Citat:
Ursprungligen postat av alltarallasfel
Jag kunde inte hålla med dig mindre. Om jag dessutom förstår dig rätt så tycker jag att du själv förklarar ganska bra varför SOL svarade som han gjorde (förutsatt att Anna finns och talar sanning)när han fick frågan och behövde "ljuga spontant". Det är ju A&O för en lyckad lögn att den har förankring i verkligheten, för att bringa djup till historien. Dessutom är de så människor fungerar mest när man blir halvt överrumplad, både mytomaner och vanliga dödliga. Detta finns det stöd för inom psykologin.
Understruket: Vad syftar du på här?
Tack.
Edit: Även en av torskarna i GL-härvan använde sig av samma beskrivning av sitt yrke. Så det är uppenbarligen inte så konstigt. Om det inte är så att det är samma man i båda fallen, eller kanske ännu mer sannolikt, att Anna härstammar från GL-rättegången. När jag ändå är igång så kan jag ju köra enda in i kaklet. Och ni kan ta det med en nypa salt.
Namn på de prostituerade i GL-härvan missades att maskas pga den stress som följde upphävandet av sekretessen. Ett av de 2 eller 3 namn som missades var E*a *=n. Det skulle kunna vara samma person som den som tidigare i tråden kallades för "Eva". Det skulle i så fall förklara hur någon kunnat komma i kontakt med denna person (att man har ett så ovanligt namn, samt adresser där personen rört sig) som senare döptes till Anna. Den här tjejen är både utländsk och svensk samtidigt om man så säger, vilket möjligtvis även det skulle göra detta långskott till hypotes mer sannolik baserat på tidigare teorier gällnade bilderna och härkomst/utseende.
Som sagt, ta det för vad det är. Men varje mynt måste vändas på och inspekteras.
Understruket: Vad syftar du på här?
Tack.
Edit: Även en av torskarna i GL-härvan använde sig av samma beskrivning av sitt yrke. Så det är uppenbarligen inte så konstigt. Om det inte är så att det är samma man i båda fallen, eller kanske ännu mer sannolikt, att Anna härstammar från GL-rättegången. När jag ändå är igång så kan jag ju köra enda in i kaklet. Och ni kan ta det med en nypa salt.
Namn på de prostituerade i GL-härvan missades att maskas pga den stress som följde upphävandet av sekretessen. Ett av de 2 eller 3 namn som missades var E*a *=n. Det skulle kunna vara samma person som den som tidigare i tråden kallades för "Eva". Det skulle i så fall förklara hur någon kunnat komma i kontakt med denna person (att man har ett så ovanligt namn, samt adresser där personen rört sig) som senare döptes till Anna. Den här tjejen är både utländsk och svensk samtidigt om man så säger, vilket möjligtvis även det skulle göra detta långskott till hypotes mer sannolik baserat på tidigare teorier gällnade bilderna och härkomst/utseende.
Som sagt, ta det för vad det är. Men varje mynt måste vändas på och inspekteras.

Det är enormt osmakligt och oetiskt att dra in brottsoffer från GL-utredningen i denna soppa. Deras gärningsman har dömts, ingen tvekan finns om att brotten blivit begångna. Förutom detta drabbades några av slarvig maskning, till skillnad från de 30-40 medbrottslingar till GL som noggrannt skyddades.
Visa lite resning och ge er inte på några som utsatts tillräckligt. Det dom utsatts för är av värre art än om AB:s historia skulle vara en fabricerad bluff.
Den tjej som nämns i inlägget är fortfarande tonåring, har inget med detta att göra.
Senast redigerad av artwood 2010-08-05 kl. 16:08.
Senast redigerad av artwood 2010-08-05 kl. 16:08.