Jag har gjort lite amatördeckarforskningar nu och jag har stött på nåt lite märkligt.
Detta behöver överhuvudtaget inte hänga ihop med något, och jag är lite rädd att outta några människor som inte är skyldiga alls, men jag hittade en viss Mattias Carlsson på facebook,
http://www.facebook.com/profile.php?id=582699064&ref=search
och tyckte denna person var lik Mattias Carlsson på just aftonbladet, jag kan absolut ha fel så stämmer det inte ber jag om ursäkt och ber Mod ta bort mitt inlägg, men han är med i en grupp som heter fotografiska och han är ju fotograf så visst kanske det stämmer.
Nu till det lite egendomliga när jag gick igenom hans vänlista för skojs skull finns det en viss E** Johansson med på hans lista, brunett, finns tyvärr inga fler foton, men kan absolut stämma överens med personen som man ser ryggen på i aftonbladets bild, hårlängden verkar också stämma.
Nu har jag inte hängt med i tråden på ett tag så detta kan redan ha avhandlats men just eftersom det har nämts att den riktiga personen Anna ska heta nåt på E och i efternamn Johansson är det ju lite egendomligt att det finns en sån person på hans vänlista, dessutom är hon också med i facebookgruppen "fotografiska"
Fotografiska är en av världens största samlingsplatser för fotografi enligt hemsidan.
Jag kanske gör bort mig fullständigt i det här påståendet så mobba inte ut mig totalt nu.