Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-04-28, 19:31
  #1
Medlem
För mig som västerlänning är det svårt att se på en asiatisk kvinna hur gammal hon är. Om man tittar på asiatiska porrsajter så skulle man kunna svära på att vissa av tjejerna är sisådär 15-16 år, men likväl så står det i sidans "legal information" att den är "in full compliance with..." och att "all models were over the age of 18"... Asiatiska kvinnor ser unga ut, i alla fall för mig.
Finns det risk att man träffar på minderåriga prostituerade när man går på en strippklubb/bordell i Thailand? Eller är den formen av prostitution så ljusskygg att man slipper oroa sig? Finns det någon form av licens/id-kort som tjejerna bär, så att man kan veta att de har åldern inne?
Citera
2004-04-28, 20:03
  #2
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Finns det någon form av licens/id-kort som tjejerna bär, så att man kan veta att de har åldern inne?

du måste satsa på en karriär som komiker
Citera
2004-04-28, 20:21
  #3
Medlem
Ursas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
du måste satsa på en karriär som komiker

oi!
En seriös fråga bör väl föräras med ett seriöst svar. Särskilt när människan i fråga försöker göra nåt... bra... om ock i en mindre bra sammanhang.
Själv är jag inte särskilt kunnig på området, utöver att jag känner till hur ekonomin ser ut för många i Thailand. Och vore jag i den situationen, kan jag mycket väl tänka mig att jag skulle ljuga om min ålder för att få ihop pengar. Att ljuga om sin ålder är nog den lätta biten.
Citera
2004-04-28, 20:22
  #4
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
Finns det risk att man träffar på minderåriga prostituerade när man går på en strippklubb/bordell i Thailand?
Jag tror, notera "tror", att risken är stor att du/man träffar på mindreåriga på strippklubbar & bordeller i Thailand likväl som i andra "sexköparparadis". Jag har inte själv varit i Thailand men jag skulle nog råda den som misstänker att en tjej är mindreårig att välja någon annan.
Citera
2004-04-28, 21:01
  #5
Medlem
Krungtheps avatar
Alla thailändare är skyldiga att alltid medföra sitt ID kort och där står när de är födda.

Men det krävs lite hjärngymnastik för att räkna ut när de är födda

Det är nämligen år 2547 i Thailand nu...

Man räknar från buddahs födelse som var 543 år före snubben som föddes i stallet bredvid Brian i Betlehem.

För att hon ska vara lovlig så ska det stå 2529 på kortet. Har hon inget leg så dumpa henne, det finns en anledning till att hon inte vill visa det.
Plus att om hon är minderårig så ringer hotellpersonalen och tipsar polisen.

Ha det kul med 18+ flickorna
Citera
2004-04-28, 21:05
  #6
Medlem
Sernes avatar
När du kontrollerar åldern, ta också det säkra före det osäkra och kontrollera att den du tänkt ta med dig också är av rätt kön. Inte alltid så lätt som man tror.

MVH Serne
Citera
2004-04-28, 22:15
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Serne
När du kontrollerar åldern, ta också det säkra före det osäkra och kontrollera att den du tänkt ta med dig också är av rätt kön. Inte alltid så lätt som man tror.

Hehe... Jo, man måste nog vara lite försiktig. I Amsterdam så håller ju alla ladyboys till på en speciell gata (bloedstraat), men jag har hört att de flesta bordeller i Bangkok håller sig med några stycken! Nog för att jag gillar analsex, men jag gör det bara med tjejer...
Citera
2004-04-28, 22:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krungthep
Alla thailändare är skyldiga att alltid medföra sitt ID kort och där står när de är födda... För att hon ska vara lovlig så ska det stå 2529 på kortet. Har hon inget leg så dumpa henne, det finns en anledning till att hon inte vill visa det.

Nä? Är det sant? Det låter ju som värsta diktaturen, ifall man måste bära med sig ID vart man än går!
Nåväl - tack för hjälpen. Efter de senaste årens uppmärksamhet kring prostitutionen i Thailand så är man ju lite skraj att femton snattrande små poliser skall rusa in i rummet just som man håller på som bäst med den unga flickan man trodde var 18... Kul att spendera ett årtionde i Thailändskt färngelse, eller vad straffsatsen nu skulle vara för att råka sätta på en sextonåring.
Citera
2004-04-28, 22:44
  #9
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
För mig som västerlänning är det svårt att se på en asiatisk kvinna hur gammal hon är. Om man tittar på asiatiska porrsajter så skulle man kunna svära på att vissa av tjejerna är sisådär 15-16 år, men likväl så står det i sidans "legal information" att den är "in full compliance with..." och att "all models were over the age of 18"... Asiatiska kvinnor ser unga ut, i alla fall för mig.
Finns det risk att man träffar på minderåriga prostituerade när man går på en strippklubb/bordell i Thailand? Eller är den formen av prostitution så ljusskygg att man slipper oroa sig? Finns det någon form av licens/id-kort som tjejerna bär, så att man kan veta att de har åldern inne?

Kommer upp lite olika tankar i huvet när jag läser detta... jag ska
ju själv dit snart och festa och knulla thaibrudar i trenne veckor.

Lite sunt bondförnuft brukar funka bra för mig, såväl när jag ska
handla med aktier som när jag ska knulla en prostituerad. Det gäller
mao att inte springa omkring som en blåögd liten snorvalp i godis-
affären...

Finns det inte hallickar som snokar omkring på klubbarna där, som
gärna står till tjänst om man vill köpa unga, yngre, eller rentav flera
tjejer på en gång? Du kan väl fråga dom om du är osäker på åldern,
på kvällens kap? Bara ett förslag...
Citera
2004-04-29, 08:42
  #10
Medlem
Så sugen man blir...

Det var några år sedan nu. Om du är i Bangkok så glöm inte Nana Plaza.
Eller rättare sagt, åk dit istället för till Pat Pong.
Ang. åldern så stämmer det att tjejerna måste ha leg med sig.
Om du tar in dem på ett seriöst hotell ska dem även lämna leget i receptionen. Lyck till!
Och du, glöm inte ta med svenska gummi. De Thailändska sitter som en liten toppluva på en normalstor svensk penis
Citera
2004-04-29, 11:23
  #11
Medlem
Plattans avatar
Dom flesta hororna verkar va runt 25 och uppat men det gar ju saklart at hitta yngre ,men jag tror risken ar ganska liten at du stoter pa nan minderarig hora. Kan ju saga sa har ,jag ar sjalv 20 men skulle aldrig sjalv dromma om att va med nan thai brud som ar under 18 -Dom ser ju fan ut som 12-aringar

Ni som letar efter sma tjejer kan aka till Kambodia...

Forresten: ar det nan som vet var man kan hitta kondomer ,large size i Bangkok ?? Ar sa javla trott pa thai storleken.
Citera
2004-04-29, 18:43
  #12
Medlem
Combots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plattan
Dom flesta hororna verkar va runt 25 och uppat men det gar ju saklart at hitta yngre ,men jag tror risken ar ganska liten at du stoter pa nan minderarig hora. Kan ju saga sa har ,jag ar sjalv 20 men skulle aldrig sjalv dromma om att va med nan thai brud som ar under 18 -Dom ser ju fan ut som 12-aringar

Ni som letar efter sma tjejer kan aka till Kambodia...

Forresten: ar det nan som vet var man kan hitta kondomer ,large size i Bangkok ?? Ar sa javla trott pa thai storleken.

Precis! Även om jag inte har varit just i Thailand, så tror jag att
myndigheterna har rensat upp i pedoträsket på senare år
Även om det säkert finns sätt för väldigt sjuka människor att
få tag på småbarn, bara dom vet vart dom ska vända sig...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback