• 1
  • 2
2002-10-04, 14:44
Medlem
Hej!

Jag köpte ett gram amfetamin i Onsdags, men hur vet jag att det är amfetamin?
Hur smakar det, och luktar det? Det smakar väldigt beskt (huvva), men det säger inte så mycket.

Ska prova det för första gången i kväll före krogen.
Med Soliga Hälsningar / The Ape From Outer Space
2002-10-04, 16:14
Medlem
Re: Hur vet man att det är amfetamin?

Citat:
Ursprungligen postat av MonsterApan
Hej!

Jag köpte ett gram amfetamin i Onsdags, men hur vet jag att det är amfetamin?
Hur smakar det, och luktar det? Det smakar väldigt beskt (huvva), men det säger inte så mycket.

Ska prova det för första gången i kväll före krogen.
Med Soliga Hälsningar / The Ape From Outer Space

Det bästa du gör är att slänga skiten. Såja, nu har jag givit dig den bästa hjälpen :)

Annars känner du det på smaken, smakar beskt som du skriver.
Kan vara rosa, gult, vítt, kletigt, fuktigt, luktlöst, men oftast luktar det någon form av lösningsmedel eller liknande.

Vet inte riktigt hur du kan avgöra om det är tjack du har fått, men av det du skriver kan man anta det iaf :)
2002-10-05, 11:23
Medlem
Vi får ge det ett nytt försök. Jag vågade inte prova igår, det kan ju vara tvätt medel eller mjältbrand eller nåt. Köpte det av en skum person, inte precis min lokala "kran".

Det är ett lätt grovkornigt pulver, med små "klumpar" som pulveriseras om man nyper på dem. Det är vitt, men inte snö vitt, snarare lätt beige, men inte snövitt som sagt. Inte heller rosa.

Och om jag ska ta det ikväll - hur ska jag göra? Uppskattar all hjälp jag kan få!
Vänligen // Monstret
2002-10-05, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MonsterApan
Vi får ge det ett nytt försök. Jag vågade inte prova igår, det kan ju vara tvätt medel eller mjältbrand eller nåt. Köpte det av en skum person, inte precis min lokala "kran".

Det är ett lätt grovkornigt pulver, med små "klumpar" som pulveriseras om man nyper på dem. Det är vitt, men inte snö vitt, snarare lätt beige, men inte snövitt som sagt. Inte heller rosa.

Och om jag ska ta det ikväll - hur ska jag göra? Uppskattar all hjälp jag kan få!
Vänligen // Monstret

Om det var tvättmedel borde du kunna känna det på lukten.
Annars tar du lite och rör ner i en liten mängd vatten, blir det skumm så det förmodligen tvättmedel.

Mjältbrandssmitta torde vara mycket dyrare att införskaffa än lite tjack, så det är inte rimligt att du har fått mjältbrandsmittat tvättmedel :)
2002-10-05, 11:50
Medlem
Aja, haha, det är nog bara jag som oroar mig
Tack för hjälpen Cortez!
2002-10-22, 15:56
Medlem
Okey, testet går till så här: du sniffar i dig det, sen väntar du en timme. Och om du sen har liten kuk och rysningar i hela kroppen, samt tjatar ihjäl alla i din omgivning, då är det antagligen amfetamin. Och kan du inte kan sova efter 12 timmars festande kan du vara relativt säker.
2002-10-22, 19:42
Medlem
Det är förmodligen amfetamin du har fått.
inget livsfarligt iaf. (skulle någon börja sälja tjack som du dog av så blir dom inte lång-variga)

Du kan lungt sätta dig ned o snorta en lina.
2002-10-29, 15:00
Medlem
Om det smakar beskt, så är det helt klart något som pekar på att det faktist är amfetamin. Prova dra ca 0,15 gram i en lina och vänta.

Om du skulle ha blivigt blåst så tror jag inte att det i så fall skulle vara tvättmedel eller mjältbrandpulver utan snarare ofarligt dextropur (druvsocker som nästan allt tjack är utslaget med), eller möjligen koffason.
2008-11-12, 17:39
Medlem
brayislavs avatar
hehe

det kan också vara ritalina ner malt smakar beskt och om nån har varit slarvig när dom malt ner det ser man små vita pärlor ,ps hur mkt köpte du det för?
2008-11-12, 17:44
Medlem
Siljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brayislav
det kan också vara ritalina ner malt smakar beskt och om nån har varit slarvig när dom malt ner det ser man små vita pärlor ,ps hur mkt köpte du det för?
Antar att du missade att tråden är från 2002? :P
2008-11-12, 18:30
Medlem
knoxahs avatar
Citat:

Muahhahhahahahhaa the most evÛl of thë kind!

Citat:
Ursprungligen postat av Silja
Antar att du missade att tråden är från 2002? :P

Snopp. Deauhtscacschlaaant!
2008-11-12, 18:38
Bannlyst
Citat:

Hur fan kan du bumpa en så gammal tråd???? Påtänd eller?

Fast å andra sidan bygger vi kunskap här och vem vet, det kanske finns nya rön!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in