Går på en kur nile sustanon 250mg nu och Winstrol 10mg SA. Vid varje gånga jag har injicerat så får jag stor kula i röven och gör bra jävla ont i några dagar. Känner mig halv sjuk me. Använder nya verktyg och tvättar mig. Är de nåt fel på oljan eller att jag använder för kort nål? har blåa nålar. Tycker att de är lite väll mycke besvär denna gång för mig.
Går på en kur nile sustanon 250mg nu och Winstrol 10mg SA. Vid varje gånga jag har injicerat så får jag stor kula i röven och gör bra jävla ont i några dagar. Känner mig halv sjuk me. Använder nya verktyg och tvättar mig. Är de nåt fel på oljan eller att jag använder för kort nål? har blåa nålar. Tycker att de är lite väll mycke besvär denna gång för mig.
Hur mycket och hur ofta sätter du?
Pröva att massera runt hålet efter inject, brukar kunna funka!
MVH
Testa sätt i ben/axel och se om du får samma bekymmer. Hur menar du med kula i rövern? Du kör väl in nålen ordentligt i muskeln?
1 gång i veckan. Tar de som är i flaskan 250mg. Masserar gör jag efter inject.
susta ska du sätta e3d, det visste du väl? Men för att svara på din fråga så testa byt inject ställe. Kör i ben eller axel och se om det blir bättre.. Och in med hela nålen bara