Resultat: Vill vi ha mycket bättre omröstningar än den här. Omröstningar som syns över hela FB!
Yay!
40,00%
14 röster
Jävla community-tjafs!
60,00%
21 röster
2004-05-02, 21:12
Medlem
Ralfons avatar
Bra initiativ. Kanske vill Stjärtgossen himself ordna med frågorna..? Eller någon annan.

Jag kan tänka mig att betala ungefär en femma och ett korv-ollon i månaden...Det blir 60 spänn och 12 korv-ollon om året = 600 spänn och 120 korv-ollon/10 år....jag kanske hoppar iaf....
Citera
2004-05-02, 21:19
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfon
Bra initiativ. Kanske vill Stjärtgossen himself ordna med frågorna..? Eller någon annan.

Jag kan tänka mig att betala ungefär en femma och ett korv-ollon i månaden...Det blir 60 spänn och 12 korv-ollon om året = 600 spänn och 120 korv-ollon/10 år....jag kanske hoppar iaf....
Stjärtgossen har ju visat vaga problem med stavningen, dessvärre. Däremot ser jag att ditt inlägg (om man ignorerar vissa förkortningar och engelska ord) är riktigt ur svensk synpunkt. Kanske... Ralfon..?
Citera
2004-05-06, 21:23
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
Stjärtgossen har ju visat vaga problem med stavningen, dessvärre. Däremot ser jag att ditt inlägg (om man ignorerar vissa förkortningar och engelska ord) är riktigt ur svensk synpunkt. Kanske... Ralfon..?

Jag tycker DU ska ta tag i saken, ahlman. Du stavar rätt, du har mist din ledarroll i en viss tråd, med andra ord behöver du något nytt att ta tag i och vara ansvarig för.

Känner du att en hund, hamster eller en baby är för mycket ansvar, är Veckans fråga något för dig.
Citera
2004-05-07, 20:47
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Jag tycker DU ska ta tag i saken, ahlman. Du stavar rätt, du har mist din ledarroll i en viss tråd, med andra ord behöver du något nytt att ta tag i och vara ansvarig för.

Känner du att en hund, hamster eller en baby är för mycket ansvar, är Veckans fråga något för dig.
Jag har katt. Slutdiskuterat.

På riktigt hade jag väl inte haft så jättestora problem med det, om det inte vore för mitt psyke. Jag är alltför lokalpatriotisk och fotbollsglad för att kunna välja en rättvis nyhet. En människa som anser Örgrytes bortaseger mot Trelleborg betydligt viktigare än att ett par araber mördats på valfritt avlägset ställe är helt enkelt inte rätt man för jobbet.
Förlåt.
Citera
2004-05-07, 21:38
Medlem
jobes avatar
Idén är inte så dum om FB vill öka flödet till sidan och forumet. Under förutsättning att man når någorlunda statistisk validitet kan man releasa de frågor som har allmänintresse till pressen. Tänk er själva en notis i någon tidning; Enligt en undersökning bland läsarna på FB...också valfritt upphettsande ämne. Ganska lätt att få in i pressen om ämnet är säljande, dvs spektakulärt eller brett. Ökar garanterat strömningen till sidan.
Citera
2010-06-03, 22:37
Medlem
Flashback "dagens poll"

Halloj alla FLASHbackare (torr jag vet)

Hade tänkt att man kanske skulle kunna lägga upp en "dagens poll" på flashback?

Varje dag så frågar man något så har man ungefär 3 svars alternativ? Har också tänkt att man kunde lägga ut en ny sektion för folk som vill sälja och köpa saker? Vad säger ni om detta?

Någon som tror att detta är något som kan vara kul?
Citera
2010-06-03, 22:39
Medlem
Adomskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tvatusentio
Halloj alla FLASHbackare (torr jag vet)

Hade tänkt att man kanske skulle kunna lägga upp en "dagens poll" på flashback?

Varje dag så frågar man något så har man ungefär 3 svars alternativ? Har också tänkt att man kunde lägga ut en ny sektion för folk som vill sälja och köpa saker? Vad säger ni om detta?

Någon som tror att detta är något som kan vara kul?

Pollen låter faktiskt rätt skön, ganska självklart att vi skall ha en sådan kan jag tycka. GJ
Citera
2010-06-03, 22:42
Medlem
Ja exakt tycker också att det är en självklarhet att FB ska ha en "dagens poll"
Citera
2010-06-03, 22:43
Medlem
Min-Mammas avatar
Bara dom handlar om sex, sprit och/eller brandbilar så.
Citera
2010-06-03, 22:43
Medlem
fuse-s avatar
Pollen tycker jag också låter kul.
Men köp/sälj tycker jag man kan hålla sig till blocket.se
Citera
2010-06-03, 22:46
Medlem
Köp/sälj-idén gillar jag inte alls. Däremot tycker jag om förslaget om "dagens poll". Ska det vara politiska frågor då eller?
Citera
2010-06-03, 22:46
Medlem
MrFingals avatar
Poll: Nja, vilka typer av frågor hade du tänkt dig isf? Ser inte vilket syfte en sådan poll skulle fylla. I värsta fall kanske det går att styra upp något i laidback men du får prata med modsen i laidback om det.

Köp och sälj: Aldrig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in