2002-10-09, 04:30
Medlem
JOURNALISTEN EVA ANDERSSON,
CHEFREDAKTÖREN ELISABETH BÄCK,
och förre chefredaktörn´, idag
TIDNINGSDIREKTÖR ANDERS HARALD PERS,
på Vestmanlands Läns Tidning (i Västerås)
samt
DERAS LIKAR SVERIGE RUNT,
som –journalistiska- bedragare.

Handlar alltså denna ämnesrubriken om. Med en redogörelse över de nämndas verksamhet.
-Som har mycket djupt drabbat mig: till att bli MÖRDAD …om än bara socialt mördad.
Med –min- tanken, att dels verksamheten skall elimineras; för inte minst er läsare, som jag tänker har livet mer framför er än vad jag, en gammal gubbe, har.
Jo visst, också att jag kunde få uppleva nån typ av upprättelse.

…och då är det jääävligt tråkigt att härpå, få konstatera vad som ovan har skrivits i ämnet.
-Ju inte mycket till förmån för tanken.
Varför dessa förolämpningarna, frågar signaturen Tårtan här ovan; med mina skrivningar om "Ljushuvudet Tårtan", "Vet trosvisst att berätta", "Tårtan religiös", "Tokjävlar". Som ju saken handlade om, skriver Tårtan, att Tårtan bara frågade; om vad dessa pengarna som har stoppats ner i min brevlåda, under 20 (tjugo) ÅÅÅR, är för pengar.

-SKIT SNACK!! Tårtan. Som jag har berättat om dessa brevlåde pengarna, under 20 (tjugo) ÅÅÅÅR, som samhällsmakterna i Västerås har jobbat med för att MÖRDA mig.
-Då kan väl dessa slantarna inte vara vanligtvis socialbidrag!!
Som Tårtan, och övriga inläggsförfattare, jagar efter någon bra förklaring på mina redogörelser, för att kunna punktera min story och mig.
…å så punktera möjligheten till att vi, samhällsmedlemmarna tillsammans, eliminerar övergrepp på oss.

”Walter” här ovan (Sön Okt 06, 12:57 pm) tar rekord. Som säger sig förstå mitt budskap med att benämna kommun för ”STAAAD”; detta nazistiska att nedvärdera människor, ni vet som Adolf Hitler sysslade med.
Men ”Walter” vet också, att jag överdriver effekten, gör en höna av en fjäder.
Alltså att sådana här nazistiska –svenska- samhällsmakter, inte alls driver människor till, till och med ond bråd död.

–Samtidigt som signaturen ”Walter”, boende i Västerås, vet t.ex. om dessa 2 miljoner kronor som har investerats i ett högre staket på Vallby bron (i Västerås); för att –försöka- hindra att västeråsare skall hoppa från bron.
–Tror någon att man investerar 2 miljoner kronor för att några enstaka per år psykiskt förvirrad människor hoppar. Nix, det har varit rena strömhoppande; här i Västerås kommun där samhällsmakterna gärna snackar om Västerås ”STAAAD”.

Ytterst handlar det om vår –svenska- samhällsgemenskap-idag som demokratiskt och rättsstats tänkande, GENOMRUTTEN!!
Där sådana som ovan nämnda journalisten Eva Andersson, chefredaktören Elisabeth Bäck och tidningsdirektören Anders Harald Pers, på Vestmanlands Läns Tidning (i Västerås) ÄÄÄÄr möjligheten för samhällsmakt verksamma, politiker och samhällstjänstemän, att driva –svenska- samhällsgmenskapen demokratiskt och rättsstat tänkande GENOMRUTTET. Bland annat genom att i tidningsspalterna benämna Västerås kommun för (Västerås) ”STAAAD”.

…å så alltså tar ni läsare mina skrivningar som en kul grej. Något man kan göra en rolig halvtimma av.
Citera
2002-10-09, 05:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Bäste B-O!

Vad är ditt mål med att utmana etablissemanget i form av Eva Andersson och VLT? Vad hoppas du uppnå?Som framgått är det ingen här på Flashback som hyser någon förståelse för din kamp och ditt hat mot benämningen stad av Västerås kommun.Var gick det snett?
Jag förstår att du fått ta emot en del törnar från myndigheterna.
Men varför låta detta förgifta ditt liv?? Överraska dina antagonister,för en gångs skull,genom att ta det kallt och ägna dig åt dig själv.Jag är säker på att det finns hundratals saker som är roligare att göra,för en man,"snart 65 år fyllda",än att kämpa mot en övermakt som inte ens vill kännas vid dig.Lukta på blommorna vet,ja!

/norad
Citera
2002-10-09, 11:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B-O Gavne, Västerås

-SKIT SNACK!! Tårtan. Som jag har berättat om dessa brevlåde pengarna, under 20 (tjugo) ÅÅÅÅR, som samhällsmakterna i Västerås har jobbat med för att MÖRDA mig.
-Då kan väl dessa slantarna inte vara vanligtvis socialbidrag!!

BO-Gavne.

Då är det alltså inte socialbidrag, ej heller pension eller sjukbidrag. Ej heller lön för utfört arbete. Jag håller med dig om att detta verkar mystiskt. Men jag tror ändå att du misstolkar verkligheten. Har du verkligen gått till botten med detta problem? Pengarna, utbetalningarna, måste ju i rimlighetens namn vara spårbara, eller hur?
Citera
2002-10-09, 11:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
”Walter” här ovan (Sön Okt 06, 12:57 pm) tar rekord. Som säger sig förstå mitt budskap med att benämna kommun för ”STAAAD”; detta nazistiska att nedvärdera människor, ni vet som Adolf Hitler sysslade med.
Men ”Walter” vet också, att jag överdriver effekten, gör en höna av en fjäder.
Alltså att sådana här nazistiska –svenska- samhällsmakter, inte alls driver människor till, till och med ond bråd död.

att göra en höna av en fjäder är precis vad du gör, när du förstorar upp denna fråga stad/kommun, till den milda grad, att du jämför detta med hitler. jämförelsen med nazism haltar betänkligt. men vad som är intressant i denna diskussion är varför du angagerar dig så hårt i just denna fråga, dvs stad/kommun.
Citera
2002-10-09, 13:11
Medlem
-Tårtan ÄÄÄÄÄr!!!!!! religiös.

Ni vet med gudar som älskar sina församlingsmedlemmar och absolut inte vill deras död; alltså i förtid. …och då kan det bara inte vara, för denne signaturen Tårtan här ovan, att, som jag brukar uttrycka mig: landshövding och ända ner till biskop med inte minst mellanliggande kommunpolitiker och dess tjänstemän här i Västerås, vill ….M Ö R D A A A mig; om än ”bara” socialt mörda.

-Sånt token som JUUU är vardagsmat i t.ex. sydasien och sydamerika. Med någon hillman eller birgitta-nilsson; på västerås språk kommunalrådet Åke Hillman (s) respektive fd. oppositionsrådet Birgitta Nilsson (fp).
Sådant som där borta vill vara ”kommunens starke man”. Och alltså skyr inga medel om det kommer nån liten gavne och berättar sanningar. Dessutom berättar så jädrans bra att folket kan komma att välja gavne till deras president.

Dock att Tårtan tycker att storyn är ”mystisk”.
-Men för faeeen!! Tårtan. Undersök gärna. Skriv och fråga …ja varför inte vice Västerås starke man/kvinna, kommunalrådet Ulla Persson. –Alltså Västerås kommuns framtid!!
Och fråga förre förvaltningsdirektören, idag kommundirektör i Visby, Bo Dahlöf.
Och fråga förre kommundirektören, nuvarande kommundirektören i Uppsala, Kenneth Holmstedt. …dessa två fd. politikernas hantlangare. …dödgrävare.

Holmstedt reducerade brevlådepengarna en period till runt 60% av socialbidragsnivån; och då var det verkligen hårda papper för att inte magen skulle skrika för högt.
Tills poliskommissarien Sven Åke Karlsson började ställa frågor, med att brevlådan fylldes med full nivå. …men alltså denne poliskommissarien Sven Åke Karlsson, ställde inte alla de lämpliga frågorna, ni vet som lagen påbjuder polisen. …grejen var ju att länspolismästar stolen i Västerås just hade blivit tom, å så att Karlsson drömde om sin framtid. –Och alltså då får man inte reta politikerna för mycket.

Vid ett tillfälle blev Holmstedt sur på mig för ett uttalande som jag hade gjort i det allmänna samtalet. …varvid brevlådan förblev tom.
Tills …på något sätt regeringens socialdepartement började ställa frågor till Holmstedt. –Varvid det kom pengar med ett särskilt bud som ringde på dörren.

Och kolla gärna också med västeråspolisen –info chefen Ulf Palm- om antalet västeråsiska självmordskandidater har gått ner, efter sedan de där 2 miljoner kronorna till ett nytt staket.
Det kan ju ”Walter” göra, som vet berätta –här ovan- att jag bara hönsar till tillvaron.
Citera
2002-10-09, 13:24
äldre konto (old)
Ej medlem
w00t!
Citera
2002-10-09, 18:39
Medlem
-HALLÅ HALLÅ, NI LÄSARE HÄR.

Alltså ovanstående, korta …mycket korta och kärnfulla skrivning av signaturen ”adajad”: ”w00t!”.
Betyder -som vi …väl????? alla vet- att adajad tycker att jag har skrivit ett verkligen bra svar till Tårtan här ovan.
Ungefär bra jobbat eller ”keep it up”; som adajad har haft vänligheten att berätta för mig som ett privat meddelande. …efter sen jag frågade.

