Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-07-12, 23:15
  #1
Medlem
Ringen i Skanstull tyckte jag var mycket dålig jämfört med t.ex. anläggningen i Farsta. Tips på bra anläggningar runt om och nära City? Vad tycker ni?
Citera
2010-07-13, 01:29
  #2
Medlem
CBSativas avatar
Av de få jag har besökt så tycker jag stället vid Fridhemsplan är bra.
Citera
2010-07-13, 17:34
  #3
Medlem
Liebes avatar
Hur kan du tycka att ringen är kasst? Det och hornstull är ju friskis bästa utposter i stan!
Citera
2010-07-18, 01:35
  #4
Medlem
Trentors avatar
Ringen är helt klart bäst.
Citera
2010-07-18, 03:08
  #5
Medlem
Jag kör på friskis anläggningen i Lindhagen, mycket fräsch anläggning och rätt stort utbud.
Citera
2010-07-19, 23:37
  #6
Medlem
Endorphines avatar
Sveavägen by far. Gymmet har även en liten kul backe som va en garagenedfart förut. Kungsholmen kommer nog in som två, finns mycket utrustning där, men det är inte lika öppet som Svea...
Citera
2010-08-04, 03:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CBSativa
Av de få jag har besökt så tycker jag stället vid Fridhemsplan är bra.

Stort gym som fan men för mycket folk. Man får vänta på utrustning och vikter för lång tid för att det konstant är upptaget. Och EN olympiastång med ställning? Det är lite snålt. Istället har dom två smithstänger

Citat:
Ursprungligen postat av Liebe
Hur kan du tycka att ringen är kasst? Det och hornstull är ju friskis bästa utposter i stan!

Jag tycker det är lite väl litet och för lite utrustning/för mycket folk.

Citat:
Ursprungligen postat av piketbussAB
Jag kör på friskis anläggningen i Lindhagen, mycket fräsch anläggning och rätt stort utbud.

Nya grejer?

Citat:
Ursprungligen postat av Endorphine
Sveavägen by far. Gymmet har även en liten kul backe som va en garagenedfart förut. Kungsholmen kommer nog in som två, finns mycket utrustning där, men det är inte lika öppet som Svea...

Är gymet på sveavägen stort? Mycket folk, får man vänta länge på utrustning etc?
Citera
2010-08-04, 14:16
  #8
Medlem
Endorphines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Är gymet på sveavägen stort? Mycket folk, får man vänta länge på utrustning etc?

Det har blivit i princip dubbelt så stort som innan, så ja, det är rätt så stort och öppet. Kom in mitt på dagen om du kan då det är väldigt lugnt
Citera
2010-08-04, 18:46
  #9
Medlem
banhxeos avatar
tränar i lindhagen, funkar fint. fräscht och tillräckligt utrymme
Citera
2010-08-05, 09:05
  #10
Medlem
Axons avatar
Sveavägen alla dagar i veckan. Brukar träna med en tjejkompis på friskis och svea är överlägset, kungsholmen okej.
Citera
2010-08-05, 10:01
  #11
Medlem
flipsters avatar
Mäster Samuelsgatan då, de håller på och bygger om, så det lär ju vara rejält fräscht till nyöppning.
Citera
2012-11-03, 23:24
  #12
Medlem
femmas avatar
Den i Fridhemsplan är bra med sina sena öppettider. På andra plats är Hornstull men där är gymmet brutalt litet.. Det i Kista är också helt okej.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback