2010-07-08, 14:49
Medlem
Kan börja med att säga att vi båda är 25 år.

Jag blev tillsammans med en tjej för nästan två år sedan nu, helvete vad kära vi var.
Det började med att vi träffades på en fest på min hemort.
Hon bodde en bra bit bort, och skulle bara vara där några dagar. Hon var där med sin bästa kompis och hennes lillebror.
Vi pratade en del, och det blev någon slags magi mellan oss.
Vi bytte msn och fortsatte prata där. Då visade det sig att hon hade en kille, men hon gjorde slut med honom ganska omedelbart, hon var kär i mig.
Det kändes så jäkla bra, och det var en sån egoboost att hon lämnade hennes kille för mig!
Vi blev tillsammans, på distans.
Efter att nykärheten hade börjat ta slut började vi båda må dåligt igen. Jag kände att jag inte riktigt litade på henne. Jag nämnde i början att jag har svårt att lita på människor, för jag har blivit svikt väldigt många gånger innan.
Detta är ett litet intro, och relativt orelevant, förutom en grej, markerad med tjock text.

Problemet började när jag frågade hur många hon hade legat med, lite på skoj sådär.
18 personer. Fuck. Jag som bara hade legat med en enda före henne, pga väldiga komplex. Det var sjukt jobbigt att höra.
Jag pratade med en tillfällig psykolog jag hade, och hon varnade mig; många relationer tar slut på detta sätt, svartsjuka och grejer för vad partnern har gjort innan.

Hur som helst, efter ungefär 1 1/2 år flyttade vi ihop.
Jag snappade upp att hon klängde lite på sin bästa kompis lillebror på festen, och jag kunde inte riktigt släppa det. Jag frågade henne många gånger, ältade det lite, men hon sa att dom bara hade hånglat lite. Rätt illa, men skitsamma, dom var fulla.
Efter mycket ältande visade det sig att hon hade sugat av och knullat honom, inne på toaletten på samma ställe som festen ägde rum, fast dagen efter, spiknykter. Sin bästa kompis lillebror. Seriöst?
Det ändrade en del. Att vi träffades var inte lika magiskt längre, kändes inte speciellt.
Sen började kuk-komplexet. Första gången vi hade sex sa jag att jag var liten, och när hon såg den sa hon att den var helt normal. Ett komplex som följt mig hela jävla livet försvann.
Och det bästa var att jag gav henne orgasmer! Jag var duglig!
Jag ältade ändå min storlek väldigt mycket, och tillslut kom det fram att den var ganska smal. Jag frågade (säkert hundra gånger) och fick ett svar jag inte ville höra, men det var jag som frågade, och jag kunde ändå ta det.

En sak som jag inte vet vart den ska vara i texten: Hon skulle träffa ett av sina knull på stan i hemlighet, men jag gjorde det värsta jag hittills gjort: kollade hennes skunksida på hennes dator.
Fick då reda på det, och frågade henne lite styrt om hon hade kontakt med någon av sina "ex".
Nejnej. Nej och nej. Sen sa jag att jag såg hennes skunksida. Hon erkände och sa att han ville träffa henne, men att hon sedan ändrade sig. De träffades aldrig enligt henne.

Jag har nu bott tillsammans med henne i ett halvår, och kukfrågorna dyker upp varenda dag. Jag kan fan inte släppa det. Jag bad henne göra en lista med alla hon legat med, och hur stora dom var.
Jag låg inte så bra till, det var väl 2 av dom 18 hon legat med som var mindre. 4 av de 18 hade riktigt stora doningar. Hon säger alltid att storleken har fan ingen betydelse, och hon har bara fått orgasm med en av de 4 stora, och med 3 av de minsta. Inkl. mig. Gött tänkte jag i början, jag kan tillfredställa denna tjej, jag är duglig. Men en gång märkte jag att hon "kom", fast inte gjorde det, hon fejkade. Hon blev väldigt upprörd när jag påpekade detta. Jag kände mig så jävla dum. Hon hade nog kommit ändå.
Detta ältades också, och för några månader sedan kom det fram att hon bara fått orgasm 4 gånger med mig. Jag var oduglig igen.
Jag har försökt att dra ner på frågorna, och det har gått ganska bra. Tills idag.
Vi pratade om storlekar igen, och då kom det fram att hon har de 4 största som referens, att alla som är mindre än dom är små. Vad fan betyder det?
Jag vet att jag har problem, jag ställer frågor som jag vet förstör vårt förhållande, och jag försöker att sluta, men jag får sån jävla ångest. "Man ska inte prata om det förflutna blablabla" Jag vet det!
Men jag vill veta varför en tjej som inte bryr sig om storlekar tycker att alla som inte har stora eller väldigt stora har små kukar. Förövrigt så kan den som är nyfiken skåda min snopp här: http://image.bayimg.com/aaneiaaci.jpg Strax över 16cm lång. Omkrets vid roten 12cm, på mitten 12.5cm, längre fram lite mindre...
Fattar ju att den är lite smal men ändå?

Kan fan relatera 100% till denna kille: https://www.flashback.org/t1237895

Det känns som att allt är mitt fel, hon säger det, och jag tror på henne, vilket jag inte gör ofta. Jag behandlar henne som skit ju. Jag får henne att gråta. Äter väldigt mycket medicin: https://www.flashback.org/t1237877 och tänker seriöst på att lägga in mig, om jag får.
Senast redigerad av Problematisk 2010-07-08 kl. 15:08. Anledning: Rubrik
Citera
2010-07-08, 15:14
Medlem
OffensiveShits avatar
Tro mig du har en normal kuk längd
Citera
2010-07-08, 15:15
Medlem
-Jokern-s avatar
Du måste släppa dina tankar på att du själv inte räcker till, du har en snopp som är runt medel eller lite större vad gäller omkrets och längd så där är det ju inget problem, det är ju du själv som skapar dina problem genom att älta vad din tjej har gjort och inte gjort i tidgare förhållanden.

Om du inte kan leva med att hon har legat med 18 killar innan dig så tycker jag inte det verkar så värt att försöka med denna tjejen.

Problemet ligger rotat i dig själv och det ser jag i tråden att du inser själv ,men mitt enda tips som förmodligen inte ens kommer hjälpa är att inse att du räcker till som du är.

Ingen tjej tycker det är attraktivt med en kille som hela tiden är orolig att han inte räcker till och sänker ner sig själv.
Citera
2010-07-08, 15:19
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problematisk
Det känns som att allt är mitt fel, hon säger det, och jag tror på henne, vilket jag inte gör ofta. Jag behandlar henne som skit ju. Jag får henne att gråta. Äter väldigt mycket medicin: https://www.flashback.org/t1237877 och tänker seriöst på att lägga in mig, om jag får.

Enligt drogforat så är du död om ca 3 timmar, så ska du lägga in dig, så får du snabba dig på, skulle tro att herrarna där vet vad de snackar om.

Citat:
Det blev ännu 200mg. Så 600mg. Dör jag? Är nämligen själv hemma idag.

Citat:
Ursprungligen postat av Gammel Man
Ja du kommer att dö men det kan ta några timmar men räkna med runt 6 tiden ungefär.
Citera
2010-07-08, 15:25
Medlem
SoldOnLifes avatar
Låter som om du har kraftiga problem med din självkänsla. Rekomenderar dig att prata med någon form av terapuet. Bygg upp din självbild och din självkänsla.

Acceptera att hon är ihop med dig för att hon tycker om dig.

Sluta fokusera på din storlek. Den kan du inte göra något åt ändå. Fokusera istället på vad du kan göra åt saken. Dvs att du "bara" har gett henne orgasm fyra gånger. Det är ett steg i rätt riktning att du ger henne orgasm överhuvudtaget. Studera tekniker och ställningar som kan utveckla ert sexliv istället. Testa och experimentera er fram till vad som är skönast. Men fråga henne för i helvete inte hela tiden om det är skönt. Jäkligt avtändande att var femte sekund höra: "Är detta skönt? Ska jag fortsätta eller vill du göra något annat?" Säg åt henne att vara ärlig för sin egen njutnings skull. Tycker hon att något inte är skönt då är det även lite hennes ansvar att säga till om detta. Samma gäller om det är något hon älskar när du gör.

Sluta nojja och bli en man och ta tag i ert sexliv! Ta initiativ!

Lycka till!
Citera
2010-07-08, 15:29
Medlem
RhinoBs avatar
Först och främst, din kuk är helt normalstor!
För det andra, hur fan kan du be din flickvän göra en lista med kukstorleken på hennes tidigare pojkvänner? Dels kan hon inte idag relatera till detta så att listan blir korrekt. Dessutom verkar det helt sinnessjukt, dels att du frågade, men ännu mer att hon faktiskt gjorde en lista

Släpp iaf alla tankar om att du har liten kuk. Den är normal
Citera
2010-07-08, 15:44
Medlem
Måste tacka så in i h för det ni skriver.

Men varför har hon dom stora kukarna som referens när hon jämför storlekar? Och varför är jag så liten om hon har legat med 18 och jag är nästan minst? Statisktiskt är det nästan omöjligt att jag ligger så lågt om jag har en "normal" kuk. Och ja, jag är fan helt jävla dum i huvet som faktiskt frågar hon om dessa saker.

Men som sagt, jag repeterar:
Men varför har hon dom stora kukarna som referens när hon jämför storlekar? Och varför är jag så liten om hon har legat med 18 och jag är nästan minst? Statisktiskt är det nästan omöjligt att jag ligger så lågt om jag har en "normal" kuk.
Hon säger att hon äcklas av stora kukar, och att dom gör ont, för hon är rätt trång (tackar gud för det)
Varför ha detta som referens när man ska jämföra?
Senast redigerad av Problematisk 2010-07-08 kl. 15:47.
Citera
2010-07-08, 15:53
Medlem
xtaziums avatar
Jag känner precis som du.
Det handlar om självkänslan tror jag. Jag har dålig sådan och det har även min "flickvän". Det sabbar sjukt mycket.
Men om man faktiskt håller käft, sväljer stoltheten och försöker bygga istället för att bråka, tjata, klaga så har jag märkt att partnern faktiskt "gillar dig bättre" då kommer man själv känna sig värdig också. En god cirkel.

Jag tjatar jävligt mycket på min tjej om att hon röker,super och killar osv.. Hon började ta avstånd från mig och då började jag tjata med.
Jag testade i helgen att svälja stoltheten och höll käften en dag varpå hon sov här.
Innan hon gick fick jag höra "Kan du inte snälla komma och sova hos mig ikväll?" Jag vart helt förvånad. Då hon aldrig frågat så på ett halvår. Hon fick mycket mer intresse i mig.

och kukstorleken.. Det är verkligen inget att oroa sig över helt normal, testa olika tekniker bara så ska du se att du hittar rätt.

Hoppas det går bra för dig.
MVH Xtazium
Citera
2010-07-08, 15:55
Medlem
Jag kommer vara hård nu, men jag tror du behöver höra det här.

Du måste skärpa dig. Dumpar den här tjejen dig så är det inte för den kukstorleken eller uteblivna orgasmer utan för ditt ständiga bitchande och ältande. Jag tror att de flesta tjejer vill ha en man, någon som är starkare än dem, som tröstar dem, som skyddar dem. Och man vill ha någon är glad och tjatar om hur fin man är. Om du vill behålla denna tjej måste du rycka upp dig! Angående kukstorlek så säger det väldigt litet. Haft två långa förhållanden, ena killen med jättesnopp - kom aldrig. Andra killen rätt liten - kom varje gång. de flesta tjejerna får inte orgasm vaginalt utan via klitoris, och då kvittar storleken.
Citera
2010-07-08, 15:57
Medlem
xtaziums avatar
Citat:
Måste tacka så in i h för det ni skriver.

Men varför har hon dom stora kukarna som referens när hon jämför storlekar? Och varför är jag så liten om hon har legat med 18 och jag är nästan minst? Statisktiskt är det nästan omöjligt att jag ligger så lågt om jag har en "normal" kuk. Och ja, jag är fan helt jävla dum i huvet som faktiskt frågar hon om dessa saker.

Men som sagt, jag repeterar:
Men varför har hon dom stora kukarna som referens när hon jämför storlekar? Och varför är jag så liten om hon har legat med 18 och jag är nästan minst? Statisktiskt är det nästan omöjligt att jag ligger så lågt om jag har en "normal" kuk.
Hon säger att hon äcklas av stora kukar, och att dom gör ont, för hon är rätt trång (tackar gud för det)
Varför ha detta som referens när man ska jämföra?

Alltså. Det verkar inte ens troligt att så pass många kan vara så mycket större än dig. om hon nu inte är "negerälskare" som vissa säger.
Kan vara lite av en status grej - "En fin kuk är en stor kuk" antar jag att tjejerna resonerar.
Lär känna henne där nere, vad hon gillar. Knulla/slicka henne tills du hittar rätt sätt. och då jävlar kommer du känna dig överlägsen om du kan få henne att komma på studs.
Citera
2010-07-08, 16:30
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Kan börja med att säga att vi båda är 25 år.

Jag blev tillsammans med en tjej för nästan två år sedan nu, helvete vad kära vi var.
Det började med att vi träffades på en fest på min hemort.
Hon bodde en bra bit bort, och skulle bara vara där några dagar. Hon var där med sin bästa kompis och hennes lillebror.
Vi pratade en del, och det blev någon slags magi mellan oss.
Vi bytte msn och fortsatte prata där. Då visade det sig att hon hade en kille, men hon gjorde slut med honom ganska omedelbart, hon var kär i mig.
Det kändes så jäkla bra, och det var en sån egoboost att hon lämnade hennes kille för mig!
Vi blev tillsammans, på distans.
Efter att nykärheten hade börjat ta slut började vi båda må dåligt igen. Jag kände att jag inte riktigt litade på henne. Jag nämnde i början att jag har svårt att lita på människor, för jag har blivit svikt väldigt många gånger innan.
Detta är ett litet intro, och relativt orelevant, förutom en grej, markerad med tjock text.

Problemet började när jag frågade hur många hon hade legat med, lite på skoj sådär.
18 personer. Fuck. Jag som bara hade legat med en enda före henne, pga väldiga komplex. Det var sjukt jobbigt att höra.
Jag pratade med en tillfällig psykolog jag hade, och hon varnade mig; många relationer tar slut på detta sätt, svartsjuka och grejer för vad partnern har gjort innan.

Hur som helst, efter ungefär 1 1/2 år flyttade vi ihop.
Jag snappade upp att hon klängde lite på sin bästa kompis lillebror på festen, och jag kunde inte riktigt släppa det. Jag frågade henne många gånger, ältade det lite, men hon sa att dom bara hade hånglat lite. Rätt illa, men skitsamma, dom var fulla.
Efter mycket ältande visade det sig att hon hade sugat av och knullat honom, inne på toaletten på samma ställe som festen ägde rum, fast dagen efter, spiknykter. Sin bästa kompis lillebror. Seriöst?
Det ändrade en del. Att vi träffades var inte lika magiskt längre, kändes inte speciellt.
Sen började kuk-komplexet. Första gången vi hade sex sa jag att jag var liten, och när hon såg den sa hon att den var helt normal. Ett komplex som följt mig hela jävla livet försvann.
Och det bästa var att jag gav henne orgasmer! Jag var duglig!
Jag ältade ändå min storlek väldigt mycket, och tillslut kom det fram att den var ganska smal. Jag frågade (säkert hundra gånger) och fick ett svar jag inte ville höra, men det var jag som frågade, och jag kunde ändå ta det.

En sak som jag inte vet vart den ska vara i texten: Hon skulle träffa ett av sina knull på stan i hemlighet, men jag gjorde det värsta jag hittills gjort: kollade hennes skunksida på hennes dator.
Fick då reda på det, och frågade henne lite styrt om hon hade kontakt med någon av sina "ex".
Nejnej. Nej och nej. Sen sa jag att jag såg hennes skunksida. Hon erkände och sa att han ville träffa henne, men att hon sedan ändrade sig. De träffades aldrig enligt henne.