…och du adajad, jag tackar så mycket. Det glädjer mig verkligen. Och skriv mycket gärna mycket sådant.
–Men alltså om du tar till något nytt, liknande uttryck, så får du också mycket gärna lägga till vad det betyder. Det var alltså lite jobbigt för mig, innan jag fick din förklaring.

Och visst är det nu spännande över vad Tårtan skall svara. Om han nu vågar att skriva och reda ut, till hans fulla klarhet.
Citera
2002-10-09, 19:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Och alltså skyr inga medel om det kommer nån liten gavne och berättar sanningar. Dessutom berättar så jädrans bra att folket kan komma att välja gavne till deras president.

President över Västerås stad, eller?

Svedala är ingen republik.
Citera
2002-10-10, 01:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:

Och visst är det nu spännande över vad Tårtan skall svara. Om han nu vågar att skriva och reda ut, till hans fulla klarhet.

BO-Gavne.

Jag förstår raseriet i dina ord men jag förstår inte orden.
William Shakespeare, Othello, akt 4
Citera
2002-10-10, 07:03
Medlem
-JAAAHAPPP!!

Så var det alltså med den Tårtan. Signaturen ”Tårtan” här ovan. Som ovan (Mån Okt 07, 10:39 am) hoppade in i debatten; vi människors överläggning om eländena på Vestmanlands Läns Tidning (i Västerås); som jag redogör för i rubrik inlägget.

…å så nu, här ovan, sätter svansen mellan benen och springer, bort.
Och detta kan hon/han/det ju mycket lugnt göra som vi inte vet vem varelsen är/var.
Att hon/han/det kan lätt som en plätt, dyka upp här nedan, då alltså under en ny signatur, och berätta hur vi skall lösa våra levnads problem.
-Det är alltså rejält skitigt med att uppträda under signatur. Och åt helvete med att tillåta det!! Utom vid verkligen speciella tillfällen.

-Tårta ni vet, som man har tagit en liten skvätt god råvara –grädde- å så vispat upp detta, blåst in bara en massa luft.
Till något mycket större än vad det alltså i verkligheten är.
Citera
2002-10-10, 11:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
-JAAAHAPPP!!

Så var det alltså med den Tårtan. Signaturen ”Tårtan” här ovan. Som ovan (Mån Okt 07, 10:39 am) hoppade in i debatten; vi människors överläggning om eländena på Vestmanlands Läns Tidning (i Västerås); som jag redogör för i rubrik inlägget.

…å så nu, här ovan, sätter svansen mellan benen och springer, bort.
Och detta kan hon/han/det ju mycket lugnt göra som vi inte vet vem varelsen är/var.
Att hon/han/det kan lätt som en plätt, dyka upp här nedan, då alltså under en ny signatur, och berätta hur vi skall lösa våra levnads problem.
-Det är alltså rejält skitigt med att uppträda under signatur. Och åt helvete med att tillåta det!! Utom vid verkligen speciella tillfällen.

-Tårta ni vet, som man har tagit en liten skvätt god råvara –grädde- å så vispat upp detta, blåst in bara en massa luft.
Till något mycket större än vad det alltså i verkligheten är.

BO-Gavne.

JUUHUPPP.
såja såja, nu ska du/den/det ta det lugnt och inte rusa iväg och ta ut segern i förskott. här sticks inga svansar mellan benen och rusas åstad. att använda signatur är mycket förnuftigt, annars så bleve väl polisen nedlusad med anmälningar från dig. dom har säkert annat att göra.

men jag undrar varför du/den/det inte själv här på forumet redogör för vad du har fått för svar på dina frågor ang dom miljoner som tryckts ned i din brevlåda. varför ska jag göra ditt jobb? vad är min herre för en varelse egentligen? eller kanske det är så att du fått svar men att du misstolkar verkligheten? paranoida personer har en tendens att göra det.

en skvätt god råvara, grädde, räcker inte för att göra en tårta. det behövs socker, grädde nötter och mandelflarn.
och så sist men inte minst: en liten ros av marsipan.
smörkräm, krikon, snabbkräm och gott gelé.
Frasses deg och en flaska saft och så en liten klick med sylt.

äru me på den!
Citera
2002-10-10, 15:01
äldre konto (old)
Ej medlem
B-O Gavne:s pengar

Hej B-O Gavne!

Jag är en mystisk välgörare:
Du får av mig antingen:
1 :arrow: ) vårdnaden av dina barn.
2 :arrow: ) beteckning av Västerås med omnejd såsom kommun.

från landshövding ända ner till biskop:
-Nu MÅSTE du välja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in