2010-07-08, 15:36
Medlem
Kom igen nu och håll en trevlig ton mot varann nu

Fick radera lite inlägg här, meningen är att alla ska trivas!

mvh mod
Citera
2010-07-08, 15:52
Medlem
RaggeNs avatar
Som dom andra skriver, masera runt inject stället. Tror man kan duscha innan också för att mjuka upp huden? Detta är jag dock inte alls säker på. Sen bör du också läsa lite mer innan du hoppar på en kur. Lycka till!
Citera
2010-07-08, 15:54
Medlem
Heavyassloadeds avatar
att få knölar o bulor inträffar med jämna mellanrum på mig.. även flera ja känner. Oftast är det på Susta, eller prop.. Har fått det både på ug o apoteksgrejer. Dock mest på ug.. Men får det alrig nånsin på galenika.. så byt till G om du vill slippa problemet. Enant är oftast väldigt snäll på det viset.

Det kan bero på flera saker... men en av dom kan vara att du inte kommer tilräckligt djupt för då hamnar oljan mellan muskeln o huden.. eller i övrkanten på muskeln.. så viktigt är att få ner oljan djupt i muskeln så den kan sprida sig ordentligt...om du kör i skinkan så se till att hela nålen går in om du använder reguljära 0.6-0-7 nålar... viktigt att slappna av helt i muskeln.. ta en dusch före så är du både ren och dessutom blir din muskel på inject-zite mjuk av varmt vatten och då går allt lättare med. Massage är sällan nödvändigt på en perfekt satt injection.

Försök även att va stilla med nålen så du inte river upp vävnad där inne.. då kan det göra mer ont.

Ps. ja tror inte grabbarna menar nåt illa, men det är väldigt ofta det dyker upp märkliga personer som inte läst på nåt alls och ställer jättestörande frågor som kan va skitirriterande, och det är alla väldigt trötta på och det är bra det finns dom som säger ifrån då.. det kommer du märka om du hänger här inne mer...tnunderxx gör t.ex. ett jättejobb med att förklara daglien för folk var dom ska lägga sina inlägg som tycks hamna på dom sämsta ställena.. han ska ha en stor eloge för det... Säger dock inte att din fråga va det nu men du förstår säkert... Ett tips med Galenikan är även att du med den kan med fördel injicera en gång i veckan med den.. susta kan du gö det med oxå.. men den är att föredra var tredje dag.. ds.

lycka till.

mvh
Citera
2010-07-08, 17:40
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heavyassloaded
att få knölar o bulor inträffar med jämna mellanrum på mig.. även flera ja känner. Oftast är det på Susta, eller prop.. Har fått det både på ug o apoteksgrejer. Dock mest på ug.. Men får det alrig nånsin på galenika.. så byt till G om du vill slippa problemet. Enant är oftast väldigt snäll på det viset.

Det kan bero på flera saker... men en av dom kan vara att du inte kommer tilräckligt djupt för då hamnar oljan mellan muskeln o huden.. eller i övrkanten på muskeln.. så viktigt är att få ner oljan djupt i muskeln så den kan sprida sig ordentligt...om du kör i skinkan så se till att hela nålen går in om du använder reguljära 0.6-0-7 nålar... viktigt att slappna av helt i muskeln.. ta en dusch före så är du både ren och dessutom blir din muskel på inject-zite mjuk av varmt vatten och då går allt lättare med. Massage är sällan nödvändigt på en perfekt satt injection.

Försök även att va stilla med nålen så du inte river upp vävnad där inne.. då kan det göra mer ont.

Ps. ja tror inte grabbarna menar nåt illa, men det är väldigt ofta det dyker upp märkliga personer som inte läst på nåt alls och ställer jättestörande frågor som kan va skitirriterande, och det är alla väldigt trötta på och det är bra det finns dom som säger ifrån då.. det kommer du märka om du hänger här inne mer...tnunderxx gör t.ex. ett jättejobb med att förklara daglien för folk var dom ska lägga sina inlägg som tycks hamna på dom sämsta ställena.. han ska ha en stor eloge för det... Säger dock inte att din fråga va det nu men du förstår säkert... Ett tips med Galenikan är även att du med den kan med fördel injicera en gång i veckan med den.. susta kan du gö det med oxå.. men den är att föredra var tredje dag.. ds.

lycka till.

mvh

Dom orden får man tacka för

Mvh
Citera
2010-07-08, 19:06
Medlem
Tack för alla svar!! =)
Citera
2010-07-08, 19:47
Medlem
Alladins avatar
Rotera injektställe, dvs sätt i triceps, lats, pecs, glutes, axlar och lår... ärrvävnad osv gör ofta att kroppen blir lite mer irriterad och feber osv kommer som ett brev på posten.
Citera
2010-07-08, 22:50
Medlem
Ska testa att ta i låret imon om jag mår bra. Hoppas jag slipper massa besvär då. Tack igen alla
Citera
2010-07-08, 23:16
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S80-T6
Ska testa att ta i låret imon om jag mår bra. Hoppas jag slipper massa besvär då. Tack igen alla

obs... ta på den övre delen av låret.. och på utsidan.. eller ovansidan.. ALDRIG INSIDAN.. kanske du visste.. men ville bara säga det..

mvh
Citera
2010-07-08, 23:18
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
obs... ta på den övre delen av låret.. och på utsidan.. eller ovansidan.. ALDRIG INSIDAN.. kanske du visste.. men ville bara säga det..

mvh

Ja lika bra att informera om detta då man aldrig kan ta förgivet att alla förstår det.

Här kan du kika in Ts: http://www.spotinjections.com/index3.htm
Citera
2010-07-08, 23:27
Medlem
Heavyassloadeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderXX
Ja lika bra att informera om detta då man aldrig kan ta förgivet att alla förstår det.

Här kan du kika in Ts: http://www.spotinjections.com/index3.htm

gött du la ut den .... vi vill ju inte att folk som just börjat med prepp ska hugga halvt ihjäl sig me en testo nål...... ett par ml i A.Femoralis är inget nån ska beöva vara med om här inne.
Citera
2010-07-08, 23:34
Medlem
thunderXXs avatar
Citat:
gött du la ut den .... vi vill ju inte att folk som just börjat med prepp ska hugga halvt ihjäl sig me en testo nål...... ett par ml i A.Femoralis är inget nån ska beöva vara med om här inne.

Nej det vore ju lite onödigt om man skulle behöva de
Citera
2010-07-09, 02:59
Medlem
Gabrozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S80-T6
Går på en kur nile sustanon 250mg nu och Winstrol 10mg SA. Vid varje gånga jag har injicerat så får jag stor kula i röven och gör bra jävla ont i några dagar. Känner mig halv sjuk me. Använder nya verktyg och tvättar mig. Är de nåt fel på oljan eller att jag använder för kort nål? har blåa nålar. Tycker att de är lite väll mycke besvär denna gång för mig.

Jag är kanske trött bara, men du skriver ingenstans hur långa nålar du använder?
Blå i all ära.. men de finns i olika längd.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in