Jag har nu bott tillsammans med henne i ett halvår, och kukfrågorna dyker upp varenda dag. Jag kan fan inte släppa det. Jag bad henne göra en lista med alla hon legat med, och hur stora dom var.
Jag låg inte så bra till, det var väl 2 av dom 18 hon legat med som var mindre. 4 av de 18 hade riktigt stora doningar. Hon säger alltid att storleken har fan ingen betydelse, och hon har bara fått orgasm med en av de 4 stora, och med 3 av de minsta. Inkl. mig. Gött tänkte jag i början, jag kan tillfredställa denna tjej, jag är duglig. Men en gång märkte jag att hon "kom", fast inte gjorde det, hon fejkade. Hon blev väldigt upprörd när jag påpekade detta. Jag kände mig så jävla dum. Hon hade nog kommit ändå.
Detta ältades också, och för några månader sedan kom det fram att hon bara fått orgasm 4 gånger med mig. Jag var oduglig igen.
Jag har försökt att dra ner på frågorna, och det har gått ganska bra. Tills idag.
Vi pratade om storlekar igen, och då kom det fram att hon har de 4 största som referens, att alla som är mindre än dom är små. Vad fan betyder det?
Jag vet att jag har problem, jag ställer frågor som jag vet förstör vårt förhållande, och jag försöker att sluta, men jag får sån jävla ångest. "Man ska inte prata om det förflutna blablabla" Jag vet det!
Men jag vill veta varför en tjej som inte bryr sig om storlekar tycker att alla som inte har stora eller väldigt stora har små kukar. Förövrigt så kan den som är nyfiken skåda min snopp här: http://image.bayimg.com/aaneiaaci.jpg Strax över 16cm lång. Omkrets vid roten 12cm, på mitten 12.5cm, längre fram lite mindre...
Fattar ju att den är lite smal men ändå?

Kan fan relatera 100% till denna kille: https://www.flashback.org/t1237895

Skaffa dig en flickvän som matchar ditt självförtroende.
Citera
2010-07-08, 16:37
Medlem
Alltså, detta spot on, ren sanning. Jag vet ju detta. Ändå för jag sån ångest att jag flippar varje gång jag tänker på att hon tycker att jag har liten. Och hon alltid snackar om att mindre är bättre. Varför i helvete ha stora kukar som referens? Det måste väl betyda att storleken betyder något för henne, även om hon inte erkänner det. Ändå hade hon ett två års förhållande med den minsta kuken i listan. Det är han hon har kommit flest gånger med.
Det är så motsägelsefullt att ha stora kukar som norm, och allt under är smått.
Det känns som att det är en annan person. Jag vill veta varför hon gör så.
Fick ett sms: Jag har sagt som det är, du får tycka vad du vill men jag ljuger inte. Tycker inte det är rättvist att du gör så här. Om du inte kan släppa det får du antingen hålla det för dig själv eller göra slut. Jag kan inte ha det så här. Jag älskar dig så mycket och jag vill verkligen inte göra slut, men jag kan inte ta hur mycket som helst och jag har inte gjort något fel. Jag har ljugit för dig förut men jag har inte gjort fel nu.

Citat:
Ursprungligen postat av Erina82
Jag kommer vara hård nu, men jag tror du behöver höra det här.

Du måste skärpa dig. Dumpar den här tjejen dig så är det inte för den kukstorleken eller uteblivna orgasmer utan för ditt ständiga bitchande och ältande. Jag tror att de flesta tjejer vill ha en man, någon som är starkare än dem, som tröstar dem, som skyddar dem. Och man vill ha någon är glad och tjatar om hur fin man är. Om du vill behålla denna tjej måste du rycka upp dig! Angående kukstorlek så säger det väldigt litet. Haft två långa förhållanden, ena killen med jättesnopp - kom aldrig. Andra killen rätt liten - kom varje gång. de flesta tjejerna får inte orgasm vaginalt utan via klitoris, och då kvittar storleken.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in