 5,5 timme efter frtring?. Jag vet inte om frerna kan bli gamla? har haft dom liggande i en tt zippse i ca 1 r?

Det r MYCKET viktigt att ta dem p tom mage. Annars kan effekten utebli delvis.

Jag tog en chilltripp p Morning Glory nyligen, en gammal pse som r mer n 1 r gammal. Funkade galant.

Prova igen, med tom mage, och ta, typ 200 frn, s ska du f se p resultat.
Citera
2010-07-14, 17:25
Medlem
Citat:
som jag skrev frn brjan 150 har jag tagit

250st tog jag, orenade Fick en fin tripp iaf och brjar se endel saker, kanske r 250st lite av en sweetspot fr att trippa riktigt frsta gngen (?).
Testa nsta gng ~100+150 efter varann s kanske magontet frsvinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in