Dom flesta hororna verkar va runt 25 och uppat men det gar ju saklart at hitta yngre ,men jag tror risken ar ganska liten at du stoter pa nan minderarig hora. Kan ju saga sa har ,jag ar sjalv 20 men skulle aldrig sjalv dromma om att va med nan thai brud som ar under 18 -Dom ser ju fan ut som 12-aringar
Ni som letar efter sma tjejer kan aka till Kambodia...
Forresten: ar det nan som vet var man kan hitta kondomer ,large size i Bangkok ?? Ar sa javla trott pa thai storleken.
Ang: kondomer:
Det finns att köpa pa de flesta Apotek, pa turiststorter, i rätt storlek.
Om du åker till Nana plaza vet jag med säkerhet att det finns i det kioskliknande apoteket just utanför Nana Hotel.
När du kontrollerar åldern, ta också det säkra före det osäkra och kontrollera att den du tänkt ta med dig också är av rätt kön. Inte alltid så lätt som man tror.
Vill minnas att jag såg ett program om att pedofilerna förflyttat sig från Thailand till Skri Lanka där det är mycket lättare att hitta underåriga tjejer. Fast jag kommer kanske ihåg helt fel.
Det finns att köpa pa de flesta Apotek, pa turiststorter, i rätt storlek.
Om du åker till Nana plaza vet jag med säkerhet att det finns i det kioskliknande apoteket just utanför Nana Hotel.
Have a nice stay!
Nu antligen efter mycket om och men har hittat ratta sizen. Och tro mig jag har fragat manga tjejer och pa 7/11.
Vita durex -kom ihag det grabbar
Och angaende thai tjejers alder kan jag saga att dom runt 25 ar bast! Dom fet sina grejer. Dom runt 20 ar oftast ratt oerfarna..