2010-07-06, 20:38
Bannlyst
Hej,

Jag kan typ inte spela något spel, alla säger nåt i stil med att det är fel på mitt DirectX eller "video card drivers", Jag har nyaste directX, så det är antagligen inte problemet. Jag provade ladda ned rekommenderade drivrutinen från TOSHIBAs hemsida. Men när jag försöker installera den står det: "NVIDIA could not find any drivers that are compatible with your current hardware, setup will now exit".

Diablo II:

"Error 22: failure while initzializing your directdraw"

Warcraft III:

När jag startar det så fryser allting bara.

CS Source:

När jag går in på CS, så stängs det ned direct när jag får upp "startsidan".

Zone Alarm anti-virus:

"Could not load dll library
C:/users/SAMUEL~1/AppData/Local/Temp/070610204256/vs.util.dll.
The specified module could not be found."

HJÄLP?
Senast redigerad av Samuelthemad 2010-07-06 kl. 20:46.
Citera
2010-07-08, 23:56
Medlem
Jag är ingen expert på det här; men för mig låter det som att du kanske borde testa med att blåsa din dator? Installera om ditt OS, ladda ner de senaste drivrutinerna och DirectX.

Det finns säkert någon som har en mycket snabbare/ enklare lösning, men det här var min?

Vad har du för hårdvara samt OS? Så att man har lite att gå på?

/M9A2
Citera
2010-07-09, 12:57
Medlem
Der_Richters avatar
Till att börja med - Vad har du för grafikkretsar?
Citera
2011-04-01, 18:28
Medlem
D1H1R6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samuelthemad
Hej,

Jag kan typ inte spela något spel, alla säger nåt i stil med att det är fel på mitt DirectX eller "video card drivers", Jag har nyaste directX, så det är antagligen inte problemet. Jag provade ladda ned rekommenderade drivrutinen från TOSHIBAs hemsida. Men när jag försöker installera den står det: "NVIDIA could not find any drivers that are compatible with your current hardware, setup will now exit".

Diablo II:

"Error 22: failure while initzializing your directdraw"

HJÄLP?

BUMP! Har exakt samma problem med Diablo 2. Jag har försökt att söka men det har inte gått särskilt bra. Kan någon hjälpa mej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in