Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-07-09, 09:07
Medlem
negermannens avatar
Många skolungdomar har tyvärr för lite att göra på sommarloven. Håller med.
Citera
2011-01-11, 23:17
Medlem
Denoms avatar
Ett bättre alternativ enligt mig är att öka den väntetid från kontot skapats tills det går att posta inlägg till 1 vecka under sommaren, människor kan bli medlemmar men de får i så fall ha lite tålamod då de inte är ensamma om det under sommaren.
Citera
2011-01-16, 15:12
Medlem
Bäver_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ett bättre alternativ enligt mig är att öka den väntetid från kontot skapats tills det går att posta inlägg till 1 vecka under sommaren, människor kan bli medlemmar men de får i så fall ha lite tålamod då de inte är ensamma om det under sommaren.

Utmärkt förslag, 10-14 dagar skulle inte sitta fel heller.
Hårdare tag mot användare som bryter mot regler under första halvåret. Även fler moderatorer och folk som rapporterar är enligt mig vad som behövs.
Citera
2011-01-16, 16:56
Medlem
LnddNs avatar
Jag tycker att det är märkbart lägre nivå på trådar och inlägg under lov. Något som dock kan införas är sms-betalning endast under skol-lov alt ha 1 vecka innan kontot aktiveras.
Citera
2011-01-16, 17:21
Medlem
BenAsslicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LnddN
Jag tycker att det är märkbart lägre nivå på trådar och inlägg under lov. Något som dock kan införas är sms-betalning endast under skol-lov alt ha 1 vecka innan kontot aktiveras.

Smsbetalning är helt värdelöst eftersom ungarna skiter i det då deras föräldrar ofta pröjsar teleräkningen.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in