2006-09-02, 18:19
Medlem
Knudsons avatar
Skulle vara intressant om någon kunde posta lite länkar till inlägg gjorda av "kidsen" så man vet vilken nivå ni snackar om.
Citera
2006-09-02, 18:22
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozi
Jag tycker att det är löjligt att vissa registrerar sig mellan 15:23 och 15:27. Vi borde definitivt stänga av registreringen då.

I rest my case
Citera
2006-09-02, 18:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Knudson
Skulle vara intressant om någon kunde posta lite länkar till inlägg gjorda av "kidsen" så man vet vilken nivå ni snackar om.

Typ såhär: http://www.flashback.org/showpost.php?p=4949401&postcount=13
Citera
2006-09-02, 19:01
Medlem
Knudsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McDuck
Typ såhär: http://www.flashback.org/showpost.php?p=4949401&postcount=13

Min vän. Trevligt att du visar sådana kunskaper på humor
Citera
2006-09-02, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carpe Diem
Ni som är under 18 år kan ju skriva här och berätta hur gamla ni är och varför ni registrerade er på FB.

Kul med någon som reggade sig under den tiden, skriver i den här tråden.
Citera
2006-09-03, 01:07
Medlem
Harry_s avatar
borde kicka alla som har under 1000 inlägg
Citera
2006-09-03, 02:40
Bannlyst
Om det nu är ett sådant stort problem, så börja med registering via rekommendation?
Citera
2006-09-03, 03:01
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_

Weeeiiii!!!

Bättre kvantitet än kvalite!

*Insert ironismily här*

Helt ärligt, yttrandefriheten skall vara fri även om det kan vara bullshit. Nästa Jul-Aug postare kan vara nästa Pulitzervinnare, nästa människa som reggar sig Jul-Aug kan vara den nya människan som debatterar ner vår regering till knänivå.
Att man kan drabbas av "svinn" händer i alla branscher, så även här. Det finns säker medlemmar som varit registrerade sedan 2000 och postar mest skit, likväl som det finns folk som registrerar sig Juli 2006 och postar skit.
Det viktigaste för mej varjefall är att folk för göra sin åsikt hörd, även om den åsiktet är "bajs" eller "sug kuk".
Så är det bättre med den åsikten än att knyta näven i fickan, hålla käften och inte yttra ett ord över sina läppar.

/Ladida. (Användaren)
Citera
2006-09-03, 04:42
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
Eh...hur ska då nya få en chans?
Citera
2006-09-03, 09:49
Awaiting Email Confirmation
McFrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Eh...hur ska då nya få en chans?

Jag tror han var sarkastisk.

Tendensen har varit tydligast de senaste två åren, upplever jag det som.
(Ja, jag VET att just namnet McFrost bara varit här sedan feb 2005).
De som registrerade sig sommaren 2003 t ex och fortfarande skriver, tillhör knappast den kategorin som jag talar om. FB har ju vuxit rejält det senaste, och det är väl det som ligger bakom mycket av "sommarproblemet".

Men som vanligt finns det ju delade meningar. Vissa tycker att det var en bra idé, andra tycker att jag är en idiot som man kan göra sig rolig över.
Citera
2006-09-04, 13:15
Medlem
Toasts avatar
Skulle vara bra så att vi får ha våran hemliga klubb helt ifred...
Karnse något slags pinsamt test för att få regga sig också?
Citera
2010-07-08, 00:36
Medlem
Diseaseds avatar
Stäng nyregistrering av konton under skollov

Det har väl inte undgått någon att det är sommarlov just nu, och då menar jag inte de unga damerna i korta klänningar ute på stan utan jag menar bombardemanget av urusla trådstarter i stort sett i varje forumdel. Det kan vara allt ifrån att en kvinna har sex på en häst *bölgarv* till att röka bananskal eller huruvida någon har tryckt "No" på om man är under 18 när man besöker en porrsajt.

Vad sägs om att stänga nyregistrering av konton under skollov, alternativt inte låta folk med under 50 inlägg starta nya tråder under dessa perioder? Det brukar väl vara en vecka på hösten, två veckor under julen, en vecka på våren och 8 veckor på sommaren?

Har ni tips på andra åtgärder så skriv gärna ner dem, jag funderar på att kasta mig ut från balkongen i ilska över den låga nivån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in