2010-07-09, 21:03
Medlem
Är medveten om att någon här på FB uppmärksammade sig om just det här, men jag vill mer veta ifall det är ngn här som har upplevt något av det här i förhållande till en partner, eller annan tjej i Sverige? - Det är svårt att finna konkreta belägg på att det finns eller åtminstone delvis är populärt bland tjejerna här i SWE..
Citera
2010-07-14, 11:09
Medlem
Jag går igång på facesitting och min flickvän "facesittar" mig ganska regelbundet men angående resten av sveriges tjejer så vet har jag ingen aning. Tror att det beror mer på hur dom är som personer.

Om en tjej är modig och vågar pröva nya saker så kommer hon nog tänka sig att ge det ett försök medan en tjej som är av den försiktiga typen kommer nog fega ut haha...
Citera
2010-07-14, 21:49
Medlem
Synergys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckade
Jag går igång på facesitting och min flickvän "facesittar" mig ganska regelbundet men angående resten av sveriges tjejer så vet har jag ingen aning. Tror att det beror mer på hur dom är som personer.

Om en tjej är modig och vågar pröva nya saker så kommer hon nog tänka sig att ge det ett försök medan en tjej som är av den försiktiga typen kommer nog fega ut haha...

Vad är det som tänder dig med det då? Att ligga och sniffa henne i skrevet?
Citera
2010-07-14, 23:28
Medlem
manglads avatar
Själv gillar jag facesittingoch trampling.Men varför har jag ingen aning om.
Citera
2010-07-29, 16:08
Medlem
1985Thoughtss avatar
Trampling är sjukt nice!
Citera
2010-07-29, 18:44
Medlem
Douloss avatar
Aldrig med en tjej i sverige. Men däremot i USA/England. Nu snackar vi full weight facesitting och ingen facesitting-ala-69an.
Senast redigerad av Doulos 2010-07-29 kl. 18:48.
Citera
2010-07-30, 23:59
Medlem
toizs avatar
Ni som gillar det - hur är ni annars när det gäller sex?
Undergivna?
Handlar det om att kvinnan har makt och kontroll och "använder" er?
Berätta.
Citera
2010-08-06, 02:46
Medlem
WilliamGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toiz
Ni som gillar det - hur är ni annars när det gäller sex?
Undergivna?
Handlar det om att kvinnan har makt och kontroll och "använder" er?
Berätta.

Jag har ett förhållande med en tjej som är sk. sessionwrestler i England. Hon brukar brotta ner mig och facesitta mig. Hon har även svart bälte i judo och hon kan kasta ner mig i golvet hur lätt som helst. Under de här aktiviteterna är ju jag väldigt undergiven som sagt, men i andra sammanhang som tex när vi har vanligt sex är jag inte undergiven på något sätt. Jag är också väldigt ombytlig då jag i ena stunden gillar när hon har makt över mig samtidigt som jag i andra fall gillar att dominera henne.
Citera
2010-08-06, 19:13
Medlem
Scampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamGrant
Jag har ett förhållande med en tjej som är sk. sessionwrestler i England. Hon brukar brotta ner mig och facesitta mig. Hon har även svart bälte i judo och hon kan kasta ner mig i golvet hur lätt som helst. Under de här aktiviteterna är ju jag väldigt undergiven som sagt, men i andra sammanhang som tex när vi har vanligt sex är jag inte undergiven på något sätt. Jag är också väldigt ombytlig då jag i ena stunden gillar när hon har makt över mig samtidigt som jag i andra fall gillar att dominera henne.

Skulle du kunna dominera henne mot hennes vilja om du ville?
Citera
2010-08-06, 19:59
Medlem
WilliamGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scampi
Skulle du kunna dominera henne mot hennes vilja om du ville?

Om jag verkligen gör mitt bästa i en brottningsmatch mot henne så kan jag dominera henne. Hon ställer dock upp på "competitive wrestling" beroende på hur stor killen är. Jag tror dock att hon på sikt har potential att bli bättre så jag kommer vara helt chanslös mot henne, vilket jag fått nöjet att vara med om med andra tjejer.
Citera
2010-08-07, 10:35
Medlem
Scampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilliamGrant
Om jag verkligen gör mitt bästa i en brottningsmatch mot henne så kan jag dominera henne. Hon ställer dock upp på "competitive wrestling" beroende på hur stor killen är. Jag tror dock att hon på sikt har potential att bli bättre så jag kommer vara helt chanslös mot henne, vilket jag fått nöjet att vara med om med andra tjejer.

Häftigt! Jag delar din "fetisch", om man nu ska kalla det så, och har också turen att vara tillsammans med en vacker kvinna som har oanade krafter trots en relativt smal fysik. Vi har superkul och mysigt i sänghalmen och hennes lilla övertag är inget någon av oss tänker på eller märker av utanför sovrummet. Jag är övertygad om att jag kan ta henne om jag skulle vilja. Hon hävdar motsatsen. Jag har inte velat/vågat syna henne av risk att förlora magin....!
Citera
2010-08-09, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scampi
Häftigt! Jag delar din "fetisch", om man nu ska kalla det så, och har också turen att vara tillsammans med en vacker kvinna som har oanade krafter trots en relativt smal fysik. Vi har superkul och mysigt i sänghalmen och hennes lilla övertag är inget någon av oss tänker på eller märker av utanför sovrummet. Jag är övertygad om att jag kan ta henne om jag skulle vilja. Hon hävdar motsatsen. Jag har inte velat/vågat syna henne av risk att förlora magin....!

Det är nog vanligare än man tror att folk tänder på underlägsenhet mot en kvinna. Träffar nu själv en tjej som tränar bodyfitness, hon har ruskigt starka ben något jag fått erfara ett par gånger. Jag har inga problem att få ner henne på rygg eller dominera henne men får jag benen runt midjan eller runt huvudet så är det kört. Tvivlar inte på att hon skulle kunna få mig att tuppa av med hjälp av låren men jag tror heller jag ej skulle ha några problem att göra desamma mot henne. Att sitta fast i en stenhård bensax är bland det sexigaste jag vet. Många kategoriserar detta som strypsex men det är inte själva strypmomentet som gör mig upphetsad utan snarare att bokstavligen känna kvinnliga muskler och dess styrka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in