2010-07-11, 19:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Negerkludd
Lugna er nu era nötter! Littorin agerar som man kan förvänta sig om han vore skylldig. Om det inte vore för hans agerande så hade även jag trott att detta var en ren smutskastningskampanj från ABs med fleras sida.

Från en person som inte ens behärskar svenska har jag svårt att ta på allvar att jag blir kallad "nöt".
Citera
2010-07-11, 19:34
Medlem
HC47s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Exakt.
Och du ser inte skillnaden?
Citera
2010-07-11, 19:37
Medlem
leokesslers avatar
hon ville inte skada totto och hans familj, hon vill bara påtala att rika och mäktiga utnyttjar horor - vilken nyhet. nej hon gick ju bara ut i pressen och namngav just honom, ingen annan hur skulle det kunna skada honom?
Citera
2010-07-11, 19:45
Medlem
Fundamentalists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leokessler
hon ville inte skada totto och hans familj, hon vill bara påtala att rika och mäktiga utnyttjar horor - vilken nyhet. nej hon gick ju bara ut i pressen och namngav just honom, ingen annan hur skulle det kunna skada honom?

Vem menar du nu? Menar du SOL så är det rätt uppenbart hur det skulle kunna skada honom, han är ju för bövelen politiker.
Citera
2010-07-11, 19:45
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomatojuice

Citat:
Ursprungligen postat av Stefansson
Bra att veta!

1. Littorin var inte minister då den påstådda affären skulle ha ägt rum.
2. Brott mot prostitutionslagen preskriberas efter två år.
3. Misstanken mot Littorin består i att fam.Littorins tel.nr. finns i en dator.
4. Littorin hade varit tillsammans med sin nya kvinna i ett år då det sägs att han köpt sex.
5. Affären sammanfaller mycket väl med den tid då Littorins vårdnadstvist startade.
6. Den ende vinnaren i denna affär är Littorins förra hustru.
7. Littorins förra hustru umgås i kriminella kretsar.

8. "Anna" minns kläder och andra detaljer men inte datumet då de skulle ha träffats.

Bara att fortsätta att fylla på...

punkt 4. Littorin skall väl ha börjat dejta Khaffaf sent 2007, de påstådda sexköpen skall ha skett slutet på sommaren 2006. eller har jag fel?
https://www.flashback.org/sp24173621

punkt 7. enligt Ann Zetterberg själv så träffar hon inte den "kriminelle" mannen längre.
https://www.flashback.org/sp24176779
Citera
2010-07-11, 19:53
Medlem
Negerkludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leemagnum
Jag tror han agerade precis som hans mediaträning lärt honom. Sa han "Det är fel" så blir rubriken "Littorin förnekar att han köpt hora". Ger han ingen kommentar så blir Aftonbladet svarslösa, fram tills dess de publicerar det i alla fall och förstör en respektfull mans liv.
Kan du delvis ha rätt i. Men det jag syftade mest på är hans avgång och att han inte kräver fram bevisen, även en anmälan mot förtal. Fast det kanske är lite tidigt för att förvänta sig det, om han nu är oskyldig.

Citat:
Från en person som inte ens behärskar svenska har jag svårt att ta på allvar att jag blir kallad "nöt".
Istället för att bete dig som en idiot och leta upp något stavningsfel med mera och gnälla över det kan du bemöta det jag har att säga. Är du inte sugen på att bemöta det jag sa håller du tyst.
Citera
2010-07-11, 19:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
punkt 4. Littorin skall väl ha börjat dejta Khaffaf sent 2007, de påstådda sexköpen skall ha skett slutet på sommaren 2006. eller har jag fel?
https://www.flashback.org/sp24173621

punkt 7. enligt Ann Zetterberg själv så träffar hon inte den "kriminelle" mannen längre.
https://www.flashback.org/sp24176779

Men nu uppger Ann Zetterberg Littorin för Expressen att hon är singel:
- Jag har via vänner fått bekräftat att Säpo tydligen har negativ information om en man jag tidigare umgåtts med.

Så du behöver inte skriva "kriminelle" inom citationstecken...
Citera
2010-07-11, 19:57
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Men nu uppger Ann Zetterberg Littorin för Expressen att hon är singel:
- Jag har via vänner fått bekräftat att Säpo tydligen har negativ information om en man jag tidigare umgåtts med.

Så du behöver inte skriva "kriminelle" inom citationstecken...

Du har rätt, jag borde ha skrivit Hans Viklund istället.
Citera
2010-07-11, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bobby123
Ganska självklart att det kom upp nu eftersom vi går till val inom en snar framtid. Intresset för politik och våra Politiker är som störst just nu. Frågan jag ställer mig är hur länge Aftonbladet suttit på detta, 6 månader eller bara några veckor? Har dom tryckt på det några månader kan vi ju klargöra att tidpunkten var planerad för att maximera nyhetsvärdet i det hela.

Fick dom nys om detta för låt säga två veckor sedan, beror det förmodligen på att Horan ("Anna") sett Littorin mer frekvent i media den senaste tiden PGA valrapporteringen. Och snuskats över hans hyckleri. Därför valt att "träda fram".

Avundsjukas land? Människor överallt älskar att först hylla och lyfta fram personer som kändisar och Politiker, för att sedan älska att gotta sig när dessa "offentliga" människor inte pallar trycket och faller. Det är liksom skönt för den alldagliga människan att se och förstå att denna stjärna eller vad det nu rör sig om är mänsklig och lika svag som oss andra. Detta ser vi varje dag överallt i Media.

Så för att de är människor skall de jagas ??
tycker lika illa om häxjakten omkring "Jonas".
Mycket av det som skrivs i tidningarna idag hör inte hemma i ett tolerant samhälle,
varför skall det vara mera klandervärt att betala för ett ligg än stoppa den i tvåan på samma kön??

Nu fick man se brottslingen Mona stå och hyckla sig i Tv också, hon om någon borde ha vett
att hålla käft.
Citera
2010-07-11, 19:58
Medlem
TimothyMcVeighs avatar
Nu har även Aftonbladets högste andlige ledare uttalat sig
http://blogg.aftonbladet.se/janhelin/2010/07/sex-logner-och-littorin
Han anser att kommentatorsfältet är fullt av kommentarer som anser att det förs en hyenajournalistik och han ber dessa människor att besinna sig.

Eftersom Jan Helin inte anser att kommentarerna är till Ab:s fördel går han till motattack trots att han är på semester i Spanien och trots att han förmodligen förespråkar demokrati, börjar det bli panik nu kanske? sköter inte gambianegerknullaren sitt jobb mån tro?
Citera
2010-07-11, 20:00
Medlem
viking76s avatar
Allt vi behöver vänta på är att GW Persson kommer med ett expertuttalande om vad det är möjligt för vittnen att komma ihåg eller inte.
Citera
2010-07-11, 20:03
Medlem
Nu har jag suttit o läst denna tråd hela dagen. Men vad som gör mej mest upprörd är SOLs svek, mot sin uppdragsgivare. Rajnis mår säkert piss, o vandrar omkring fradgande. Skulle säkert gjort samma sak.

Det finns en del fiffiga tingestar, som utnyttjades under medeltiden, stegling, rådbråkning. Ganska så tillämpligt i ett fall som detta.

Summasumarum: 4 "mysiga" år har vi framför oss.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in