2010-08-09, 22:36
Medlem
WilliamGrants avatar
För några år sedan så bodde jag i usa. Jag hade då flera sessions med många skickliga tjejer. Jag utmanade vid ett tillfälle en tjej som var betydligt mindre än mig. Jag skulle tro att jag vägde runt 30-40 kg mer än henne. Detta spelade ingen roll för den här tjejen som är en skicklig kampsportare och brottare fick snabbt ner mig på mattan varefter hon tog ett grepp med benen runt min hals så att jag tillslut inte fick luft. Det var bara att ge upp. Jag hade verkligen ingen chans. Jag har aldrig träffat en tjej som haft så starka lårmuskler.
Citera
2010-09-02, 23:16
Medlem
Är också otroligt svag för starka tjejer som kan brotta ner en och sätta in starka bensaxar runt huvud eller kropp. Mycket sexigt! Vill tipsa om wb270.com, kanske ni känner till den sajten. Nu i sep är en dam på väg till sverige för sessions.
Citera
2010-09-03, 18:10
Medlem
Scampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pehu
Är också otroligt svag för starka tjejer som kan brotta ner en och sätta in starka bensaxar runt huvud eller kropp. Mycket sexigt! Vill tipsa om wb270.com, kanske ni känner till den sajten. Nu i sep är en dam på väg till sverige för sessions.

En session måste väl vara en omöjlig önskedröm när man är i ett långt förhållande. Tänk om man kommer hem helt mörbultad men lycklig...!
Citera
2010-09-04, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scampi
En session måste väl vara en omöjlig önskedröm när man är i ett långt förhållande. Tänk om man kommer hem helt mörbultad men lycklig...!

Oh nej, hur ska hon kunna märka att du blivit utsatt för fyiska aktiviteter, det är ju inte så att det lämnar märken. Å är du aldrig lycklig annars... ;-)
Citera
2010-09-04, 19:32
Medlem
Scampis avatar
Ha ha! Jag tror du har rätt. Har du testat? Anledningen till att jag aldrig känt behov av en session är att min flickvän gärna bensaxar vettet ur mig om jag frågar snällt :-) Men visst fantiserar jag om att gå en "match" mot en riktigt vältränad och stark tjej.
Citera
2010-09-05, 01:24
Medlem
WilliamGrants avatar
Citat:
Ha ha! Jag tror du har rätt. Har du testat? Anledningen till att jag aldrig känt behov av en session är att min flickvän gärna bensaxar vettet ur mig om jag frågar snällt :-) Men visst fantiserar jag om att gå en "match" mot en riktigt vältränad och stark tjej.

Själv brukar jag och min tjej besöka andra sessionwrestlers tillsammans. Det har då handlat om oerhört skickliga brottartjejer som jag varit helt chanslös mot. Jag har även fått detta filmat vid flera tillfällen vilket jag och min tjej ofta kollar på hemma.
Citera
2010-09-10, 17:46
Medlem
Att brottas med en tjej är den första sexfantasi jag kan minnas att jag hade. För mig är grejen, tror jag, intensiteten i brottningen. Det är svårt att beskriva men det är en fantastisk närvarokänsla att sitta fast mellan ett par starka lår samtidigt som ansiktet trycks mot brösten. Det är på en gång både hårt och kanske lite smärtsamt, samtidigt som det är mjukt och kvinnligt.
Citera
2010-09-11, 20:02
Medlem
WilliamGrants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mingusrude
Att brottas med en tjej är den första sexfantasi jag kan minnas att jag hade. För mig är grejen, tror jag, intensiteten i brottningen. Det är svårt att beskriva men det är en fantastisk närvarokänsla att sitta fast mellan ett par starka lår samtidigt som ansiktet trycks mot brösten. Det är på en gång både hårt och kanske lite smärtsamt, samtidigt som det är mjukt och kvinnligt.

medlem i 4 år och nu gör du ditt första inlägg . Hur som helst så håller jag med om att det är riktigt tändande med ett par starka lårmuskler. Samtidigt gillar jag inte bodybuildertjejer utan jag föredrar att tjejer har feminina former och är smidiga och starka.
Citera
2010-09-16, 11:00
Medlem
Synd, hade en session inbokad idag med "MiLady" från wb270. Men hon ställde in trippen till Stockholm pga för få bokningar och några sena avbokningar. Riktigt synd, såg fram emot det. Kan försöka få hit henne igen om det finns intresse från fler här?

Citat:
Ursprungligen postat av pehu
Citera
2010-09-17, 20:10
Medlem
Scampis avatar
Kolla wb270 igen. Monica Martin på väg till Stockholm i oktober.
Citera
2010-09-18, 21:43
Medlem
Alonens avatar
Om man hamnar i fel bensax, så kan man vakna upp med bägge näsborrarna fulla i skit!
Citera
2010-09-18, 22:04
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Kolla wb270 igen. Monica Martin på väg till Stockholm i oktober.

Sicket muskelberg... http://www.monicamartin.net
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in