Citat:
Ursprungligen postat av B O Gavne
Det är just det som dessa miljoner kronorna som under 20 (tjugo) års tid har stoppats ner i min brevlåda, INTE är något med sjukpension/bidrag. Som "Tårtan" ovan tänker på.
Som det INTE har funnits någon, inte minst laga grund för sådant avseende min person.
-Utan just är ...som jag har berättat ...nåra gånger, O-lagliga kommunala skattepengar, för att hålla mig död.
Alltså Gavne, kan vi gå till botten med de här pengarna en gång för alla. Jag har frågat dig många gånger men aldrig fått ett riktigt svar. Dessutom misshandlar du det svenska språket så att det blir svårt att läsa/förstå det du skriver. Så ta ett djupt andetag innan du sätter dig vid tangenterna och förklara.
Du har alltså fått miljontals kronor i din brevlåda under de senaste 20 åren? Dessa har inte varit din pension eller annat dig tillkommande bidrag? Vem har stoppat ner dessa pengar till dig och varför? Kom nu inte och säg att det gjordes för att döda dig, bevisligen lever du ju i bästa välmåga just nu.
Å andra sidan på vad och varför klagar du då? Om nån stoppar pengar i din brevlåda är det ju inte för att döda dig. Pengar är ju medlet för att leva. Eller hur?
Varför tar du då inte dessa pengar och lever livet? Lägg de på hög, köp en fin bil, en resa till varmare länder eller mat och sprit. Det skulle jag ha gjort.