Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2011-11-25, 11:40
  #49
Medlem
--68--s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrzd
Det är ett skenäktenskap, Lamin från gambia vill ha put i sverige, hans bror är gift med AE:s syster..
AE tycker förmodligen att sverige behöver fler afrikaner som slår dank om dagarna...

Det är min teori också, negern kommer från Gambia troligen med denna facebook:
http://sv-se.facebook.com/lamin.sise
Citera
2011-11-26, 18:10
  #50
Medlem
Hon är ju en karikatyr på en havererad vänsterfeminist; jag kan se hur hon tjackad springer omkring med något religiöst i blicken och gapar kumbaya till negrer och skriker männerschwein till vita män. Oansvarig, affekterad, populistisk, antiintellektuell.

Tyvärr tycker jag att hon är skitsnygg. Jag vill knulla henne.
Citera
2011-12-04, 12:42
  #51
Medlem
Gullegubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qrzd
Det är ett skenäktenskap, Lamin från gambia vill ha put i sverige, hans bror är gift med AE:s syster..
AE tycker förmodligen att sverige behöver fler afrikaner som slår dank om dagarna...

Något nytt?
Citera
2011-12-04, 12:48
  #52
Medlem
Det var så klart patriarkatets fel. Hon borde få medalj för denna viktiga politiska handling!
Citera
2013-02-06, 12:53
  #53
Medlem
Bajsolle1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullegubben
Något nytt?
Andrea Edwards gick ut Teaterhögslolan med minsta möjliga marginal och hade bara problem hela tiden.

Jag vet för Jag var där.
Citera
2013-02-06, 12:55
  #54
Medlem
Idioten456s avatar
Tror det är Joel Kinnaman.
Citera
2013-02-06, 21:17
  #55
Medlem
xcvs avatar
Så Suggan som var med i Uppdrag Granskning ikväll är alltså en dömd tjuv.
Citera
2013-06-08, 16:56
  #56
Medlem
spknoises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsolle1
Andrea Edwards gick ut Teaterhögslolan med minsta möjliga marginal och hade bara problem hela tiden.

Jag vet för Jag var där.

Kollade på ett klipp med Edwards för ett tag sedan, tror att det var Debatt. Efter ha undersökt hennes personlighet verkar det som att det finns någon slags störning hos henne, typ borderline. Detta fenomen verkar vara vanligt bland feminister.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback